problemy z zimnym silnikem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

panzerule
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 08:49

problemy z zimnym silnikem

Post autor: panzerule » pn paź 29, 2007 22:10

Golf III 1.8 AAM benzyna /gaz.Opisze problemy :
Zaczelo sie od tego ,ze na zimnym silniku chodzil jak by na 3 cylindrach ,rzucalo niemal calym autem.Wymienilem kalble na sprawne,wyczyscilem masy.Obecnie odpala na zimnym jesli przytrzymam noge na pedale gazu/latwiej na LPG nic na benzynie/.Po uruchomieniu silnik pracuje nie rowno i glosno niemal jak traktor,brak rownej pracy/ciezko to opisac/Gdy rusze moc nie jest taka jak powinna ,auto ciezko reaguje na pedal gdy ruszam i jade pierwsze metry.Gdy przejade odcinek ok.1-2km autem szarpnie delikatnie kilka razy jak by ktos zlapal za tylni zderzak.Po tych szarpniech ruszy sie wskazowka temperatury wody i wszystko jak reka odjol.Na cieplym silniku odpala i pracuje silnik jak powinien,objawy powracaja po wystygnieciu.Wydaje mi sie iz pewien wplyw na prace silnika po odpalenia na zimnym ma temperatra otoczenia,ale nie jestem pewien na 100%.Wymienilem kable zaplonowe,swiece wymieniane latem,aparat sprawny.Prosze o rade co z tym robic.



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pn paź 29, 2007 22:16

Sprawdź czujnik temperatury silnika niech ci podpowiedzą Koledzy który to jest w twom silniku bo ja mam RP .Spróbuj może odpalić albo po odpaleniu wtyczke zdjąć z niego i zobacz co się dzieje



Awatar użytkownika
mysterfly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 24, 2007 21:56
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: mysterfly » pn paź 29, 2007 22:46

czy spadają ci obroty u mnie jest taki sam objaw nie trzyma obrotów a na gazie jest ok po 2km mam MK3 GTI 2,0 czy może być to przyczyna pękniętej rurki odpowietrzenia skrzyni korbowej (plastik)



panzerule
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 08:49

Post autor: panzerule » pn paź 29, 2007 22:54

Obroty nie spadaja. W trakcie pracy silnika gdy nim trzesie sa na jednym "poziomie" .Samoczynnie nie wzrastaja ani nie opadaja.Zauwazylem iz przy cofaniu po uruchomieniu potrafi silnik zgasnac ale tylko na tym biegu.



Awatar użytkownika
Bielu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt sie 03, 2007 22:09
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Bielu » wt paź 30, 2007 01:32

Siemka mam taki sam problem. Ten sam silnik ten sam rok. Po odpaleniu silnika z rana przy niskiej temperaturze, silnikiem rzuca głośno chodzi o obroty skaczą o ok 100 obr/min. Problem w tym że to troche ustaje gdy silnik sie rogrzeje, poźniej jest taka samo tylko w mniejszym stopniu :). Nie mam pojęcia co to może być :/. Pozdro



Awatar użytkownika
mysterfly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 24, 2007 21:56
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: mysterfly » wt paź 30, 2007 13:48

mamtakie wrażenie że pali na 3 gary po 3 minutach jest wszystko ok :grrr: ale mam tego dośc brak mocy :chytry:



Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » wt paź 30, 2007 15:48

Sprawdźcie czujnik temperatury!!!!! ja miałem to samo u siebie po zmianie czujnika jak ręką odjoł... Czujnik ten znajduje sie w tym plastiku wkręcanym do bloku którym wpływa woda. i proponuje kupić oryginalny czujni anie zdanego "hansa prise" :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

panzerule
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 08:49

Post autor: panzerule » wt paź 30, 2007 17:19

Tak cos mi chodzilo po glowie,ze to moze byc czujnik temperatury.Napisz jak sprawdziles ten czujnik,ile orientacyjnie kosztuje.Czy chodzi o czujnik zaznaczony na foto?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



koksik-84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn sie 20, 2007 12:44
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: koksik-84 » wt paź 30, 2007 20:34

Panowie to nic nie da ten sam silnik ten sam problem ale za to wymieniony czujnik temp. za 70 zł. konkretny i to samo jak dojdziecie o co chodzi to dajcie znać ja jestem na etapie tego iż przyczyną jest za bogata mieszanka tylko co jest powodem???????

[ Dodano: 30 Paź 2007 19:36 ]
Jeszcze dodam że mój gazu na oczy nie widział



GT III
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: GT III » wt paź 30, 2007 21:23

A przepływomierz panowie sprawdzali? Czarna kostka za filtrem powietrza z podpiętym kablem. Często wystarczy go rozkręcić i wyczyśćić czujnik np wd40. Może się też zdażyć że jest walnięty lub jest problem z kablem połączeniowym.

pzdr


GT III

Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » wt paź 30, 2007 21:27

panzerule, tak dokładnie to jest to co na foto... ja dałem 30pln za podróbę. a sprawdziłem to tak ze odpiolem po prostu wtyczkę od czujnika i wszystko sie uspokoiło. ale to be radze kupić oryginał, bo ja już żałuje ze chciałem oszczędzić (po 3 miesacach problem po woli wraca)
koksik-84, a zobacz czy z komputerem sie coś nie dzieje... może jest uszkodzony


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

koksik-84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn sie 20, 2007 12:44
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: koksik-84 » wt paź 30, 2007 21:56

VAG nie łączy sie ze sterownikiem a napięcie na gniżdzie jest



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » wt paź 30, 2007 22:44

koksik-84 pisze:VAG nie łączy sie ze sterownikiem a napięcie na gniżdzie jest
I nie polaczy sie bo niby złacze jest ale brakuje lini K :( pozostają kody błyskowe!
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 22:46 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mysterfly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 24, 2007 21:56
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: mysterfly » wt paź 30, 2007 23:01

jak będe czyścił przepływomierz mogę go uszkodzić :blush:

[ Dodano: 30 Paź 2007 22:03 ]
mam jeszcze jedno pytanie przepustnica gazu nie domyka się do końca czy to też może być przyczyną nie mocy (czyściłem Ją)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 176 gości