[mk2] Przerywa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] Przerywa
Wsiadlem dzis do mojego mk2 i sie bardzo zdziwilem. Dla przykladu jadac na trojce 50 km/h jak dam opor decha [tak zeby zobrazowac co sie dzieje] to zaczyna pierdziec i dlawic sie, nie przyspiesza tylko caly szarpie. Dzieje sie tak na kazdym biegu kiedy predkosc nie jest za wysoka [jak silnik nie jest wkrecony]
Dodam ze mam Mk2 1.6PN. Pomozcie, co mam robic? Co go boli?
EDIT
Dodam jeszcze ze jadac 50 km/h na czworce i po lekkim dodaniu gazu dzieje sie tak samo.
Dodam ze mam Mk2 1.6PN. Pomozcie, co mam robic? Co go boli?
EDIT
Dodam jeszcze ze jadac 50 km/h na czworce i po lekkim dodaniu gazu dzieje sie tak samo.
- Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
mam ten sam problem. Próbowałem już wymieniać filtr powietrza, kable WN i ciagle to samo auto jakies ogólnie zmulone jest. Po odkręceniu korka od oleju przy zapalonym silniku dmucha z niego. Mój dziadek który jest mechanikiem powiedzial że łapie gdzieś lewe powietrze ale gdzie nie wiem. Spróbuj u siebie przy zapalonym silniku odkręcić korek od oleju, jak będzie dmuchało to silnik ma przedmuchy.
To tyle o moim przypadku.
Czekam na sugestie innych co z tym zrobic.
To tyle o moim przypadku.
Czekam na sugestie innych co z tym zrobic.
- Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Sprawdź również czujnik halla i czujnik temperatury. Niedawno czytałem, że to również może być przyczyną. Trzeba to sprawdzić u mechanika. Ja na razie niestety nie mam kaski na wizytę u mechaniora i tak jeżdżę z tym szarpaniem, ale chwilami robi się to niebezpieczne na przykład podczas wyprzedzania. Aha i dodam, że też mam 1.6 PN
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
a może masz cos z zapłonem, jak jest zapłon opużniony to sie muli, mk2 PN ma mieć wyprzedzenie 18 stopni +/-1
Pozatym pozwole sobie zauwazyc ze to gażnik nie wtrysk, i każdy gażnik ma tak ze ma chwile wachniecia dopiero potem przyspiesza, i jak masz zapłon opuzniony to sie moze tak dziać, dajesz mu mieszanke a on nie spali tego i sie dusi jak by go zalewało.
U mnie np jest wery OK a też mam ten silniczek:) aż sie zdziwiłem ze tak ładnie sie zbiera bo dzis włąśnie zapłon ustawiłem a ostatnio cały gażniczek przeczyściłem
Pozatym pozwole sobie zauwazyc ze to gażnik nie wtrysk, i każdy gażnik ma tak ze ma chwile wachniecia dopiero potem przyspiesza, i jak masz zapłon opuzniony to sie moze tak dziać, dajesz mu mieszanke a on nie spali tego i sie dusi jak by go zalewało.
U mnie np jest wery OK a też mam ten silniczek:) aż sie zdziwiłem ze tak ładnie sie zbiera bo dzis włąśnie zapłon ustawiłem a ostatnio cały gażniczek przeczyściłem
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 191 gości