Rozładowuje sie AKU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » pt lis 09, 2007 12:38

k3fir pisze:nie ma tak latwo... wczoraj szukalem w katalogu czy do 1.3 podejdzie jaki kolwiek inny mocniejszy alternator z mk2 i jest inny rozstaw mocowania :)
zawsze mozna porzeźbic ale tak jak ty nie widze sensu wkładac mocniejszego akumulatora. lepiej niech wymieni szczotki, regulator napięcia, łożyska w alternatorze i będzie miał odpowiednie ładowanie


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » pt lis 09, 2007 12:53

Dzieki za pomoc:)
ja chiałem kupić CENBTRE FUTURE 45Ah. ale myslałem też nad taką samą Centrą tylko 50 Ah,
Codziennie jeżdze około 35 km(w tym 2x15 do pracy i spowrotem)
czy na takich odcinkach dobrze naładuje mi aku??
a co do tego aku co mam go teraz to już miałem go jak przywiozłem autko z Niemiec:/
pozdrawiam



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lis 09, 2007 14:21

k3fir pisze:nie ma tak latwo... wczoraj szukalem w katalogu czy do 1.3 podejdzie jaki kolwiek inny mocniejszy alternator z mk2 i jest inny rozstaw mocowania
no dokladnie , w innym miejscu jest dziura z gwintem do sruby od naciagu , ale nie takie ludzi cuda robia :D
znam kolesia , ktory seryjnie zakladal do Nyski naszego polskiego sprintera, alternator wlasnie od jakiegos VW :D
A nyska od urodzenia przyzwyczajona do prądnicy :D

a z tym 14,5 V to jest ksiazkowe, a ja mam 14,3 V


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lis 09, 2007 16:30

guti pisze:A nyska od urodzenia przyzwyczajona do prądnicy
Nyski też miały alternatory, i to dość wcześnie.



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pt lis 09, 2007 19:20

ew. moza przelozytc z 90A uzwojenie i wirnik do tej obudowy z 1.3



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lis 09, 2007 19:37

k3fir pisze:ew. moza przelozytc z 90A uzwojenie i wirnik do tej obudowy z 1.3
a srednica ta sama ? bo jak jak porownywalem 1,3 z moim to tamten jest mniejszy oprocz tego mocowania innego.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pt lis 09, 2007 20:04

guti, to trzeba by juz poszukac popatrzec



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt lis 09, 2007 20:29

a srednica ta sama ? bo jak jak porownywalem 1,3 z moim to tamten jest mniejszy oprocz tego mocowania innego.
Przekładałem altek z 1.8 do 1.3. Trzeba tylko przód z mocowaniami przełożyć ze starego, reszta pasuje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 414 gości