Problem z obrotami, szarpie podczas jazdy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tresor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob mar 10, 2007 22:15
Lokalizacja: kraków/lja

Post autor: tresor » czw lip 26, 2007 10:20

Fryzjerek napisz, czy Ci pomógł ten zabieg.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw lip 26, 2007 10:48

czujnik halla (impulsów) jest tylko jeszcze trzeba wiedzieć gdzie go szukać



fryzjerek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lip 12, 2007 10:48
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: fryzjerek » wt paź 02, 2007 15:23

witam ponownie wkoncu po kilku miesiącach doszedł mechanik co jest przyczyną szarpania tych obrotow a wiec nie jest to przepsustnica tak jak przypuszczano . Od kilku dni sie nasiliło to przerywanie co minute nawet trzeba było zapalac na nowo auto bo gasło wiec nie pozostało mi nic innego jak tylko zjebać mechanika ktory wiecznie brał mi kase za naprawe a nie naprawiał tego tylko dawał tam swoje diagnozy a za kazde miłe słowa płaciłem do kieszeni mechanika. Zmieniłem wiec i pojechałem do innego ten podpiol pod komputer i wszystko wyszło . do zmiany okazał sie Czujnik obrotów wału korbowego golf 1.4 nic smiesznego bo ta pierdoła kosztuje 270 zł + wymiana ale teraz wszystko juz gra cacy nic nie przerywa i silnik pracuje jak trzeba. jak ktos ma podobny problem niech zacznei sprawdzanie własnie od tego czujnika. pozdrawiam Obrazek



stos10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 12, 2007 16:51
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: stos10 » wt lis 06, 2007 19:51

Witam koledzy po długim czasie. Wreszcie doszedłem do ideału, jeżeli mogę tak powiedzieć. Na początku przeczyściłem przepustnicę i wydawało sie OK. Później jednak okazało się na diagnostyce, że winę ma jeszcze czujnik Halla. Po drobnej naprawie i wymianie tegu czujnika oraz wykasowaniu błędów silnik wkońcu pracuje jak należy. Obroty też są już na odpowiednim poziomie. Mi się udało mam nadzieję, że wam również pomoże. :grin:



Tuthmozis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 02, 2008 17:04
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Tuthmozis » śr mar 11, 2009 18:44

stos10 pisze:Witam koledzy po długim czasie. Wreszcie doszedłem do ideału, jeżeli mogę tak powiedzieć. Na początku przeczyściłem przepustnicę i wydawało się OK. Później jednak okazało się na diagnostyce, że winę ma jeszcze czujnik Halla. Po drobnej naprawie i wymianie tego czujnika oraz wykasowaniu błędów silnik w końcu pracuje jak należy. Obroty też są już na odpowiednim poziomie. Mi się udało mam nadzieję, że wam również pomoże. :grin:
Przy podobnych jak opisane objawach (powracające falowania, gaśnięcie) ten czujnik też wymieniłem na nowy (regularnie sprawdzając czystość przepustnicy). I niestety bez zmian. W innym wątku ktoś opisał poprawę po wymianie całego modułu przepustnicy. Zobaczymy



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr mar 11, 2009 19:44

Panowie najwazniejszy czujnik to czujnik ze zdjęcia - wału korbowego - bez niego auto nie zapali, ale na walku rozrzadu w niektorych silnikach jest jeszcze jeden hall!!


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Tuthmozis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 02, 2008 17:04
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Tuthmozis » śr mar 11, 2009 22:59

Owszem jest, i nawet go było widać jak wciskałem się pod maskę grzebiąc za silnikiem. Może i na niego przyjdzie czas. Cholerny AZD!
Minął pierwszy dzień jeżdżenia z nową przepustnicą. Jakby lepiej ale czas pokaże...
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 19:41 przez Tuthmozis, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw mar 12, 2009 09:52

Jak odpiąłem G28 to nie zapali, jak odpiąłem G40 to odpalił ale przy próbie ruszenia zgasł i nie chciał już odpalić. (z wczorajszych testów)

Jak zdejmę wężyk z zaworu N80 ukłądu recyrkulacji par paliwa (EVAP) idący do przepustnicy i zatkam go to przestaje szarpać...
O czym to świadczy?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 23:14 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 221 gości