Zabezpieczenie golfika przed amatorami cudzej własności

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 27, 2005 23:14

może, ale nietypowe i chyba o to chodzi. Napisze konkretnie bo wariantów wykonania jest dużo, złodziej i tak zna ogólne zasady ale musi stracić czas na zlkoalizowanie przerwy w obwodzie lub podpicie osobnych kabli do pompy.
Mam przecięty kabel do pompy w progu, do przeciętych końcówek przylutowane kawałki kabla po poł metra. Idą do włącznika pod fotelem kierowcy, który łączy obwód po włożenia trzpienia z drutu miedzianego. włącznik jest pod wykładziną, trzpień wkładam przez dziurkę w wykładzinie. Nie widać jej wcale. Inna opcja: zrobić włącznik z kontaktronu i uruchamiać obwód magnesem.
To oczywiście wszystko banały ale w sumie razem zabierają czas złodziejowi, szansa uniknięcia kradzieży maleje niewątplwie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

luksky

Post autor: luksky » pn cze 27, 2005 23:42

panowie powiedzcie mi kto kradnie w tych czasach MK2? chyba tylko studenci w ramach koła, itp :)

Osobiście tez mam pstryczek warunkowy



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » wt cze 28, 2005 17:48

Zgadza się chodzi o czas i o to żeby złodzieja zniechęcić już na początku tzn żeby wybrał inny samochód a nie mój (jeżeli ma wybór to wybierze jeżeli jest nastawiony konkretnie na ten egzemplarz to i tak będzie się starał go ukraść)
Dlatego im więcej zabepieczen tym lepiej i oczywiście własnych nie sztampa z serwisu .Na cienkiego złodzieja wystarczą ale profesjonalista jak będzie miał czas to je obejdzie.Ale miejmy nadzieję że mk2,3 to nie fury dla których złodziej będzie dużo ryzykował -w przeciwieństwie do zysków . :rotfl:
PS Paweł Marek-do gazu mozesz wstawić zawór dodatkowy nie wpięty w instalację gazu pod podwozie .Jak wstawiałem kiedyś to koszt był ok 90 pln
PS Prince2005 jak chcesz coś konkretnego wal na priv (mail)



Awatar użytkownika
Prince2005
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Prince2005 » wt cze 28, 2005 19:17

W sumie masz racje ale chciałbym znalezć takie miejsce aby były niskie szanse na znalezienie jego


Obrazek

Martinisz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 12, 2005 11:18
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: Martinisz » śr cze 29, 2005 19:22

luksky pisze:panowie powiedzcie mi kto kradnie w tych czasach MK2? chyba tylko studenci w ramach koła, itp :)

Osobiście tez mam pstryczek warunkowy
Kradną nawet Mk II, bo potrzebne są części dla dużej ilości golfów przywiezionych po maju 2004 i nie tylko.



pavvel_2004

Post autor: pavvel_2004 » śr cze 29, 2005 19:32

A gdzie mogę założyć tzw. "pstryczek-elektryczek" w silniku diesla? Miałem taki w benzynie założony na cewkę zapłonową i działało bardzo dobrze. Natomiast jeśli chodzi o silnik diesla to nie bardzo wiem gdzie mam to wmontować. :kac:



pavvel_2004

Post autor: pavvel_2004 » śr cze 29, 2005 19:33

A gdzie mogę założyć tzw. "pstryczek-elektryczek" w silniku diesla? Miałem taki w benzynie założony na cewkę zapłonową i działało bardzo dobrze. Natomiast jeśli chodzi o silnik diesla to nie bardzo wiem gdzie mam to wmontować. :kac:



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » śr cze 29, 2005 21:23

pavvel_2004
Muisz rozciąć kabel od elektrozaworu pompy wtryskowej
f



Awatar użytkownika
FalkY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 22, 2005 01:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: FalkY » śr cze 29, 2005 23:07

ciekawe..:) w moim dieslu mam: alarmik z centralem, "pstryczek elektryczek" oraz "ręczny pstrykaczek" odciecia paliwa...jak nie wylonczysz to odpalisz ale przejedziesz 20 m... jak ma ssanie wlaczone to gasnie po chwili:) a co do zaworka to znalazlem fajne tajne miejsce do schowania go pod maską:)


[url=http://imageshack.us][img]http://img263.imageshack.us/img263/1130/falky5qi2ww.png[/img][/url]
~~~~~~~~~~~~
VW Pruszcz Team

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » czw cze 30, 2005 00:02

oj chlopaki te wasze pomysly z elektrozaworkami itp. ja zrobilem prosto i mam nadzieje skutecznie. kupilem alaerm ktory ma w sobie przekaznik wytrzymojacy napiecie 15 A. nie bawilem sie w odcicia zaplonu lub pompy paliwowej bo to standart. Poprostu przez centralke puscilem kabel uruchamiajacy bendiks w rozruszniku, jest to dosc nietypowe rozwiazani, a jak sie uproą to i tak wam autko wyjedize z pod domu, chocbys niewiadomo co zrobil.

P.S.
mam jeszcze (-: MK3 1,8 benzynka bez gazu.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw cze 30, 2005 00:21

c-kozi pisze:oj chlopaki te wasze pomysly z elektrozaworkami itp. ja zrobilem prosto i mam nadzieje skutecznie. kupilem alaerm ktory ma w sobie przekaznik wytrzymojacy napiecie 15 A. nie bawilem sie w odcicia zaplonu lub pompy paliwowej bo to standart. Poprostu przez centralke puscilem kabel ******* bendiks w rozruszniku, jest to dosc nietypowe rozwiazani, a jak sie uproą to i tak wam autko wyjedize z pod domu, chocbys niewiadomo co zrobil.

P.S.
mam jeszcze (-: MK3 1,8 benzynka bez gazu.
chyba jedno z najbardziej powszechnych rozwiazań!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE POLECAm, wystarczy kawałek przewodu, niedługiego i podłaczyć rozrusznik na krótko i już jedziemy z ukradzionym autem...


Mk3 GTI 16V ABF

apiwo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 25, 2005 13:11

Post autor: apiwo » czw cze 30, 2005 08:25

Mam pytanko Mam w swoim MK3 1.8 ABS LPG 2 generacji i samochód zawsze pali na benzynie (przełącza na gaz przy spadku obrotów) i czy również nie wystarczy odcięcie pompki paliwa Troche w elektryce grzebalem i jakies pojecie na ten temat posiadam Jezeli odcinanie zapłon to w ktorym miejscu? Przewod biegnacy do cewki czy moze jakis kabelek od kompa Zastanawiam sie tez nad kupnem na allegro autoalarmu (super forteca za 200zl) Czy jest sens kupowac cos takiego polecacie cos w tych granicach cenowych? Dodam ze mam fabryczny immobilizer



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » czw cze 30, 2005 11:15

najlepiej kupić alarm z przekaźnikiem immo i odciąć zasilanie tzn tan przewód gdzie pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka - rozrusznik kreci a nie odpali kontrolki się nie palą itd alarm za 100 różni sie od tego za 200zł różnymi opcjami choc antynapad i safrloock się przydają


MORE POWER

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » czw cze 30, 2005 11:19

A macie jakiś pomysł na znikające listwy drzwiowe z golfa 3? wczoraj mi gwizdneli alarm zawył bo mam czujnik uderzenia wyjzałem przez okno auto widziałem centralnie z góry dopiero dziś z rańca cie strasznie zdiwiłem delikatnie mówiąc chyba przykleje na klej do szyb


MORE POWER

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 261 gości