Wskakuje na wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Explorer!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 17, 2006 01:14
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Wskakuje na wysokie obroty

Post autor: Explorer! » sob lis 03, 2007 19:26

Witam
W czasie jazdy wszystko okej, buta ma i wogóle.
ale gdy tylko stanę np, na skrzyżowaniu czekając na zielone światło, wskakuje mi samoczynnie na 3 lub 4 tyś obrotów , jak przygazuję to wróci do 900 ale po kilku sekundach potrafi znowu wskoczyć. Każdy na skrzyżowniu patrzy się na mnie czego tak gazuję auto, a to nie ja.
Zastanawia mnie fakt, że dzieje się to co parę dni, czasami miesiąc jest dobrze, a czasami 3 dni po kolei tak mu się robi.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Wskakuje na wysokie obroty

Post autor: RobertP » sob lis 03, 2007 21:18

Explorer! pisze:Każdy na skrzyżowniu patrzy się na mnie czego tak gazuję auto, a to nie ja.
teraz już wiesz czemu do samochodów nie zakłada sie LPG
a do kuchenek gazowych :)


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Explorer!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 17, 2006 01:14
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Wskakuje na wysokie obroty

Post autor: Explorer! » sob lis 03, 2007 22:28

RobertP pisze:teraz już wiesz czemu do samochodów nie zakłada sie LPG
a do kuchenek gazowych :)
No własnie nie wiem, wiem tylko że to co zwróciło mi się na gazie to pokryje koszty niemałej naprawy.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob lis 03, 2007 23:11

Napisz dokładniej kiedy sie to dzieje jak jest zimny czy nie ma na to wpływu temperatura silnika....

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Explorer!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 17, 2006 01:14
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Post autor: Explorer! » ndz lis 04, 2007 11:57

Atomic10 pisze:Napisz dokładniej kiedy sie to dzieje jak jest zimny czy nie ma na to wpływu temperatura silnika....

Pozdrawiam
Więc dzieje się to przy rozgrzanym silniku, tak od 70 stopni w zwyż na komputerze, ale chodzi o to że nie zawsze czasami gdzieś jadę i jest dobrze.
Zauważyłem też że tylko jak wcisnę sprzęgło , to tak się robi. czy może to być wina tej poklejonej rurki? może lewe powietrze?
Pojutrze ją wymienię i zobaczę czy coś o zmieni bo już ją zamówiłem

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 04, 2007 12:13

Explorer! pisze:czy może to być wina tej poklejonej rurki?
jeśli gdziekolwiek tam jest nieszczelność to jak najbardziej, całą tą odmę obejrzyj dokładnie, są na allegro takie po jakieś 8 dych ewentualnie.
Nad wydatkami na to auto na wyrost nie lamentuj :) , największy pech jaki mógł ci się zdarzyć to awaria przepływomierza.
Więc ja zrobiłbym tak: dokładnie wszędzie w dolocie szczelność posprawdzał, potem sprawdził czy klapka w przepływce chodzi bez ocierania (lubi skrzywić się po strzale gazu). Nawet w takim przypadku jest on do reanimacji. Jeśli nic nie znajdziesz sprawdź ustawienie rozrządu i kąt wyprzedzenia zapłonu. Ja miałem identyczne objawy po tym jak machnąłłem się o ząbek na pasku a potem wyregulowałem zapłon do tej pomyłki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » ndz lis 04, 2007 12:13

to moze byc przytarty silnik krokowy i warto go przeplukac a obrodty mozesz tez pewnie zmniejszyc jak zamiast gazowac to ruszajac bez gazy na hamulcu wtedy powinny spas do noramlnych



Awatar użytkownika
Explorer!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 17, 2006 01:14
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Post autor: Explorer! » ndz lis 04, 2007 12:25

własie też coś słyszałem że to może być coś z silniczkiem krokowym.
Za tą rurkę gumową zapłaciłem 65 złociszy ale trza wymienić.
Co do przepływomierz to fakt, wystrzał gazu uszkodził go nie do naprawy i pd 2 lat smigam na używce.
Dzięki za rady, jak się coś poprawi to się odezwę.

Pozdrawiam

[ Dodano: 07 Lis 2007 22:47 ]
Wymieniłem tą rurkę gumową, ale mam problem z ruszaniem na zimnym silniku, gdy dodaję gazu to jakby się dusił, dęba staje, nie ma siły i potrafi zgasnąć. po paru minutach, aż się silnik trochę rozgrzeje jest już dobrze.
co to może być? termostat?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości