Jak sprawdzic czy dziala pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Jak sprawdzic czy dziala pompa paliwa

Post autor: antek_wb3 » czw lis 08, 2007 21:24

Witam
Mam problem z moim Golfikiem 1.8 na pelnym wtrysku, chodzi tylko na gazie wiadomo ida mrozy a to nie wrozy dobrze dla parownika wolałbym odpalac na banzynie :/ dlaczego moze nie chodzic na benzynie ? chcialem zaczac od pompy? ale nie wiem jak sprawdzic czy ona wogole dostaje jakis imppuls i czy dziala jak to sprawdzic ? aaaa.. i gdzie ewentualnie z tym podjechac do elektryka czy mechanika ?



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » czw lis 08, 2007 21:29

antek_wb3, najlatwiej to niech ktos przekreci stacyjka aby zapalily sie kontrolki, a Ty nachyl sie nad wlewem paliwa i sluchaj, bo powinna pompa lekko syczec, tak krecic.. bo wydaje mi sie, ze masz elektryczna

jesli elektryczna to odkrec w bagazniku taka pokrywe pod ktora masz przewody do niej i sprawdz czy jest napiecie, jesli bedzie napiecie to pompa na pewno walnieta..



Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: antek_wb3 » czw lis 08, 2007 21:35

tez mi sie wydaje ze jest elektroniczna syczenia raczej nie slysze :/ miesiac temu wymienilem filterek paliwa no i wtedy bylo slychac jak zasysal paliwo ale pupa i tak nie chodzil... mial moment ze zapalil ale potem bylo to samo i juz nie odpalal :/ mowisz ze mam szukac w bagazniku jakis przewodow ktore ida do pompy?? wiem ze przy tej pompie jest jakas kostka bo ja czyscilem i wtedy wlasnie odpalil ale efekt nie byl dlugi

[ Dodano: 08 Lis 2007 20:37 ]
jak sprawdzic czy jest napiecie ? mowisz ze powinno to byc w bagazniku taaa ? zobaczymy ;]



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw lis 08, 2007 22:09

tylko napiecie skoczy przy przekrecaniu zaplonu, a jest pompka w bagazniku po prawej stronie zatyczke odkrec metalowa-4 sruby(mk3) i bedziesz mial kostke wez probnik napiecia i juz :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » czw lis 08, 2007 22:12

zjarała się pewnie pompka- efekt odpalania samochodu od razu po przekręceniu stacyjki bez czekania aż pompka dopompuje sobie paliwo.



Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: antek_wb3 » pt lis 09, 2007 20:12

Panowie pompa na pewno dziala :] rozpedzilem sie do wysokich obrotow i przerzucilem na benzyne efekt byl taki ze auto strasznie przymulilo jakby wogole jechac nie chcial... zatrzymalem sie looknalem na pomke i chodzila z tym ze strasznie ciezko jakby miala jakis opor... zaczalem go gazowac na jalowym przeciagnalem go na jedynce pozniej na dwojce i jest juz troche lepeiej auto nadal jest bardziej zamulone na benzynie niz na gazie ale w porownaniu do tego co bylo na poczatku to jest to rakieta :D jakby wtryski byly zapchane ?? jest taka mozliwosc, poprzedni wlasciciel ponoc odpalal go zawsze na gazie pewnie sie zapchaly z braku uzycia:/ co mam zrobic gadalem z znajomym mowil ze mozna jakiegos koncentratu dolac do baku moze cos pomoze w jaki sposb mozna jeszcze przeczyscic wtryskiwacze?? no chyba ze macie jakies lepsze rozwiazanie? a i na banzynie jak dluzej pokrecilem to nawet odpalil wiec widac jest poprawa,



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt lis 09, 2007 22:14

masz 2 pompy 1 w baku druga pod belka zawieszenia z prawej wjedz na kanal zdejmij przewod paliwowy ktory wchodzi do pompy(tej pod belka) od strony zbiornika przekrec stacyjke i zobacz czy poleci paliwo podloz sobie butelke bo wahy szkoda :grin: jak z tamtad poleci to zaloz przewod i odkrec przewod wychodzacy z pompy juz do silnika i zobacz ile tam paliwa poda powinno jeb%ac paliwem bardzo mocno a jak tylko bedzie sikac to znaczy ze zatarta pompa

nie sprawdzisz pomp sprawdzajac napiecie bo moze byc tak ze pompy beda dzialac ale nie beda tloczyc paliwa potrzebnego dla poprawnej pracy silnika

wiedza z autopsji
powodzenia
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2007 22:16 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt lis 09, 2007 23:13

zajac pisze:pod belka zawieszenia z prawej
Hm :chytry: czy to nie aby filtr paliwa?


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości