Nie da się zgasić silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Nie da się zgasić silnika

Post autor: KickAss » sob lis 03, 2007 21:01

Witam.
Problem następujący:
1. Wsiadam do wozu włączam światła (nie ma klucza w stacyjce) i zapalają mi się kontrolki jakbym przekręcił kluczyk.
2. Silnik pracuje; światła włączone. Przekręcam kluczyk na "0" do gaszenia a silnik dalej pracuje, dopiero po wyłączeniu świateł silnik gaśnie.
Jakieś pomysły dlaczego?!? Kostka stacyjki wymieniona na nową. Ja stawiam na włącznik świateł. Po zawartości przedziału silnika widać, że autko kiedyś miało immobiliser lub autoalarm bo jest np. czujnik ruchu i syrena ale nigdzie nie podłączone. Czy może to wina któregoś przekaźnika?!?

Wszelkie sugestie będą pomocne.


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Post autor: driVWer » sob lis 03, 2007 21:43

mozliwe że poprzedni własciciel zrobił takie zabezpieczenie aby nie zostawiać zapalonych świateł po zgaszeniu silnika i żeby mieć zawsze włączone światła podaczas jazdy w razie by zapomniał włączyć. Ale powodem może być równiez złe podłączenie jakichs kabelkow. Mój kumpel miał taki problem w starej Mazdzie 323 ale samo wszystko zaczeło działać, widocznie samochód miał taki kaprys :chytry:


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Post autor: KickAss » ndz lis 11, 2007 10:19

driVWer pisze:takie zabezpieczenie aby nie zostawiać zapalonych świateł po zgaszeniu silnika
Tak by to faktycznie wyglądało.
Całość łączy się z tym tematem. Poprawiłem styki w tablicy bezpieczników i efekt jest taki, że już nie terkocze, nie robi zwarcia na zegarach tylko poprostu załącza zapłon i światła.
Trzeba się poprostu przyzwyczaić to tego "udogodnienia" :helm:
Dzięki - POZDRO


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Awatar użytkownika
Grzembol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt sty 12, 2007 21:56
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Grzembol » ndz lis 11, 2007 12:37

kiedys w firmie mielismy zastepczego Escorta,bo auto bylo u blacharza...i tam bylo dokladnie to samo...nawet kluczyk wyciagnelismy ze stacyjki i silnik dalej pracowal...dopiero po wylaczeniu swiatel...a auta nie szlo zapalic dopoki nie zalaczyles swiatelek...wyglada mi to na albo zabezpieczenie przed kradzieza...bo kto by wpadl na to ze musi zapalic swiatla zeby zapalic auto...albo tak jak kolega wczesniej mowil zeby nie zapomniec o swiatelkach.
Pozdrawiam!


[url=http://janek4087.prophp.org/motoryzacja.html]Poradniki m.in.o motoryzacji[/url]

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Post autor: KickAss » sob lis 17, 2007 07:55

Heh - to ja mam jeszcze o tyle dobrze, że bez świateł odpalam go na spoko.

[ Dodano: 30 Gru 2007 06:02 ]
Wczoraj trochę pogrzebałem i okazało się, że doszedłem dlaczego tak jest. Wszystko wiąże się z tym tematem. Wywaliłem pajęczynę i podłączyłem przewód zasilania elektrozaworu na pompie tak jak było oryginalnie i wtedy wyszło dlaczego było zrobione tak jak było. Wyjaśniło się jak dodałem gazu. Wszystko na ten temat tutaj. Poprostu niedość, że odłącza zegary to jeszcze zasilanie elektrozaworu na pompie i już sobie pojeździłeś.
Jak narazie wróciłem do wersji pierwotnej czyli do pajęczyny ale nie odpuszczę. MUSI być OK. :piwka:
Przewód podaje napięcie na elektrozawór bez względu na to czy kluczyk w stacyjce jest czy go nie ma więc nie ma opcji odłączenia elektrozaworu razem z zegarami.


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 253 gości