Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum.
Problem następującej maści:
Brak ciepłego nawiewu (ewentualnie delikatnie letniawy) nawet po rozgrzaniu silnika. Mechanik przy okazji innych prac rzucił okiem i stwierdził , że pompka wodna do wymiany. Może to rozwiązać sprawe, czy to tylko gadanie typu "wymienić , bo wymienić [kasa dla nas]"?
Jakieś inne pomysły co do przyczyn usterki?
Pozdrawiam, Krzysiek
Brak ciepłego nawiewu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
Przede wszystkim sprawdź co masz wlane w układzie chłodzenia. U mnie była woda, o czym nie miałem pojęcia (moje zaniedbanie). Skończyło się to wymianą uszczelki pod głowicą (o kosztach nawet nie piszę ). Objawy miałem te same. Oczywiście może być wiele różnych przyczyn. Poszukaj na forum. Było ostatnio kilka tematów o tym.
- fazi205
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:56
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Kolego jeżeli Ci cieknie z pod pompy wody to jest ona do wymiany
Mam pomysł jedź do innego mechanika a i jak nagrzejesz auto sprawdź węrze od nagrzewnicy które idą do kabiny przy podszybiu zobacz czy są nagrzane jeżeli nie to masz zapchaną nagrzewnice. A temperature masz 90 ma się rozumieć
Mam pomysł jedź do innego mechanika a i jak nagrzejesz auto sprawdź węrze od nagrzewnicy które idą do kabiny przy podszybiu zobacz czy są nagrzane jeżeli nie to masz zapchaną nagrzewnice. A temperature masz 90 ma się rozumieć
sie lata lewy pas gaz i płyne
To ku wyjaśnieniu:
doprowadzenia do nagrzewnicy są ciepłe , a nawet bardzo (po rozgrzaniu silnika , który osiąda jakieś 90-95°C). W układzie jest płyn chłodniczy , osobiście nadzorowałem wymiane. spod pompy nie cieknie, ale wg mechanika , daje za małe ciśnienie i woda nie dobija odpowiednio dużym strumieniem do nagrzewniczki. Głowica jak i uszczelka u mnie na szczęście wciąż całe.
3 stówy za wymiane nagrzewnicy do dużo/mało/nie do przyjęcia ?:)
p.s. filtr pyłkowy wymieniony , nówka.
doprowadzenia do nagrzewnicy są ciepłe , a nawet bardzo (po rozgrzaniu silnika , który osiąda jakieś 90-95°C). W układzie jest płyn chłodniczy , osobiście nadzorowałem wymiane. spod pompy nie cieknie, ale wg mechanika , daje za małe ciśnienie i woda nie dobija odpowiednio dużym strumieniem do nagrzewniczki. Głowica jak i uszczelka u mnie na szczęście wciąż całe.
3 stówy za wymiane nagrzewnicy do dużo/mało/nie do przyjęcia ?:)
p.s. filtr pyłkowy wymieniony , nówka.
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 15:42 przez salaciarz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 322 gości