O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » sob paź 27, 2007 15:36

mam tak jak mowisz,ale nie wiem jakie mam dysze powietrza...Aha to spalanie gazu... :grrr:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob paź 27, 2007 21:12

z gazem to ci jak narazie nie pomoge bo dopiero sam wkładam, ale jak juz u mnie będzie to na blosie, moim zdaniem wszystko to kwestia regulacji albo dolotu.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz paź 28, 2007 03:25

killym, a jaki masz mikser-rurkowy czy palnikowy, poza tym to jak miałem motor 1,5 to osiągnąłem spalanie na poziomie 18l/100km ale na autostradzie jadąc z prędkościami w zakresie 140-160km/h(rekord to chwilowo 180 z górki za krakowem w stronę śląska) na 4-ro biegowej skrzyni, przy normalnej jeździe palił mi tak 12-14 gazu(ciężka noga)-przy weberze od początku miksery palnikowe. Ogólnie weber przewyższa pierburga szybkością otwrcia 2-giej przepustnicy zarówno w wariancie mechanicznym(szybciej) jak i pneumatycznym(wolniej) i chyba większymi średnicami przelotów w stosunku do pierburga, co na gazie pozwala osiągnąć dużo leprze osiągi na weberze
ze swoich doświadczeń na pierburgu z lpg (jetta rok 89 silnik 1,8 GU) wiem, że lepsze osiągi uzyskuje sie na mikserach palnikowych, a jednocześnie spada zużycie gazu przez leprze wymieszanie gazu z powietrzem w stosunku do mikserów rurkowych
wg mnie na trasie silnik 1,6 powinien spalić ok 7-8 gazu, a normalnie powinien palić od 10 przy normalnej jeździe do 14-15 przy katowaniu
zbadaj ile pali Ci benzyny, gazu powinien spalać ok 10-20% więcej
jak dla mnie 15l/100km przy zabawie na weberze i mikserze palnikowym to powinno być ok, ale 20 to faktycznie za dużo, może warto zabawić się w BLOS-choć sam nie wiem czy spisze się on w 1,6-ja blosa mam na motorze 2,0 z weberkiem i przy zabawie pali mi ok 14-15l-max to może 16-ale 20 to przesada
poza tym jeśli liczysz na osiągi na mikserze takie jak na benzynie to pewnie masz za bogatą mieszankę i stąd takie spalanie,niestety mikser to takie rozwiązanie do jazdy a nie do taniego deptania-tak mi się przynajmniej wydaje
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 03:29 przez t-tas, łącznie zmieniany 1 raz.


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » ndz paź 28, 2007 20:22

to ja zadam pytanie jakies dac u siebie dysze i gardziele ? 1,6 PN LPG mam juz kupiony mikser ale rurkowy ... czy osiagi sa duzo mniejsze niz z mikserem palnikowym ?



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz paź 28, 2007 22:20

weber to tylko mikser palnikowy ja u siebie mam i jest bosko spalanie od 7 do 15 zalezy od nogi i trasy osiągi spoko w tej chwili po wydarciu całego środka do 100 jest 11s mierzone 10 razy i tak wyszło polecam polerkę pełną i gardziele 25 i 26 benzyna nie ustawiona za dobze bo przy depnięciu zamula go ,silniczek ustawiony pod gaz



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pn paź 29, 2007 01:43

witam!
dzisiaj po troche ostrzejszej jezdzie zauwazylem ze nie ma wolnych obrotow i dziwnie gwizda tak jakby ... po jakims czasie obroty sie znalazly ale dalej gwizda cos ... swist powietrza jakby z okolic gaznika ... sprawdzic uszczelke pod kryza i gaznikiem ??


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » pn paź 29, 2007 10:56

skoro gwizda to wypadalo by sprawdzic gdzie. jak czytalem caly ten post to ktos gdzies pisal ze w PN nie trzeba kryzy pod gaznik robic tylko porobic otwory w kolektorze ? Mi to by odpowiadalo bo musze mikser wcisnac ...



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pn paź 29, 2007 16:43

rozwiazany problem, po prostu kryza sie poluzowala ... ;]


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn paź 29, 2007 22:02

to ja pisałem, że nie trzeba kryzy ale nie w PN ale w mk1-bo w mk1 jest trochę mniej miejsca pod maską nad silnikiem i nie bardzo jest jak władować kryzę, gaźnik, mikser i jakikolwiek niekombinowany dolot, a jak się okazało silnik 2,0 jest jeszcze wyższy niż 1,5;1,6 i 1,8 co zupełnie zmusiło mnie do tego by zrezygnować z kryzy-ogólnie jednak kryza jest wskazana-rzeźbienie otworów w kolektorze ssącym-na skaraju mięsa, podcinanie otworów mocujących gaźnik-po co to komu, ja mam tak tylko z koniecznośi


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » pn paź 29, 2007 22:13

Hmmm ja mam taki http://www.rybacki.pl/forum_foto/PALNIK.jpg więc nie wiem jaki to jest typ.
Z początku nie miałem podcisnienia podłączonego do reduktora, byly więc klopoty z ustawieniem wolnych obrotów. Teraz jednak bez problemow podłączyłem to podcisnienie, juz na innym parowniku gdyz jak się okazało tamten był szrotem w 100%( po prostu złom, rano nie było szans odpalić).
Juz na obecnym parowniku zdecydowałem się po raz kolejny uszczelnić dolot i wydaje mi się na 90% ze jest szczelny(wzrosła moc). Spalanie teraz wynosi ok. 12-13 ale i tak jest to jazda oszczędna (wczesniej dochodziło do 20 ale jak miałem pierburga to 10 ale non-stop ogien...)w związku z tym moje pytania:

1. Z założenia wiem jak działa parownik(pod wpływem temp. cisnienie gazu jest redukowane i podawane do gaznika) co jednak reguluje wydajność tego reduktora?

2. Jak wyregulować dostęp powietrza ?

3. Zastanawiam się na BLosem dowiedziałem się ze do gaznika potrzebny jest podciśnieniowy, koszt 400 złociszy...?

Aha, w chwili obecnej pompka paliwowa mi leje i nie mogę sprawdzic ile mi pali na benzynie :grrr:



Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » wt paź 30, 2007 11:06

t-tas czyli nawet z kryza i mikserem w 1,6 nie bedzie trzeba nic przerabiac ? bo chyba inni tez sie nie miescili z mikserami



Awatar użytkownika
Dic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sty 17, 2007 22:22
Lokalizacja: Szyszków
Kontakt:

Post autor: Dic » wt paź 30, 2007 11:52

dziś ja wrócę ze szkoły to podeśle zdjęcia jak u mnie całość weszła, na styk prawie tylko nie mam przepływomierza bo on właśnie zawadza ale to nie potrzebne jest.


Sprzedam Pietburga 2EE Tanio !! pytać

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » wt paź 30, 2007 13:03

Dic jakiej grubosci masz drugi plaskownik ? ten miedzy mikserem a obudowa filtra i czy tam miedzy gaznikiem a mikserem jest jakas uszczelka ? bo jest przerwa . aha i jeszcze czy to mikser rurkowy ?
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 13:04 przez yolmen, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sty 17, 2007 22:22
Lokalizacja: Szyszków
Kontakt:

Post autor: Dic » wt paź 30, 2007 13:22

mikser palnikowy, uszczelki nie ma ja na sylikonie mam to ładnie zrobione nic nie wystaje ani nie widac ze silikon płaskownik muszę zmierzyć to podam co i jak. zdjecia będą ok 15

tutaj zdjecia
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 15:56 przez Dic, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam Pietburga 2EE Tanio !! pytać

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 342 gości