czy to uszkodzona uszczelka pod glowica?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy to uszkodzona uszczelka pod glowica?
Witam Zauwazylem lekki ubytek plynu chlodniczego ale sladu dotad zadnego nie widzialem ale dzis spostrzeglem "czerwony" wyciek od przodu silnika.Saczy sie na zimno po obudowie silnika i i leci w strone ap.zaplonowego.Czy to moze byc uszczelka pod glowica? Problemow z uruchamianiem ani praca silnika nie ma,jazda normalna Co myslicie? Jaki koszt ew.naprawy Silnik 2.0/AGG/mk III GTI Edition z 97 r.
Re: czy to uszkodzona uszczelka pod glowica?
masz czerwony plyn? moze to stuzka oleju?pakob pisze:Witam Zauwazylem lekki ubytek plynu chlodniczego ale sladu dotad zadnego nie widzialem ale dzis spostrzeglem "czerwony" wyciek od przodu silnika.Saczy sie na zimno po obudowie silnika i i leci w strone ap.zaplonowego.Czy to moze byc uszczelka pod glowica? Problemow z uruchamianiem ani praca silnika nie ma,jazda normalna Co myslicie? Jaki koszt ew.naprawy Silnik 2.0/AGG/mk III GTI Edition z 97 r.
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 21:37 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
U mnie jest taki problem:
Przeczyściłem nagrzewnicę, ponieważ wysiadło ogrzewanie w aucie. Przy okazji chciałem wymienić płyn. Na początku było płukanie wodą i specjalnym środkiem. Przelaliśmy przez cały układ z 50l wody w sumie. Układ cały czas się zapowietrza. Na początku powietrze w aucie robi się lekko ciepłe, a wąż doprowadzający płyn do nagrzewnicy jest ciepły. Jak tylko zaczyna działać wiatrak, płyn ze zbiornika od razu ucieka (dokąd? podejrzewam,że zajmuje miejsce powietrza w układzie)..... wąż doprowadzający płyn do nagrzewnicy robi się zimny, a w aucie znowu jest zimne powietrze. Wniosek jest taki, że układ się ciągle zapowietrza, ponieważ przy otwartym zbiorniku z płynem ciągle uchodzi powietrze. Znajomy mechanik powiedział, że skoro układ się cały zapowietrza, to uszczelka pod głowicą jest do wymiany. Dodam, że w trakcie normalnej jazdy płynu nie ubywało oraz temperatura była cały czas 90 stopni. Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości co w końcu z tym jest? Nie bardzo uśmiecha mi się walić 600 zł na wymianę uszczelki...
Przeczyściłem nagrzewnicę, ponieważ wysiadło ogrzewanie w aucie. Przy okazji chciałem wymienić płyn. Na początku było płukanie wodą i specjalnym środkiem. Przelaliśmy przez cały układ z 50l wody w sumie. Układ cały czas się zapowietrza. Na początku powietrze w aucie robi się lekko ciepłe, a wąż doprowadzający płyn do nagrzewnicy jest ciepły. Jak tylko zaczyna działać wiatrak, płyn ze zbiornika od razu ucieka (dokąd? podejrzewam,że zajmuje miejsce powietrza w układzie)..... wąż doprowadzający płyn do nagrzewnicy robi się zimny, a w aucie znowu jest zimne powietrze. Wniosek jest taki, że układ się ciągle zapowietrza, ponieważ przy otwartym zbiorniku z płynem ciągle uchodzi powietrze. Znajomy mechanik powiedział, że skoro układ się cały zapowietrza, to uszczelka pod głowicą jest do wymiany. Dodam, że w trakcie normalnej jazdy płynu nie ubywało oraz temperatura była cały czas 90 stopni. Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości co w końcu z tym jest? Nie bardzo uśmiecha mi się walić 600 zł na wymianę uszczelki...
uszczelka ? a moze wypiąć z ukladu przewody co ida na nagrzewnice ( bo przeciez ona odpowiada za ogrzewanie ) i spiąć je na krótko , potem zalac płyn i pojezdzic jak nie ubywa płynu i temperatura w normie to oznacza ze uszczelka jest ok a padla ci nagrzewnica .
U mnie tez mechanicy lubia roztaczac najczarniejsze wizje bo lubia latwy i szybki zarobek.
U mnie tez mechanicy lubia roztaczac najczarniejsze wizje bo lubia latwy i szybki zarobek.
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 23:53 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
króciec od płynu ... normalka , zmienisz sam w 15 minutflatron316 pisze:Sorki nie termostat tylko ten taki plastik który jest do głowicy przykręcony a do niego wchodzi wąż i są tam czujniki temperatury -nie wiem jak on sie nazywa-ale jest w pobliżu aparatu
pęka na łączeniach , ja 2x w roku zmieniałem , jniedroga impreza kilkanaście złotych .
Tu wszyscy mają jakąś fobie notoryczną , jak tylko coś piardnie , stuknie albo przecieka to od razu musi być uszczelka pod głowicą.
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 22:56 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.
Króciec do głowicy uszczelniony jest oringiem, aby sam zaczął ciec musiałbyś mieć pecha, zdarza się częściej gdy zaczyna kompresja iść w układ chłodzenia za sprawą walniętej uszczelki głowicy, czuć wtedy nawet twarde węże, jakby nabite i puszczają słabe punkty. Wówczas też autko bardziej się grzeje, może ginąć płyn (w wydech) i widać bąbelki w zbiorniczku płynu + ewent. czuć smród spalin. Zanim uszczelnisz króciec zdiagnozuj, czy czasem nie głowiczka.
no ok. tylko jak zdiagnozowac uszczelke? Powtarzam zadnych innych objawow nie ma.Auto pali na dotkniecie,oleju nie przybywa,zmetnienia na korku wlewu brak,plyn chlodniczy czysty nie jakis metny wiec mysle ze moze ten oring jednak.Mechanior twierdzi ze te krociec to kawalek plastiku i lubi sie odksztalcac.We srode diagnoza i wymiana kroćca.Odezwe sie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 370 gości