Zamiana układu kierowniczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lenin2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 10, 2007 14:53
Lokalizacja: z pustyni i puszczy

Zamiana układu kierowniczego

Post autor: lenin2 » sob lis 10, 2007 14:21

Witam,mam pytanie co zrobić żeby przekładnia z mk3 ze wspomaganiem pasowała do mk2,bo jest za długa o 5cm[listwa]
Ostatnio zmieniony sob lis 10, 2007 18:41 przez lenin2, łącznie zmieniany 1 raz.



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » sob lis 10, 2007 15:11

Kolego tak sie nie da . Mozesz cos spróbowac przerobic w samochodzie ale na listwie nic nie zrobisz . Pozdrawiam



lenin2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 10, 2007 14:53
Lokalizacja: z pustyni i puszczy

Post autor: lenin2 » sob lis 10, 2007 15:57

Podobno zakładają je do dwójek.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lis 10, 2007 16:04

lenin2 pisze:Podobno zakładają je do dwójek.
Też słyszałem że są takie same, tylko drążki są innej długości. Ale to niepewne informacje.

Mam pytanie. Zmieniasz maglownicę bo zakładasz wspomaganie czy stara maglownica ze wspomaganiem jest walnięta?
Ostatnio zmieniony sob lis 10, 2007 16:21 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » sob lis 10, 2007 16:51

Właśnie kolego jest za długa bo nie pasuje do drążków czy jest za długa i nie chce wejść na wózek. Drążki i końcówki są inne jeśli jest wspomaganie


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » sob lis 10, 2007 16:54

wg Etki różnią się tylko przednimi 3 znakami (tzn w II początek to 191 a w III 1H1 czyli tak jak przy większkości częśći). Jedna i druga przekładnia to TRW XTR-USA, zdjęcia wyglądają podobnie, zestawy naprawcze też mają takie same.
Nie jest to pewne ale istnieje wysokie prawdpodobieństwo że obie przekładnie są takie same.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lis 10, 2007 16:57

Właśnie kolego jest za długa bo nie pasuje do drążków czy jest za długa i nie chce wejść na wózek. Drążki i końcówki są inne jeśli jest wspomaganie
I stąd moje pytanie bo jeśli zakładałeś dopiero wspomę to musisz zmienić drążki na wersję ze wspomą.
Q.bak pisze:wg Etki różnią się tylko przednimi 3 znakami (tzn w II początek to 191 a w III 1H1 czyli tak jak przy większkości częśći).
Jeszcze pozostaje pytanie jaki masz rocznik bo może nie pasować ferazmi na krzyżak.



Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » sob lis 10, 2007 17:39

krzyżak i drążki to juz osobny problem, ja pisałem tylko o samej przekładni.

[ Dodano: Sob Lis 10, 2007 16:42 ]
a właśnie, krzyżak chyba musi być z dwójki, w trójce był chyba taki skręcany na środku.



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » sob lis 10, 2007 18:35

Q.bak, kolego napisz czy nie pasuje montaż czy same drążki bo moze byc tak ze tyko do zmiany bedą drążki kierownicze



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lis 10, 2007 18:41

Q.bak pisze:a właśnie, krzyżak chyba musi być z dwójki, w trójce był chyba taki skręcany na środku.
Nie mówię, że krzyżak trzeba zmienić tylko że w mk3 był już chyba gruby frez a w mk2 w późniejszych był gruby z tego co się orientuję.



lenin2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 10, 2007 14:53
Lokalizacja: z pustyni i puszczy

Post autor: lenin2 » ndz lis 11, 2007 00:06

A więc tak,mk2, rok, końcówka 91 przekładnie mam bez wspomagania a chcę założyć z mk3 ze wspomaganiem. Drążki są takiej samej długości , mieżyłem listwę i z mk3 jest dłuższa o 5 cm mocowania są takie same. Problem jest w tym że nie bedę mógł ustawić zbieżnosci



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz lis 11, 2007 00:31

lenin2 pisze:Drążki są takiej samej długości
Nie możesz użyć drążków starych. Do maglownicy ze wspomaganiem są inne. Dlatego i nie chce pasować.



lenin2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 10, 2007 14:53
Lokalizacja: z pustyni i puszczy

Post autor: lenin2 » ndz lis 11, 2007 01:27

To znaczy że drążki z przekładni ze wspomaganiem są krótsze?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz lis 11, 2007 01:41

lenin2 pisze:To znaczy że drążki z przekładni ze wspomaganiem są krótsze?

Wiem że są inne. Dokadnie Ci nie powiem ale chyba są krótsze. Dowiedz się w jakimś sklepie motoryzacyjnym może będą mieli na stanie to porównasz. Końcówka jest taka sama, jedna bo druga jest na stałe.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], TDonaldmor i 372 gości