Witam.
Na początek chcę napisać że szukałem coś o moim problemie na forum, ale nic nie znalazłem.
Problem mój polega na tym, że do niedawna moje autko jeżdziło na płynie chłodzącym (orginał różowy) niestety uszkodzeniu uległa chłodnica i trzeba było ją naprawiać i teraz: układ został zalany wodą (w celu sprawdzenia układu), gdy silnik pracuje cały czas na postoju i zaczyna osiągać temp. 90st to z okolicy chłodnicy wydobywa się tak jakby para wodna. Silnik trzyma cały czas temp, wiatraki sie nie włączają. O co chodzi z tą parą wodną? Czyżby jednak silnik sie przegrzewał? Kiedy powinny włączyć sie wentylatory? Może układ jest nieszczelny i woda zaczyna sie gotować?
Proszę o radę
para z chłodnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
O ile chłodnica jest sucha i wziąwszy poprawkę na kondensację pary wodnej na chłodnicy to wskazuje że są szczeliny woda jest rzadsza od płynu i szybciej wykaże nie szczelności , a chłodnica gdy była reperowana [zazwyczaj zaślepiają jeden segment, lutują , lub wymianie podlega cały wkład] to warsztat powinien zrobić próbę ciśnieniową
Mam nadzieje że był to fałszywy alarm bo parowanie jak narazie ustało, coś mi sie wydaje że gdzieś pomiędzy żeberkami były pozostałości wody lub płynu chłodniczego i może parowało, chłodnica niby sucha, ale trzeba bedzie obserwować poziom płynu i tenperature silnika bo może jednak jest tam jakieś mikropęknięcie. Dzięki wszystkim za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2007 14:58 przez yosef99, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 490 gości