Sterownik do centralnego (wytłumaczenie kabelków)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TabOoseQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 17:17
Lokalizacja: Mielec

Sterownik do centralnego (wytłumaczenie kabelków)

Post autor: TabOoseQ » wt paź 30, 2007 23:45

Witam,
Napewno dla wszystkich banalna sprawa =) Dla mnie jednak nie bardzo =(

Kupiłem sterownik na pilota do fabrycznego centralnego. Tylko z instrukcji, nie rozumiem niektórych opisanych wyjść i wejść do sterownika. Mógłby ktoś mi pomóc i napisać tak bardziej zrozumiale co one oznaczają i do czego to podpiąć? Bardzo bym prosił, bo się głowie i głowie nad tym...

Obrazek



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr paź 31, 2007 12:48

http://209.85.129.104/search?q=cache:pj ... cd=3&gl=pl

napisz konkretnie czego nie wiesz



Awatar użytkownika
TabOoseQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 17:17
Lokalizacja: Mielec

Post autor: TabOoseQ » śr paź 31, 2007 16:54

Dokładnie chcę wiedzieć gdzie mam podpiąć lub też nie podpinać kabelki:

Szary
Fioletowy
Niebieski
Zielony
Fioletowy/Biały
Brązowy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 31, 2007 17:07

szary - nigdzie, chyba że wykorzystasz sygnał masy pojawiający się na nim do czegoś tam, np dodatkowego siłownika klapy
fioletowy - nigdzie, chyba że robisz sobie odcięcie zapłonu albo pomopy paliwowej itp. Wtedy podłączsz go do dodatkowego przekaźnika który rozłącza wybrane przez ciebie urzadzenie
niebieski zielony nie wiem, podaj cała instrukcję
Pozostałe dwa, daja impuls masy do zamykania i otwierania centrala. Musisz sygnał masy zamienić na plus "przerzutnikami" czyli odpowiednio podłączonymi przekaźnikami, znajdziesz szukajką
Kable z przerzutników podłaczasz: otwieranie do zeilonego w słupku drzwiowym, po drugiej stronie jak wchodzi wiązka z drzwi, zamykanie do szarego w tym samym miejscu. Oba możesz znaleźć też we wtyku pompki, masz do wyboru jak chcesz.
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 17:10 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TabOoseQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 17:17
Lokalizacja: Mielec

Post autor: TabOoseQ » śr paź 31, 2007 19:30

Podaje całą instrukcje.

Obrazek

Obrazek

Rozumiem, że przekaźnik ma on wbudowany?? I już nie trzeba?? Wg zdjęciom przedstawionym wyżej mam ustawić zworki tak jak na schemacie 4 tak?? =)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 31, 2007 19:44

A to to co pisałem o centralu sie nie tyczy twojej centralki się nie tyczy. Używasz schematu 4 sterowanie dwoma plusami (nie schematu do zamka pneumatycznego) kolory kabli do których podłączasz jak podałem. Przekaźnika blokady niema, pisze tam (mam na myśli fioletowy kabelek) że obciążalność jest 300 mA, czyli jak nie było przekaźnika w pudełku to musisz dokupić - o ile chcesz to odcięcie robić. Zwykły przekaźnik. Pin 85 do tego fioletowego, 86 do stałego plusa, do 86 i 87 podpinasz konce przeciętego kabla np od pompy o ile to nie diesel (czerwono-żółty w progu kierowcy)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
TabOoseQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 17:17
Lokalizacja: Mielec

Post autor: TabOoseQ » pt lis 02, 2007 16:50

Pin tzn co to??`:D



Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » pt lis 02, 2007 18:52

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pin

:bigok:

Myślę że jasno wytłumaczone i z obrazkami :)


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
TabOoseQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 17:17
Lokalizacja: Mielec

Post autor: TabOoseQ » sob lis 03, 2007 02:19

Wiesz ;) To się domyśliłem ale gdzie jest ten pin 85, 86, 87 ;))



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lis 03, 2007 02:45

tak jak mowilem :)
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... ny++pilota

a co do pinów to http://www.allegro.pl/item259520842_prz ... iatel.html

spojr na foto , tam sa piny na przekazniku :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości