Problem z odpaleniem auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » czw paź 25, 2007 12:14

Czy to jest ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej?

zaznaczone kółkiem na zdjęciu, silnik 1.6
ABU

klik
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 12:17 przez spec, łącznie zmieniany 2 razy.



mateuszzyg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt sty 10, 2006 17:20
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

Re: Problem z odpaleniem auta

Post autor: mateuszzyg » czw paź 25, 2007 12:33

witam. naprawiam zamki i stacyjki samochodowe i w 90% przyczyną jest wygięta końcówka wkładu stacji. wyciągnij wkład nagnij lekko końcówke i będzie ok. jeśli nie wiesz jak wyciąga się wkład jedz do serwisu kluczowego (jak go tam u Ciebie zwą, ktoś kto to robi) i to Ci zrobi. pozdrawiam



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 25, 2007 12:59

tak jak zaznaczyles to jest czujnik temp. silnika
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 13:01 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Broda2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lut 19, 2007 18:27
Lokalizacja: Jarosław-Rabka

Post autor: Broda2005 » czw paź 25, 2007 13:11

szanowni koledzy, myślę że moze to być równierz przekaźnik sterujący silnikiem i pompą paliwa, bo taki przypadek już miałem. pozdrawiam Piotrek



Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » czw paź 25, 2007 13:29

Na ciepłym silniku (odpalonym) wyciągnąłem wtyczkę od tego czujnika ale nic z obrotami się nie stało. Były tak jak zawsze. Zauważyłem też że po wyciągnięciu wtyczki miejsce koło tych "bolców" w czujniku jest mokre. Czyli wychodzi na to jak pisał Dzaba83 że czujnik do wymiany.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » czw paź 25, 2007 15:31

mdamian86 pisze:Czy to jest ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej?
Tak dokładnie tam masz ten czujnik temperatury. Tylko jezeli będziesz chciał go wyjąć z auta to wystudź silnik do zimnego bo inaczej ci sporo płynu chłodzącego wycieknie.

[ Dodano: 25 Paź 2007 17:58 ]
mateuszzyg pisze:witam. naprawiam zamki i stacyjki samochodowe i w 90% przyczyną jest wygięta końcówka wkładu stacji. wyciągnij wkład nagnij lekko końcówke i będzie ok. jeśli nie wiesz jak wyciąga się wkład jedz do serwisu kluczowego (jak go tam u Ciebie zwą, ktoś kto to robi) i to Ci zrobi. pozdrawiam
Kolego z chęcią pojechał bym ale auto nie zapala a poza tym powiedz czy w sytuacji gdy byłaby to stacyjka czy auto kreciłoby i byłaby iskra na świecach??

[ Dodano: 26 Paź 2007 18:10 ]
Koledzy moja piękna nadal nie odpaliła:( Mam do was takie pytanie wobec tego za jakie zadanie odpowiadają te 3 kostki zaznaczone na zdjęciu pozdejmowałem je dzisiaj i ta oznaczona na zielono była cała zalana wodą:(

Jeszcze jedno pytanie jaka ma być kolejność przewodów wysokiego napięcia bo był dzisiaj u mnie "mechanik" :grrr: i podejrzewam, że mi poprzestawiał przewody na kopułce bo jakoś nie miał przekonania co do pierwowzoru a auto i tak nie pali:( Napiszcie jeżeli możecie który ma być pierwszy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » sob paź 27, 2007 16:09

mucholus pisze:[ Dodano: 25 Paź 2007 17:58 ]
mateuszzyg napisał/a:
witam. naprawiam zamki i stacyjki samochodowe i w 90% przyczyną jest wygięta końcówka wkładu stacji. wyciągnij wkład nagnij lekko końcówke i będzie ok. jeśli nie wiesz jak wyciąga się wkład jedz do serwisu kluczowego (jak go tam u Ciebie zwą, ktoś kto to robi) i to Ci zrobi. pozdrawiam


Kolego z chęcią pojechał bym ale auto nie zapala a poza tym powiedz czy w sytuacji gdy byłaby to stacyjka czy auto kreciłoby i byłaby iskra na świecach??
Bez wyciągania kostki -podaj + na cewkę prosto z aku - wyeliminujesz stacyjkę



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob paź 27, 2007 17:06

jak chcesz dokładnie podłaczyc przewody WN to odkręć sobie korek na skrzyni biegów , potem pokręc za śrube wału korbowego az znak na kole zamachowym pokryje sie ze znakiem na obudowie skrzyni , widac to w otworze po korku , zdejmij kopułke i zobacz gdzie jest palec rozdzielacza , powinien byc skierowany w strone głowicy troszke bardziej na prawo , i w tym miejscu masz zapłon na pierwszy cylinder , załóz kopułke pamiętając o wycięciu w aparacie do którego ma wskoczyć nadlew kopułki , a potem łączysz , do otworu gdzie był palec wkładasz kabel najdłuższy i łączysz z pierwszym garem , ten od rozrządu , i teraz zgodnie z ruchem wskazówek , druga dziura do trzeciego cylindra , trzecia do czwartego a ostatnia do drugiego czyli 1-3-4-2



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pn paź 29, 2007 20:29

Moja piękna trójeczka nareszcie odpaliła :okej: Okazało się, że to przekaźnik pompy paliwowej się zjeb..suł :) Dziękuje wszystkim za pomoc i porady. :pub:



subik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 23, 2007 18:07
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: subik » wt paź 30, 2007 12:30

mucholus a ile Cie to kosztowało?? bo tez tak w moim sie dzieje...wsiąde, pojade do sklepu 400m i jak wroce ze sklepu po 3 min to juz problem z odpaleniem....swiece i kable sa nowe-i dzieki nim przez 1 miesiac nie bylo problemu a tera znow.......



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » wt paź 30, 2007 13:11

Za przekaźnik pompy paliwowej zapłaciłem 18 zł wymieniłem kopułkę i palec i razem kosztowało mnie to 50 zł no i za świece ngk zapłaciłem 50zł. Sama naprawa nie kosztowała mnie nic bo sam się za to zabrałem. Musze jeszcze ustawić zapłon i mój znajomy ma do tego ucho i rękę więc pewnie też za free, a ja jestem za mało delikatny:)

Jak na moje skromne doświadczenia z naprawami to spróbował bym na Twoim miejscu przełożyć przekaźnik na próbę od kogoś znajomego to ten nad bezpiecznikami od 22 do 20 i sprawdził czy coś pomoże, mój przekaźnik był koloru lekko przysmażonego :satan:
A jak nie to to może zapłon ci się przestawia:(
Pozdrawiam i życzę szczęścia



subik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 23, 2007 18:07
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: subik » wt lis 20, 2007 02:31

mucholus dzieki za pomoc !!...dopiero teraz pisze bo tak wyszlo...:( z autkiem okej narazie wymienilem tylko palec (10zl) bo kopulka byla nowa ale palec juz czarny, pewnie nie wymieniana dosc czasu przed zakupem tego auta.....jesli sie znow pojawi ten problem to pewnie przez pompe juz tak jak mowiles......lub przekaznik.....
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 02:33 przez subik, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 370 gości