Czy mechanik mówi prawdę?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn lis 05, 2007 23:38

to jak prąd dochodzi to teraz zmierz napięcie w miejscu osadzenia żarówek w obudowie. Po co przekładać i rozkręcać jak do wszystkiego dojdziesz woltomierzem i omomierzem. Jak będzie napięcie - to wiadomo spalone jak nie to teraz szukaj na ścieżkach - może gdzieś przerwana skoro dochodzi od kostki a nie będzie dochodzić do żarówki.


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Fighter1955
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 24, 2007 20:00
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Fighter1955 » pn lis 05, 2007 23:47

To nie takie proste, w tablicy nie ma zarówek są diody LED ktore są sterowane z jakiegoś układu scalonego który jest na płycie głównej tablicy ze wskaźnikami. Ścieżki od tych nieświecących LED właśnie dochodzą do scalaków.



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn lis 05, 2007 23:51

a jest na nich napięcie na tych ścieżkach?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » wt lis 06, 2007 00:10

ile ten scalak ma nóżek i jaki jest na nim symbol ??


A wszystko przez kobiete....:D

Fighter1955
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 24, 2007 20:00
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Fighter1955 » wt lis 06, 2007 00:43

Na powyzsze pytania odpowiem dopiero w sobotę lub niedziele bo tablicę mam już skreconą (jutro jadę do pracy).

[ Dodano: 15 Lis 2007 21:08 ]
Trochę trwało znalezienie przyczyny ale już wszystko jest jasne. Otóż mechanik mówił prawdę, należy wpiąć się przez gniazdo diagnostyczne i zaprogramować odpowiednio komputer w aucie aby wskaźniki działały prawidłowo. Sama naprawa trwa nie dłuzej niż 15 minut oczywiście jak się zna 4-ro cyfrowy kod. W przeciwnym razie bez lutownicy ani rusz (dotyczy to równierz dorabiania kluczyka z immobilaizerem), trzeba wylutować scalak i odczytać mapę pamięci. Ha, ale ja teraz jestem mądry i jakiego elektronicznego słownictwa używam :D .
Dziękuj wszystkim za próby pomocy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości