Golf II koncowka drazka kierowniczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Salieri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 29, 2005 17:45
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Golf II koncowka drazka kierowniczego

Post autor: Salieri » śr cze 29, 2005 19:30

Witam wszystkich serdecznie, to moj pierwszy post na tym forum :)

Dzis chcialem wymienic lewa koncowke drazka kierowniczego w Golfie 2 1.6kat z 90r, no i kupilem ta nieszczesna koncowke i tu pojawia sie problem, gdyz nie moge jej odkrecic :grrr: caly drazek kreci sie wokol wlasnej osi... dzialalismy roznie... rurhakiem lapalismy drazek a drugim rurhakiem probowalismy krecic koncowka... NIC! juz mnie szlag powoli trafia... co poradzicie? a moze ta koncowka jest jakos nabijana? tym ze jest wkrecana to sugeruje sie po tej koncowce co dzis kupilem (ewidentnie ma gwint w srodku...

POMOOOOCY!!!!

Pozdrawiam
Salieri



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw cze 30, 2005 00:03

a odkreciles srube kontrujaca ? sruba jest przy koncowce drazka od strony przekladni



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw cze 30, 2005 00:19

rzodkiew pisze:a odkreciles srube kontrujaca ? sruba jest przy koncowce drazka od strony przekladni

własnie :bigok:
zaraz przy koncówce jest sruba kontrujaca


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Salieri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 29, 2005 17:45
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: Salieri » czw cze 30, 2005 11:43

kurde, ale ja tam nic takiego nie widze :| moze slepy jestem :D biegne looknac... jak nic takiego nie znajde to zrobie fotki i wrzuce na ogledziny :D

EDIT: no kurna nie ma zadnej nakretki kontrujacej, w ogole ta koncowka wyglada jakby byla zacisnieta a nie wkrecona... chyba w tym moim golfie cos narzezbione jest... ehh co mam zrobic?
jeszcze do tego moj dziadek (zlota raczka :rotfl: ) obcial brzeszczotem ta koncowke koncowki drazka :| no kurde i nawet zlozyc i pojechac do warsztatu nie moge... moze teraz ktos mi powie jak caly drazek zdjac? :chytry:



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » czw cze 30, 2005 12:51

Drązek kierowniczy ma przegub kulowy zasłonięty takim mieszkiem gumowym zdejmi opaski z gumy zsuń gumę i zobaczysz ten przegub odkręca się go od listwy kluczem chyba 19 I masz wyjęte Jak jest problem z odkręceniem koncówki to wyciąga się cały drązek i w imadło mocuje wtedy mozna skakać na kluczu Aż dziwne ze nie ma kontry na końcówce moze ktoś pospawał A Dziadek ma u mnie mistrza!


MORE POWER

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw cze 30, 2005 13:28

Wszyscy macie rację ,ale była wersja (nie pamiętam w których rocznikach i z której strony samochodu) bo sam tak miałem że końcówka była na stałe! zespolona z drążkiem kierowniczym.Nie pamiętam czy byla w całości czy poprostu zaspawana ,ale sam się wq....łem bo musiałem drugi raz pędzić do sklepu.
Nawet chyba w któreś z książek na rysunku poglądowym jest to oznaczone jeko nierozbieralne.[/list]



Awatar użytkownika
Salieri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 29, 2005 17:45
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: Salieri » czw cze 30, 2005 14:51

no i po mojego golaska przyjechal mily pan z duuuza lawetka i zabral mi go ;( na szczescie juz sie robi :D marek29, no wlasnie chyba ja mam ta wersje z nierozbieralna koncowka... albo rzezba byla bo wiem ze ta strona auto bylo uderzone...

Cobra, dziadek u brata w BMW e21 tez sie popisywal swoimi wspanialymi patentami :D jest mistrzunio normalnie, powiem Ci ze czasem jego patenty sa calkiem niezle i naprawde dobrze dzialaja ;)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziekuje za uwage i chec pomocy :pub:



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw cze 30, 2005 23:12

zapodaj więcej patentów dziadka bo z tym brzeszczotem to ma u mnie skrzynke piwa :pub:



Awatar użytkownika
Salieri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 29, 2005 17:45
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: Salieri » pt lip 01, 2005 16:58

jak sobie przypomne jakis to zapodam :D

a tak w ogole to mechanior stwierdzil ze wszystkie G mk2 maja lewa koncowke na stale z drazkiem, natomiast prawa sluzy to regulacji i ona owszem-ma srube kontrujaca i jest cala nakrecana na drazek... jak jest u Was?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt lip 01, 2005 21:20

koledzy, więc sprawa lewej końcówki wygląda tak : ze względu na oszczędność i szybkość regulacji VW oryginalnie montował z tej właśnie strony drążek razem z gałką. i to było nierozbieralne ( wiem bo mnie sie udało to rozebrać po 2ch godzinach roboty:grin: ). natomiast jak już sie gałeczka wybije to trzeba zapodać nowy drążek, i wtedy już sie wkręca gałke razem z kontrą. i robi sie regulacje zbieżności na obydwóch kołach. i to cała zabawa


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 268 gości