Dziwna sprawa z Licznikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwna sprawa z Licznikiem
Witam wszystkich Bardzo serdecznie.
Mam takowy problemik z licznikiem, za żadne skarby nie mogę skasować licznika dziennego, a co za tym idzie nie mogę usunąć komunikatu o serwisie. Znam te wszystkie kombinacje z włączaniem zapłonu itd... Ale to i tak nie działa. Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał takowy problem - jest to dość denerwujące, bo jedynym sposobem na skasowanie tego stanu jest wyciągnięcie bezpiecznika. No ale za każdym razem mam to robić?? - przyznacie, że to jest do du...szy.
Jeżeli dobrze rozumiem to wystarczy nacisnąć ten przycisk w "kółku" i licznik dzienny powinien sie skasować??. A tak się nie dzieje – i mogę sobie dusić ile chce ( już się dziewczyna obraża, bo częściej tam dusze niż… no mniejsza z tym). Zauważyłem też, że w skrzynce z bezpiecznikami niema jednego bezpiecznika, czy to może być przyczyna?? Jakby, co to mogę porobić zdjęcia bezpieczników, żeby było wiadomo o co mi chodzi.
Mój MK4 jest z 1999 roku, silniczek 1,4 - jakby co.
Może pomożecie??
Mam takowy problemik z licznikiem, za żadne skarby nie mogę skasować licznika dziennego, a co za tym idzie nie mogę usunąć komunikatu o serwisie. Znam te wszystkie kombinacje z włączaniem zapłonu itd... Ale to i tak nie działa. Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał takowy problem - jest to dość denerwujące, bo jedynym sposobem na skasowanie tego stanu jest wyciągnięcie bezpiecznika. No ale za każdym razem mam to robić?? - przyznacie, że to jest do du...szy.
Jeżeli dobrze rozumiem to wystarczy nacisnąć ten przycisk w "kółku" i licznik dzienny powinien sie skasować??. A tak się nie dzieje – i mogę sobie dusić ile chce ( już się dziewczyna obraża, bo częściej tam dusze niż… no mniejsza z tym). Zauważyłem też, że w skrzynce z bezpiecznikami niema jednego bezpiecznika, czy to może być przyczyna?? Jakby, co to mogę porobić zdjęcia bezpieczników, żeby było wiadomo o co mi chodzi.
Mój MK4 jest z 1999 roku, silniczek 1,4 - jakby co.
Może pomożecie??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
NIGDY WIĘCEJ Z NIKIM NIC - TYLKO MK
he he he
Doszedłem już
ale dzięki za zainteresowanie
Pokaże wam w czym chyba tkwi problem
to chyba wina tego urwanego plastiku... macie pomysła jak to naprawić?? ja proponuje superglu i sruuu... macie lepszy pomysł - trwalszy??
Piszcie szybko - puki mam licznik na stole :P
Ale dzięki wielkie
Doszedłem już
ale dzięki za zainteresowanie
Pokaże wam w czym chyba tkwi problem
to chyba wina tego urwanego plastiku... macie pomysła jak to naprawić?? ja proponuje superglu i sruuu... macie lepszy pomysł - trwalszy??
Piszcie szybko - puki mam licznik na stole :P
Ale dzięki wielkie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
NIGDY WIĘCEJ Z NIKIM NIC - TYLKO MK
U mnie było tak
przytrzymać od kilometrów przekręcić kluczyk puścić przycisk od kilometrów (wyświetli się OIL), przekręcić w prawo od zegara nacisnąć od kilometrów (wyświetli się INSP)i przekręcić od zegara w prawo. I INSP skasowany.
Może niezbyt fachowo ale u mnie działało
Jak mam dokładniej to opisać to powiedz.
Ale na innych stronkach znajdziesz szczegółowe opisy...
przytrzymać od kilometrów przekręcić kluczyk puścić przycisk od kilometrów (wyświetli się OIL), przekręcić w prawo od zegara nacisnąć od kilometrów (wyświetli się INSP)i przekręcić od zegara w prawo. I INSP skasowany.
Może niezbyt fachowo ale u mnie działało
Jak mam dokładniej to opisać to powiedz.
Ale na innych stronkach znajdziesz szczegółowe opisy...
NIGDY WIĘCEJ Z NIKIM NIC - TYLKO MK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 358 gości