Ładowanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Ładowanie

Post autor: bongo » pn lis 05, 2007 22:02

Witam.
Mam delikatny problem.Od pewnego czasu pulsowały mi światła w aucie,żarzyła też kontrolka ładowania na wolnych obrotach bez włączonych odbiorników prądu.Dziś zmierzyłem napięcie ładowania,prawie 16V :blush:
I teraz pytanie,czy to regulator napięcia,czy mostek prostowniczy robi takie szopki.
Proszę o opinie,pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 05, 2007 22:07

najpewniej regulator


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jurekbor01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:34
Lokalizacja: bedzin

Post autor: jurekbor01 » pn lis 05, 2007 22:08

Mam podobny problem. Moje auto w czasie jazdy powoli się wyłączało. Przestały działać wycieraczki, póxniej migacze, później radio. Po zatrzymaniu nie mogłem ponownie odpalić auta. HJak sprawdziłem akumulator okazało sie, ze jest całkowicie rozładowany. Naładowałem go, a na następny dzień po przejechaniu kilkunastu kilometrów stało sie to samo. Mam tak jak pan, alternator Valeo.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » wt lis 06, 2007 00:11

zapewne regulator napiecia - powinno byc 14,4V



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt lis 06, 2007 02:23

podlacze sie do pytania ! umnie jest za niskie ladowanie tzn podczas jazdy mam ok 13.5v (mam voltomierz w aucie) czasami skoczy sobie na 14v nigdy na wiecej np jak sa wylaczone swiatla to jest 14v ale czasem na wlaczonych tez! co to moze byc??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » wt lis 06, 2007 02:37

Bongus ja tez obstawiam Regulator :bajer:


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt lis 06, 2007 05:57

W pierwszej kolejności do sprawdzenia szczotki - dlugość. Powinny mieć powyżej 5mm. Rzecz jest dość prosta do sprawdzenia.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lis 06, 2007 08:06

bodzio_j pisze:W pierwszej kolejności do sprawdzenia szczotki - dlugość.
Ale szczotki raczej nie powinny powodować za dużego ładowania,raczej za małe lub brak.
No nic,idę do sklepu i kupię ten regulator,zobaczymy co będzie po wymianie.
O efektach nie omieszkam napisać.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt lis 06, 2007 08:22

gdy ładowanie jest za duze to poszedł regulator miałem tak w malaczu-gotowalo mi akumulator a kwas podczas jazdy szczypał w oczy :grrr:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » wt lis 06, 2007 08:42

Mam podobny problem. Moje auto w czasie jazdy powoli się wyłączało. Przestały działać wycieraczki, póxniej migacze, później radio. Po zatrzymaniu nie mogłem ponownie odpalić auta. HJak sprawdziłem akumulator okazało sie, ze jest całkowicie rozładowany. Naładowałem go, a na następny dzień po przejechaniu kilkunastu kilometrów stało sie to samo. Mam tak jak pan, alternator Valeo.
poprostu brak ladowania, a co to jest to trzeba rozkrecic go
podlacze sie do pytania ! umnie jest za niskie ladowanie tzn podczas jazdy mam ok 13.5v (mam voltomierz w aucie) czasami skoczy sobie na 14v nigdy na wiecej np jak sa wylaczone swiatla to jest 14v ale czasem na wlaczonych tez! co to moze byc??
wszytsko jest w porzadku :) to nie jest nowe auto by Ci ladowalo 14.8 :)
mozesz sprawdzic spadki na kablach od aku do alternatora.



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » wt lis 06, 2007 09:22

do sprawdzenia szczotki i regulator ;] wiecej raczej nie zrobisz sam chyba ze chcesz to mozesz posprawdzac uzwojenia ;D :hmm:


Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lis 06, 2007 14:54

No i nareperowałem :bigok:
Po wymianie regulatora takie objawy jak żarzenie kontrolki,pulsowanie świateł i świecąca dioda od ładowania która gasł dopiero po dodaniu gazu ustąpiły.Jeszcze wieczorkiem zmierze prąd ładowania,ale myśle że powinno być oki.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i oczywiście nagrodzę zasłużonych :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 464 gości