Problem z ladowaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
flgmnft
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Problem z ladowaniem

Post autor: flgmnft » pt lis 02, 2007 21:02

Witam
Mam nastepujacy problem, Kupilem jakis czas temu polowke '91 z silnikiem AAV 1,3 55kunia. Mam altek boscha nie wiem jakiego amperazu, ale przed wymiana regulatora ladowanie wynoslio 13.8V a po wymianie nie uleglo zmianie. Dalszy problem jest taki ze przy obrotach ok 5500-6000 zapala mi sie kontrolka ladowania i przygasaja swiatla, tak jakby sie calkowicie tracilo ladowanie. Powiedzcie mi co moze byc tego przyczyna? Czy da sie tym cos zrobic czy lepiej wymienic altek? Zbliza sie zima i nie chcialbym miec problemow z odpalaniem.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 02, 2007 21:21

sprawdz naciąg paska klinowego
ale za taki stan rzeczy odpowiada regulator napięcia



Awatar użytkownika
flgmnft
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: flgmnft » pt lis 02, 2007 22:07

Wlasnie pasek jest naciagniety dobrze, altka nie ruszalem przed wymiana rozrzadu u mechanika i sadze ze on tez go dobrze naciagnol, wiec to raczej odpada. Musze podjechac chyba do jakiegos elektro-mechanika. Ale osobiscie wolalbym problem samemu rozwiazac. Regulator raczej zly nie jest bo jest nowy. I ladowanie jest takie samo jakie bylo na starym.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 02, 2007 22:58

Sprawdź ładowanie pomiędzy kablem i obudową alternatora oraz na klemach aku. Różnice wskazują na uszkodzony gryby kabel od altka poprzez rozrusznik do aku, lub na złe zmasowanie altka do bloku silnika lub silnika do masy auta..


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
flgmnft
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: flgmnft » pt lis 02, 2007 23:01

Ok sprawdze jutro po pracy, napisze jak to wyglada.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt lis 02, 2007 23:32

byc moze to wina diody



ROZAUTO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 23, 2007 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ROZAUTO » sob lis 03, 2007 10:35

Jak się nie mylę to twój alternator jest 65A, wygląda tak jak na tym zdjęciu http://www.woodauto.com/Unit.aspx?Man=B ... 0120488196
a obstawiam na diody mocy, jak mówisz że pasek jest ok, a kółko alternatora nie jest zjechane, jak byś potrzebował części lub cały alternator po profesjonalnej regeneracji to pisz do mnie na gg 6342348 dla klubowiczów mam dużo niszę ceny.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 379 gości