Temat o gaśnieciu silników VW. Wasze doświadczenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr lis 07, 2007 11:12

Patrese pisze:a - co utrudnia jazde w korkach i parkowanie..
Wiesz zauważyłem ze czxasem problemem nie jest ukłąd paliwowy lecz o dziwo ukłąd zapłonowy. Trzeba poprostu sprawdzic cewke moduł i halla. TO nie takie trudne. Sam bede to robił , tylko potrzebny miernik i troche wiedzy. :grin:


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Patrese
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 28, 2007 22:46
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
Kontakt:

Post autor: Patrese » śr lis 07, 2007 14:47

jazde w korkach utrudnia to ze kiedy masz zamiar ruszyc sie tylko 1 metr do przodu to musisz mu dac dobrze po garach bo inaczej zgasnie.. a parkowanie - jak tylko sie za3mam , zanim wbije wsteczny to juz sie kontrolki swieca...



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr lis 07, 2007 15:53

Patrese pisze:jazde w korkach utrudnia to ze kiedy masz zamiar ruszyc sie tylko 1 metr do przodu to musisz mu dac dobrze po garach bo inaczej zgasnie.. a parkowanie - jak tylko sie za3mam , zanim wbije wsteczny to juz sie kontrolki swieca...
Ten przykład dla mnie potwierdza awarię elektryki. ALe najpierw trzeba by sie zastanwic co nie jest wymieniuone i co jak wygląda na zewnątrz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lis 07, 2007 15:59

Kolego Patrese to o czym piszesz może być efektem złego ustawienia zapłonu!



Awatar użytkownika
Patrese
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 28, 2007 22:46
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
Kontakt:

Post autor: Patrese » pt lis 09, 2007 22:10

panowie wielkie dzieki za porady - sprawdze ale teraz mam wiekszy problem - VW stoi pod domem i nigdzie nie pojedzie... - zaparkowalem tylem i wsteczny bieg juz nie wyskakuje... wszystko dziala poza skrzynia - jak wbilem wsteczny tak zostalo - nie da sie gfo juz wybic - moge jedynie do tylu pojechac (oczywiscie stoie rownolegle do sciany pomiedzy samochodami wiec nie wyjade ) ... bede sie dzisiaj silowal wieczorem ze skrzynia ale.. a jak sie nie powiedzie to poczekam do rana az sasiedzi odjada i wtedy bede mogl cos zrobic..

mam nadzieje ze nie uszkodze skrzyni...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt lis 09, 2007 23:15

Patrese, pytanie tylko ile zrobiłeś kilometrów autem przed jego zaparkowaniem tego dnia bo jeśli dużo to prtoblem może być taki jak w moim przypadku:
zakleszczyła mi się skrzynia biegów na 5 biegu i zanic nie mogłem dać na luz lub inny bieg (okazało się, że w skrzyni nie miałem oleju i zakleszczyło koła zębate). Dopiero następnego dnia udało mi się wyluzować skzrynię i biegi chodziły normalnie - oczywiście po wcześniejszym zalaniu skrzyni olejem.
Sprawdź u siebie poziom oleju, może akurat będzie jak w moim przypadku.



Awatar użytkownika
jacekwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 23:42
Lokalizacja: Wawa i okolice :)

Post autor: jacekwwa » pt lis 09, 2007 23:46

w kwestii gaśnięcia opis mojej przygody z mk4 1,4 16V AKQ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=132802


www.bambusy.pl

[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]

red_baronGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 11:10
Lokalizacja: Wołczyn
Kontakt:

Post autor: red_baronGT » pn lis 12, 2007 11:32

A u mnie było tak :

Zacznę od początku.

Autko jeździło super równe obroty dobre spalanie wogóle zero problemów.
Wymieniłem reflektory na angel eyes. Później wymieniłem bumpery i tu zaczęła się jazda...

Autko dalej super odpalało ale ... od 1500 do 2000 obr zaczęło przerywać i gasło!!!

Wymieniłem filtr paiwa, oleju, świece, kable, kopułkę palec i dalej nic . Komputer nie pokazuje żadnych błędów i co wy na to ???

Szlak mnie trafia.
Ale po wymianie tego wszystkiego zauważyłem jedną prawidłowość: otóż jak włączyłem światła radyjko i zaczełem w miejscu skręcać kierownicą gasł tak jakby nie miał wystarczająco prądu. Nie jestem mechanikiem ale myślę że to napewno elektryka proszę koledzy pomóżcie ręce mi opadają

[ Dodano: 12 Lis 2007 11:29 ]
AndrzejP4 pisze:Silnik 1.3 NZ :
po odpaleniu zimnego obroty powoli opadały, aż w końcu gasł. Ciepły pracował normalnie, ale czasem mocno szarpał na niskich obrotach po puszczeniu gazu.
Winę ponosiła sonda lambda. Po jej odpięciu auto chodzi dobrze.
a co teraz ze spalaniem u ciebie w mk3 ???


Podążaj za białym królikiem ...

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn lis 12, 2007 16:26

Witam
Mój problem:
Mk2 1,6 EZ Pierburg 2E2 automat.

Po odpaleniu silnika, głównie zimnego choć ciepłego też się zdarza i wrzuceniu biegu jakiegokolwiek gaśnie. Tak jakby wyłączyć zapłon, dodanie gazu czasem ratuje sytuację ale nie zawsze. Obroty w trakcie włączania na bieg są oki. I dzieje się to tylko przy włączanie biegu. Gdy stoję na skrzyżowaniu na hamulcu to ewentualnie się przydusi trochę ale nie gaśnie.

Może ktoś ma na to rozwiązanie?



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn lis 12, 2007 23:48

jhosef pisze:Po odpaleniu silnika, głównie zimnego choć ciepłego też się zdarza i wrzuceniu biegu jakiegokolwiek gaśnie. Tak jakby wyłączyć zapłon, dodanie gazu czasem ratuje sytuację ale nie zawsze. Obroty w trakcie włączania na bieg są oki
Moge jedynie napisac jak mi się zdarzyło. Gdy wrzucałem bieg i sprzegło puszczalem to lubił sobie przerwac i trzeba było mu dac gazu bo pewno by zgasł . Poprostu czuc było jakby sie zaduszał w pierwszym momencie ruszenia. No i rozwiazałem to bardzom ładnie. Zapłon przyspioeszyłem i problem zniknął. Teraz mam inny problem ale to juz inna bajka.
Nie na jeden zwykły post. Ale golfy to naprawde niezłe gagatki lubią gasnąc . :grin:


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Daniel84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Daniel84 » wt lis 13, 2007 00:22

MK3 1.8 ABS
U mnie jest tak i z tego co wiem to nie tylko moja przypadłość, gdy mam mało paliwa(ostatnio biała kreska) potrafi przy skręcaniu w prawo zgasnąć!! Jest to dosyć denerwujące i oczywiście niebezpieczne!! Pompa paliwa sprawdzana chyba 6 razy, wszystkie zaczepy w koszu są, umiejscowiona w baku dobrze( kosz trzeba przekręcić w prawo żeby dobrze wszedł na swoje miejsce) u góry jak się pompę wkłada do kosza jest taka blaszka i też dobrze trzyma. Pomysłów brak. Głównie tylko wtedy mi gaśnie :)


<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]

red_baronGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 11:10
Lokalizacja: Wołczyn
Kontakt:

Post autor: red_baronGT » pn lis 19, 2007 20:06

Hurrrrrrrrrrrrrrra !!!!

Rozwiązałem swój problem :)

Otóż okazało się że miałem zwarcie na sondzie lambda dawało na + i osły z poprzedniego zakładu mechanicznego źle zamontowali silniczek krokowy

A co do spalania to mam jakies 8l/100km

Cieszę sie ogromnie

Życzę sukcesów :bigok:


Podążaj za białym królikiem ...

pavlo_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 21, 2007 15:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pavlo_ » śr lis 21, 2007 15:34

Mam Golfa MK3 1.6 i mam takze problem z gasnieciem. Otoz gdy zblizam sie do skrzyzowania i naciskam sprzeglo to potrafi zgasnac. Moge wtedy nacisnac gaz i odpali sie z lekkim szarpniciem i jedzie dalej. Nie zdarza sie to czesto, raz na 10 , 15 hamowan, jednak jest to irrytujace. Czasami zdarza sie to kilka razy pod rzad, tak ze 3, 4 razy gasnie. Zauwazylem takze nierowna prace silnika, czasami jade i trzymam gaz w jednej pozycji i spadaja obroty, dopiero dalsze wcisniecie gazu utrzymuje te obroty. Jesli ktos ma pomysl co moze byc nie tak, to prosze o porade :grin:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr lis 21, 2007 16:39

pavlo_ pisze:Zauwazylem takze nierowna prace silnika, czasami jade i trzymam gaz w jednej pozycji i spadaja obroty, dopiero dalsze wcisniecie gazu utrzymuje te obroty. Jesli ktos ma pomysl co moze byc nie tak, to prosze o porade
Mam tylko jeden pomysł >> sprawdź czujnik halla . To usrojstwo to potrafi narobić hec. Czasem działa innym razem juz nie. To jest normalnie nie do wytrzymania. A za nowy to wołają ok.200 zł :grrr: . To jakiś obłęd bo w elektroniczny sklepie można go pewnie kupić za parę groszy.
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 16:40 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 233 gości