Gaśnie poniżej 1tyś. obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dioda2806
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:56
Lokalizacja: kluczbork

Gaśnie poniżej 1tyś. obrotów

Post autor: dioda2806 » pn lis 05, 2007 21:11

Witam! Jestem nowy na forum. Mam problem ze swoim golfem IV. Silnik 1.4 16V, rok produkcji 1998, przebieg 150tyś. km. Problem polega na tym, że auto gaśnie gdy obroty spadają poniżej 1tys obrotów i zapala sie lekko kontrolka akumulatora. Gdy auto gaśnie, a dodam gazu dalej chodzi. dzieje sie tak przy odpalaniu i podczas jazdy gdy tylko obroty spadają poniżej 1tys. Wiec cały czas musze lekko gazować:) Czasem dzieje się tak ze auto nie zgasnie, nie swieci sie kontrolka akumulatora ale obroty spadają do ok. 500obr/min, przygasa switalo w kabinie i auto lekko sie zatrzęsie. Dodam ze wymieniałem olej na nowy wraz z filtrem oleju. Lecz nie wiedziałem jaki był poprzednio i nalałem półsyntetyk Mobil super S 10w40. prosze o pomoc!! pozdrawiam. Piotrek
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 00:01 przez dioda2806, łącznie zmieniany 3 razy.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Re: Gaśnie poniżej 10tyś. obrotów

Post autor: Itor » pn lis 05, 2007 21:57

dioda2806 pisze:Witam! Jestem nowy na forum. Mam problem ze swoim golfem IV. Silnik 1.4 16V, rok produkcji 1998, przebieg 150tyś. km. Problem polega na tym, że auto gaśnie gdy obroty spadają poniżej 10tys obrotów i zapala sie lekko kontrolka akumulatora. Gdy auto gaśnie, a dodam gazu dalej chodzi. dzieje sie tak przy odpalaniu i podczas jazdy gdy tylko obroty spadają poniżej 10tys. Wiec cały czas musze lekko gazować:) Czasem dzieje się tak ze auto nie zgasnie, nie swieci sie kontrolka akumulatora ale obroty spadają do ok. 5tys, przygasa switalo w kabinie i auto lekko sie zatrzęsie. Dodam ze wymieniałem olej na nowy wraz z filtrem oleju. Lecz nie wiedziałem jaki był poprzednio i nalałem półsyntetyk Mobil super S 10w40. prosze o pomoc!! pozdrawiam. Piotrek
spoko moj ma tak samo, trzeba zdjac kable zaplonowe i wozic je w bagazniku, zakladac tylko do odpalania i po problemie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 05, 2007 22:02

To już nikt po ludzku nie może napisać że się pytający pomylił z obrotami o rząd wielkości?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » pn lis 05, 2007 22:04

własnie mnie uprzediłes :)



dioda2806
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:56
Lokalizacja: kluczbork

Re: Gaśnie poniżej 10tyś. obrotów

Post autor: dioda2806 » pn lis 05, 2007 22:09

spoko moj ma tak samo, trzeba zdjac kable zaplonowe i wozic je w bagazniku, zakladac tylko do odpalania i po problemie[/quote]


A jaka jest przyczyna tego.? co trzeba wymienic by smigalo tak jak dawniej?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 05, 2007 22:13

Jedź na diagnostykę komputerową i napisz o wynikach, licz się z tym że twój silniczek w tej kwestii może dać ci popalić, ma swoje wady. Oraz wyedytuj swój temat - masz przycisk po prawej u góry i popraw te obroty, pomyliłeś się o rząd wielkości


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » pn lis 05, 2007 22:20

Przy takim przebiegu to ja bym obstawił walniętą przepustnicę.. Ale tak jak pisze Paweł Marek, podjedź gdzieś niech ci furkę pod komputerek podłączą i będzie wiadomo... Pozdro


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

tajniakb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 22:19
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tajniakb » pn lis 05, 2007 23:08

jestem za przepustnicą. umnie przy tym przebiegu też odmówiła posłuszeństwa.
ale jak koledzy piszą wyżej grzej pod kompa bo tak cieżko jeżdzic ja meczyłem sie prawie tydzień podciągałem linke żeby zwiększyć obroty i nic to nie dawało więc nie próbuj szkoda czasu.



dioda2806
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:56
Lokalizacja: kluczbork

Post autor: dioda2806 » wt lis 06, 2007 00:13

dzięki za pomoc, jutro pojadę na diagnostykę, mam nadzieje ze wykaże co sie zepsuło i nie będę musiał kupować niepotrzebnych rzeczy. Czekam jeszcze na jakieś propozycje, jeśli ktoś wie co sie zepsuło. pozdro



tajniakb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 22:19
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tajniakb » wt lis 06, 2007 00:23

jesli okaze sie ze to przepustnica to mozesz ja uratowac w pewien sposób ale o tym dopiero po upewnieniu sie ze to ona płata figle.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 00:28 przez tajniakb, łącznie zmieniany 1 raz.



valerio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:35
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: valerio » wt lis 06, 2007 08:33

To ja zapytam inaczej, czy jak pada alternator lub podaje za małę napięcie i aku jest z tego powodu rozładowany to czy nie będzie takich objawów jak napisał dioda?


valerio

dioda2806
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:56
Lokalizacja: kluczbork

Post autor: dioda2806 » wt lis 06, 2007 13:54

Byłem podłączyc golfa do komputera i pokazało błąd 011A Nastawnik przepustnicy, Zwarcie do masy. Panowie w warsztacie powiedzieli ze muszę kupić nową przepustnice. Czy to jedyne wyjscie?



tajniakb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 22:19
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tajniakb » wt lis 06, 2007 16:06

Jest jeden sposób, trzeba delikatenie rozebrać i poczyścić styki. u mnie pomogło



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » wt lis 06, 2007 17:24

tajniakb pisze:Jest jeden sposób, trzeba delikatenie rozebrać i poczyścić styki. u mnie pomogło
Ten sposób pomaga ale niestety nie na długo miałem to samo... potem błąd pojawia się znowu a potem jeszcze inny nie pamiętam już jaki i w końcu zmuszony byłem do kupienia nowej. Wybuliłem 650 zeta ale jak ręką odjął nie ma żadnych problemów. Więc wyczyść te styki i zbieraj kasę na nową. W VW przepustnica starcza na około 150 tyś km.


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 254 gości