problem z wolnymi obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tch74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 05, 2007 08:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

problem z wolnymi obrotami

Post autor: tch74 » pt lis 02, 2007 18:48

Witam
Problem dotyczy wolnych obrotów w 1,6 silnik ABE bez gazu. Wymieniłem: kable wysokiego napięcia, świece, kopułkę aparatu, palec, gumową podkładkę pod mono-wtrysk i ostatnio silniczek krokowy. Niestety problem cały czas ten sam. Po odpaleniu wszystko jest ok. (obroto w granicach 900) niestety po przejechaniu kilku kilometrów wolne obroty wachają się w granicach 450-500 (jak jest zimny to potrafi zgasnąc) Już sam nie wiem co jeszcze mu dolega. I jeszcze jedno pytanie : co steruje silniczkiem krokowym?( skąd pobiera sygnał)
Pozdrawiam!!


Tomek

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » pt lis 02, 2007 18:52

Lambda sprawdzałes , jest to dos drogi zakup . Pozdrooo



tch74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 05, 2007 08:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: tch74 » pt lis 02, 2007 19:07

zapomniałem dodac ze byłem na kompie i żadne błędy nie wyskoczyły.


Tomek

Awatar użytkownika
woytooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr cze 08, 2005 17:40
Lokalizacja: Kraków-Miechów
Kontakt:

Post autor: woytooo » pt lis 02, 2007 19:30

Nie wiem czy masz tak samo jak w 1.8 ABS ale u mnie był sparcialy przewod podcisnieniowy od wspom.ukł hamulcowego i lapal lewe powietrze.
Delikatnie poruszaj przewodem w czasiem pracy silnika,uwazaj zebys nie wyrwał go.
Jakie kupiles kable i swiece?



tch74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 05, 2007 08:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: tch74 » pt lis 02, 2007 19:35

kable BERU a świece NKG. Co do przewodu to jutro zobacze. A na jakiej zasadzie działa silniczek krokowy? ( od czego zależy jego praca)


Tomek

woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

Post autor: woyasvr6 » pt lis 02, 2007 19:37

hey.niejestem pewien ale mozesz miec zapchane wtryskiwacze.to zalezy ile tez masz przejechane.i czy masz na w trysku.


VR6.....droga jest.....

Awatar użytkownika
woytooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr cze 08, 2005 17:40
Lokalizacja: Kraków-Miechów
Kontakt:

Post autor: woytooo » sob lis 03, 2007 18:16

Możesz też spróbować przeczyścić styki wtyczek,krokowca i pozostałe.
U mnie znajomy pryskał jakims sprayem, ewentualnie kilkakrotnie włożyć i wyciągnąć.
pzdr :bigok:



tch74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 05, 2007 08:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: tch74 » ndz lis 04, 2007 18:44

Problem rozwiązany. Odłączyłem na chwilę akumulator i przeczyściłem wszystkie wtyczki. Dzięki wszystkim za pomoc!!!! :)


Tomek

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz lis 04, 2007 19:10

sory pomyłka :grin: (proszę o usunięcie mojej wypowiedzi)
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 19:14 przez Szosownik, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 137 gości