Wiesz zauważyłem ze czxasem problemem nie jest ukłąd paliwowy lecz o dziwo ukłąd zapłonowy. Trzeba poprostu sprawdzic cewke moduł i halla. TO nie takie trudne. Sam bede to robił , tylko potrzebny miernik i troche wiedzy.Patrese pisze:a - co utrudnia jazde w korkach i parkowanie..
Temat o gaśnieciu silników VW. Wasze doświadczenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Ten przykład dla mnie potwierdza awarię elektryki. ALe najpierw trzeba by sie zastanwic co nie jest wymieniuone i co jak wygląda na zewnątrz.Patrese pisze:jazde w korkach utrudnia to ze kiedy masz zamiar ruszyc sie tylko 1 metr do przodu to musisz mu dac dobrze po garach bo inaczej zgasnie.. a parkowanie - jak tylko sie za3mam , zanim wbije wsteczny to juz sie kontrolki swieca...
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Patrese
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 22:46
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
- Kontakt:
panowie wielkie dzieki za porady - sprawdze ale teraz mam wiekszy problem - VW stoi pod domem i nigdzie nie pojedzie... - zaparkowalem tylem i wsteczny bieg juz nie wyskakuje... wszystko dziala poza skrzynia - jak wbilem wsteczny tak zostalo - nie da sie gfo juz wybic - moge jedynie do tylu pojechac (oczywiscie stoie rownolegle do sciany pomiedzy samochodami wiec nie wyjade ) ... bede sie dzisiaj silowal wieczorem ze skrzynia ale.. a jak sie nie powiedzie to poczekam do rana az sasiedzi odjada i wtedy bede mogl cos zrobic..
mam nadzieje ze nie uszkodze skrzyni...
mam nadzieje ze nie uszkodze skrzyni...
Patrese, pytanie tylko ile zrobiłeś kilometrów autem przed jego zaparkowaniem tego dnia bo jeśli dużo to prtoblem może być taki jak w moim przypadku:
zakleszczyła mi się skrzynia biegów na 5 biegu i zanic nie mogłem dać na luz lub inny bieg (okazało się, że w skrzyni nie miałem oleju i zakleszczyło koła zębate). Dopiero następnego dnia udało mi się wyluzować skzrynię i biegi chodziły normalnie - oczywiście po wcześniejszym zalaniu skrzyni olejem.
Sprawdź u siebie poziom oleju, może akurat będzie jak w moim przypadku.
zakleszczyła mi się skrzynia biegów na 5 biegu i zanic nie mogłem dać na luz lub inny bieg (okazało się, że w skrzyni nie miałem oleju i zakleszczyło koła zębate). Dopiero następnego dnia udało mi się wyluzować skzrynię i biegi chodziły normalnie - oczywiście po wcześniejszym zalaniu skrzyni olejem.
Sprawdź u siebie poziom oleju, może akurat będzie jak w moim przypadku.
w kwestii gaśnięcia opis mojej przygody z mk4 1,4 16V AKQ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=132802
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=132802
www.bambusy.pl
[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]
[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 11:10
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontakt:
A u mnie było tak :
Zacznę od początku.
Autko jeździło super równe obroty dobre spalanie wogóle zero problemów.
Wymieniłem reflektory na angel eyes. Później wymieniłem bumpery i tu zaczęła się jazda...
Autko dalej super odpalało ale ... od 1500 do 2000 obr zaczęło przerywać i gasło!!!
Wymieniłem filtr paiwa, oleju, świece, kable, kopułkę palec i dalej nic . Komputer nie pokazuje żadnych błędów i co wy na to ???
Szlak mnie trafia.
Ale po wymianie tego wszystkiego zauważyłem jedną prawidłowość: otóż jak włączyłem światła radyjko i zaczełem w miejscu skręcać kierownicą gasł tak jakby nie miał wystarczająco prądu. Nie jestem mechanikiem ale myślę że to napewno elektryka proszę koledzy pomóżcie ręce mi opadają
[ Dodano: 12 Lis 2007 11:29 ]
Zacznę od początku.
Autko jeździło super równe obroty dobre spalanie wogóle zero problemów.
Wymieniłem reflektory na angel eyes. Później wymieniłem bumpery i tu zaczęła się jazda...
Autko dalej super odpalało ale ... od 1500 do 2000 obr zaczęło przerywać i gasło!!!
Wymieniłem filtr paiwa, oleju, świece, kable, kopułkę palec i dalej nic . Komputer nie pokazuje żadnych błędów i co wy na to ???
Szlak mnie trafia.
Ale po wymianie tego wszystkiego zauważyłem jedną prawidłowość: otóż jak włączyłem światła radyjko i zaczełem w miejscu skręcać kierownicą gasł tak jakby nie miał wystarczająco prądu. Nie jestem mechanikiem ale myślę że to napewno elektryka proszę koledzy pomóżcie ręce mi opadają
[ Dodano: 12 Lis 2007 11:29 ]
a co teraz ze spalaniem u ciebie w mk3 ???AndrzejP4 pisze:Silnik 1.3 NZ :
po odpaleniu zimnego obroty powoli opadały, aż w końcu gasł. Ciepły pracował normalnie, ale czasem mocno szarpał na niskich obrotach po puszczeniu gazu.
Winę ponosiła sonda lambda. Po jej odpięciu auto chodzi dobrze.
Podążaj za białym królikiem ...
Witam
Mój problem:
Mk2 1,6 EZ Pierburg 2E2 automat.
Po odpaleniu silnika, głównie zimnego choć ciepłego też się zdarza i wrzuceniu biegu jakiegokolwiek gaśnie. Tak jakby wyłączyć zapłon, dodanie gazu czasem ratuje sytuację ale nie zawsze. Obroty w trakcie włączania na bieg są oki. I dzieje się to tylko przy włączanie biegu. Gdy stoję na skrzyżowaniu na hamulcu to ewentualnie się przydusi trochę ale nie gaśnie.
Może ktoś ma na to rozwiązanie?
Mój problem:
Mk2 1,6 EZ Pierburg 2E2 automat.
Po odpaleniu silnika, głównie zimnego choć ciepłego też się zdarza i wrzuceniu biegu jakiegokolwiek gaśnie. Tak jakby wyłączyć zapłon, dodanie gazu czasem ratuje sytuację ale nie zawsze. Obroty w trakcie włączania na bieg są oki. I dzieje się to tylko przy włączanie biegu. Gdy stoję na skrzyżowaniu na hamulcu to ewentualnie się przydusi trochę ale nie gaśnie.
Może ktoś ma na to rozwiązanie?
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Moge jedynie napisac jak mi się zdarzyło. Gdy wrzucałem bieg i sprzegło puszczalem to lubił sobie przerwac i trzeba było mu dac gazu bo pewno by zgasł . Poprostu czuc było jakby sie zaduszał w pierwszym momencie ruszenia. No i rozwiazałem to bardzom ładnie. Zapłon przyspioeszyłem i problem zniknął. Teraz mam inny problem ale to juz inna bajka.jhosef pisze:Po odpaleniu silnika, głównie zimnego choć ciepłego też się zdarza i wrzuceniu biegu jakiegokolwiek gaśnie. Tak jakby wyłączyć zapłon, dodanie gazu czasem ratuje sytuację ale nie zawsze. Obroty w trakcie włączania na bieg są oki
Nie na jeden zwykły post. Ale golfy to naprawde niezłe gagatki lubią gasnąc .
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Daniel84
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
MK3 1.8 ABS
U mnie jest tak i z tego co wiem to nie tylko moja przypadłość, gdy mam mało paliwa(ostatnio biała kreska) potrafi przy skręcaniu w prawo zgasnąć!! Jest to dosyć denerwujące i oczywiście niebezpieczne!! Pompa paliwa sprawdzana chyba 6 razy, wszystkie zaczepy w koszu są, umiejscowiona w baku dobrze( kosz trzeba przekręcić w prawo żeby dobrze wszedł na swoje miejsce) u góry jak się pompę wkłada do kosza jest taka blaszka i też dobrze trzyma. Pomysłów brak. Głównie tylko wtedy mi gaśnie
U mnie jest tak i z tego co wiem to nie tylko moja przypadłość, gdy mam mało paliwa(ostatnio biała kreska) potrafi przy skręcaniu w prawo zgasnąć!! Jest to dosyć denerwujące i oczywiście niebezpieczne!! Pompa paliwa sprawdzana chyba 6 razy, wszystkie zaczepy w koszu są, umiejscowiona w baku dobrze( kosz trzeba przekręcić w prawo żeby dobrze wszedł na swoje miejsce) u góry jak się pompę wkłada do kosza jest taka blaszka i też dobrze trzyma. Pomysłów brak. Głównie tylko wtedy mi gaśnie
<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 11:10
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontakt:
Mam Golfa MK3 1.6 i mam takze problem z gasnieciem. Otoz gdy zblizam sie do skrzyzowania i naciskam sprzeglo to potrafi zgasnac. Moge wtedy nacisnac gaz i odpali sie z lekkim szarpniciem i jedzie dalej. Nie zdarza sie to czesto, raz na 10 , 15 hamowan, jednak jest to irrytujace. Czasami zdarza sie to kilka razy pod rzad, tak ze 3, 4 razy gasnie. Zauwazylem takze nierowna prace silnika, czasami jade i trzymam gaz w jednej pozycji i spadaja obroty, dopiero dalsze wcisniecie gazu utrzymuje te obroty. Jesli ktos ma pomysl co moze byc nie tak, to prosze o porade
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Mam tylko jeden pomysł >> sprawdź czujnik halla . To usrojstwo to potrafi narobić hec. Czasem działa innym razem juz nie. To jest normalnie nie do wytrzymania. A za nowy to wołają ok.200 zł . To jakiś obłęd bo w elektroniczny sklepie można go pewnie kupić za parę groszy.pavlo_ pisze:Zauwazylem takze nierowna prace silnika, czasami jade i trzymam gaz w jednej pozycji i spadaja obroty, dopiero dalsze wcisniecie gazu utrzymuje te obroty. Jesli ktos ma pomysl co moze byc nie tak, to prosze o porade
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 16:40 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 233 gości