Gdzie jest zawór regulujacy doplyw paliwa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Gdzie jest zawór regulujacy doplyw paliwa?

Post autor: Mrozu23 » śr lis 07, 2007 22:53

Witam! Pytanie jak w temacie. Chodzi o to ze moj golfik sporo pali (ok. 10-11l) bylem u mechanika i powiedzial ze wystarczy przykrecic doplyw paliwa bo wszystko inne jest w porzadku ale chce za to 50 zl! :/ Wie ktos moze jak mam to zrobic?

Mam golfa mkII 1,3 1989 benz. Gaźnik pierburg 2e2

Wielkie dzieki za pomoc! :pub:
Ostatnio zmieniony śr lis 07, 2007 22:54 przez Mrozu23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr lis 07, 2007 23:17

Mrozu23 pisze: bylem u mechanika i powiedzial ze wystarczy przykrecic doplyw paliwa bo wszystko inne jest w porzadku
Witam :grin:
Poprostu gada pierdoły. Ten gaźnik to nie taka prosta sp[rawa że dokrecasz śrubkę i masz spalanie w normie.
Owszem można wyregulować ilość paliwa podawanego przy dodawaniu gazu ale to nie wpływa tak znacznie na spalanie. Na spoalanie wpływa m.in. sprawnośc silnika jako całości, regulacja wolnych obrotów, stan membranek w gaźniku, długość załaczjącego się ssania(to szczególnie wpływa na spalanie) .
W tym gaxniku 2 rzeczy nalezy podkreślic :wspomniane ssanie i przelewanie gaźnika poprzez pęknięte membrany. I tutaj szukaj przyczyny a nie słuchaj głupot od mechanika.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Mrozu23 » śr lis 07, 2007 23:21

Ale ja juz u niego bylem i regulowal mi zaplon i robil przeglad reszty silnika. Jak po tygonu wrocilem ze sprawa tego spalania to powiedzial ze to na pewno przez to bo nic innego juz nie zostalo do poprawiania. Dlatego pytam jak to przykrecic zeby mnie znowu nie skasowal :P 50 zl w kieszeni :)



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr lis 07, 2007 23:30

Heh ja mam takze 1,6 teczkę. I pali mi podobnie, ale mój ma jakąs usterkę którą probuje do dzisiaj rozwiązac i nie moge.,
Tak jak mówię wyyreguluj ssanie , choc na zime nie radze go skracac- szkoda silnika.
Obroty wolne hmmm uzyskasz spalanie mniejsze o góra 0,5 l/100 . A jakie wogóle masz obroty na biegu jałowym??.
A jeśli chodzi o ta dawkę paliwa przy przyspieszaniu to regulujesz ją [poprzez popuszczenie śruby po lewej strony gaxnika u dołu i taki czarny plasticzek przekrecasz w dół(w dół zmniejszasz dawkę w górę zwiększasz. potem dokrecasz śrube i po robocie.
Tym regulujesz >>
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lis 07, 2007 23:35 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Mrozu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 23:58
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Mrozu23 » czw lis 08, 2007 00:11

Hehe :D 0,5l/100 to nawet nie zabieram sie do roboty bo szkoda czasu :D Co do obrotow na biegu jalowym to niemam pojecia bo niestety niemam obrotomierza a ssanie nie dziala mi wogole :D Podobno to przez to ze mam dziure w membranie od podcisnienia ale nigdzie nie moge rakiej dokupic zeby wymienic :/ Alw wielkie dzieki za pomoc :pub:



Awatar użytkownika
AndrzejYankes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
Kontakt:

Post autor: AndrzejYankes » czw lis 08, 2007 09:38

Witam
Jeżeli masz uszkodzoną membranę w korektorze ssania, to proponuję Ci odwiedzenie tej stronki:

http://www.serwispomp.gensys.pl/index.p ... &Itemid=82

Możesz kupić u nich zregenerowany korektor lub, być może naprawią Ci, tak było w moim przypadku. Robią to bardzo szybko - i wszystko za pobraniem pocztowym.
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 304 gości