Tylnia wycieraczka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KonradC
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pn paź 08, 2007 15:43
Lokalizacja: Podlasie

Tylnia wycieraczka

Post autor: KonradC » pn paź 29, 2007 00:53

Po wielkich bojach za pomocą znajomego i 0,5l gorzałki
wyczyściłem i uruchomiłem znów tylną wycieraczkę :)

Okazało się że ktoś wcześniej zamontował cały mechanizm jakiejś innej firmy "zamiennik"
i były pozamieniane kable + i - w stosunku do oryginalnego podłączenia
No ale doszedłem ładu

Tylko mam taki problemik
Po naciśnięciu manetki wycieraczka działa ale ustaje zaraz po jej puszczeniu(nie wykonuje cyklu 3 machnięć po jednorazowym naciśnięciu), więc muszę w lusterku pilnować aż się ustawi odpowiednio i dopiero wtedy puścić manetekę w tedy się zatrzymuje

Czego to może być przyczyna??



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn paź 29, 2007 10:36

Sterownika w silniku



Awatar użytkownika
KonradC
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pn paź 08, 2007 15:43
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: KonradC » pn paź 29, 2007 10:43

tzn??
Chodzi o te blaszki takie co pod kołem są, bo może coś nie tak złożyłem
Może jakaś podpowiedź



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn paź 29, 2007 15:17

W środku powinien być przekaźnik z profesorkiem który steruje czasami WŁ/WYŁ



Awatar użytkownika
KonradC
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pn paź 08, 2007 15:43
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: KonradC » pn paź 29, 2007 15:22

Znaczy w mechanizmie wycieraczki??
A gdzie udać się z czyms takim, jakiś elektro mechanik będzie potrafił to zrobic ??



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn paź 29, 2007 15:27

TAK choć sam zakładałem z MK I do fiata 126p z tyłu i nie było kłopotu były 4 funkcje 1-1przetarcie
2-przetarcie czasowe wolne
3-przetarcie czasowe szybsze
4-praca non-stop



Awatar użytkownika
KonradC
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pn paź 08, 2007 15:43
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: KonradC » pn paź 29, 2007 15:45

a jak to wygląda?? żebym chodź wiedział czego szukać



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn paź 29, 2007 15:52

Obok silnika powinna być kostka wraz z modułem + własna kombinacja chybił trafił ktury kabel co steruje



Awatar użytkownika
KonradC
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pn paź 08, 2007 15:43
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: KonradC » pn paź 29, 2007 15:59

A czyli kombinować tymi 4 kablami co dochodzą do mechanizmu wycieraczki troszkę trzeba ??
1- przetarcie
2-przetarcie czasowe wolne
3-przetarcie czasowe szybsze
4-praca non-stop
]

No a u mnie jest chyba jakaś 5 bo jak trzymam drzwignie to działa ale jak puszczę to zatrzymuję się odrazu nigdy nie wraca do boku
Poprostu staje tam gdzie puszcze :)

Nie ma ktoś może schematu albo jakiegoś zdjęcia jak te gable 4 powinny być podpięte do tej wtyczki od tylnej wycieraczki
Ostatnio zmieniony pn paź 29, 2007 20:43 przez KonradC, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 339 gości