Nie odpala - Pilne!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » sob lis 10, 2007 17:39

Czyli nie musze kupowac całej centralki nowej za 40 zł?
Mam taka centralke: http://moto.allegro.pl/item267332725_ae ... mocja.html

Co z tym pukaniem?
Ostatnio zmieniony sob lis 10, 2007 17:46 przez diver666, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lis 10, 2007 17:40

Cosar 33GT pisze:tirsone napisał/a:
zy mogę jakoś sprawdzić moduł zapłonu?? i co może jeszcze być przyczyną, że nie ma iskry?
Drugi moduł trzeba by podłączyć i tak najlpeiej sparwdzić... ja ostatnio do GT przypasowałem moduł od polo z 1984.. zobacz moduł co masz u siebie czy niebedzie pasował.
Tak będzie najprościej. Moduł zapłonowy nie jest drogo. Około 30 za oryginalną używkę, 50 za nówkę. Stosowany był w wielu modelach.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob lis 10, 2007 17:50

jhosef pisze:Tak będzie najprościej. Moduł zapłonowy nie jest drogo. Około 30 za oryginalną używkę, 50 za nówkę. Stosowany był w wielu modelach.
oj panowie...nówka w IC kosztuje 220 zeta.... nie wiem skąd wziąć tak tanią używkę..


Mój golf

Miłość ożyła....

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » sob lis 10, 2007 17:52

tirsone pisze:
jhosef pisze:Tak będzie najprościej. Moduł zapłonowy nie jest drogo. Około 30 za oryginalną używkę, 50 za nówkę. Stosowany był w wielu modelach.
oj panowie...nówka w IC kosztuje 220 zeta.... nie wiem skąd wziąć tak tanią używkę..
jak bedziesz mial szczescie to na szrocie znajdziesz xD



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lis 10, 2007 18:12

tirsone pisze:jhosef napisał/a:
Tak będzie najprościej. Moduł zapłonowy nie jest drogo. Około 30 za oryginalną używkę, 50 za nówkę. Stosowany był w wielu modelach.


oj panowie...nówka w IC kosztuje 220 zeta.... nie wiem skąd wziąć tak tanią używkę..
Rzeczywiście masz rację. Mój błąd. Nie wiedziałem że cewka zapłonowa jest zintegogrowana z modułem zapłonowym w tym silniku.
Zobacz aukcję:
http://moto.allegro.pl/item267740876_ce ... 4_2_0.html
http://moto.allegro.pl/item262676488_ce ... oclaw.html
Nawet za 59 zet jest:
http://moto.allegro.pl/item262738241_ce ... nowa_.html
diver666 pisze:Czyli nie musze kupowac całej centralki nowej za 40 zł?
Mam taka centralke: http://moto.allegro.pl/it...a_promocja.html

Co z tym pukaniem?
Nie, nie musisz. Wystarczy że wymienisz przełącznik. Nie jest to trudne, potrzebne niewielkie doświadczenie z lutownicą. U mnie przeszło po rozebraniu włącznika i minimalnej ilości wazeliny na nóżkę klawisza.

Tu masz taki przełącznik:
http://www.laro.com.pl/index.php5?action=sklep&t=815
Co do pukania to ciężko coś powiedzieć nie słysząc. Jeśli to takie wyraźne klekotanie, głośne dosyć to może byc hydropopychacz.
Ostatnio zmieniony sob lis 10, 2007 18:45 przez jhosef, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » sob lis 10, 2007 23:01

pstrykanie(klekotanie) od gory to popychacze, jesli pukaja tylko moment od odpalenia to nic nie jest , ale jesli klekocze wciagu jazdy po rozgrzaniu to do wymiany wszystkie od razu



diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » ndz lis 11, 2007 00:03

no wlasnie klekocze! Caly czas nie tylko na poczatku po odpaleniu... Jakie koszta?? Trudnosc wymiany??
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 00:03 przez diver666, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz lis 11, 2007 00:29

Hydropopychacze wymienia się kompletami, czyli musisz wymienić 8 razy cena jednej sztuki (InterCars) od 25 do 48 złotych plus dodatki jak uszczelka itp ew. uszczelniacze na zaworach przy okacji jeśli są słabe lub bierze trochę oleju.

Trudność wymiany...hmm... jeśli nigdy tego nie robiłeś i nie jesteś biegły w mechanice samochodowej zostaw to lepiej mechanikowi.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 387 gości