Rodzaje sprężyn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak chcesz sobie zglebowac autko samymi springami to licz sie z tym ze po roku padna Ci wszystkie amory ( jesli normalnie uzytkuje auto) no chyba ze to auto do lansu na weekend i rocznie zrobisz max 10tys km..sworznie i inne duperele tez sie wybija...i nagle po roku albo niecalym roku bedziesz musial robic cale zawieszenie..nie wiem czy jest sens..troche nie na temat, ale ktos na forum mi odradzil i cale szczescie, bo kupilem sobie konkret felgi i jestem bardzo zadowolony
- Daniel84
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
troszkę nie na temat ale tak sobie myślałem, że jak założe nowe amortyzatory standardowe (KAYABA) i do tego założyłbym sprężyny np. z GTI to chyba amortyzatory by nie uległy takiemu zużyciu jak przy sprężynach twardszych a komfort też byłby duzo lepszy i samochód też by się obniżył. Co o tym myślicie ?? dobrze myśle to może jest takie rozwiązanie pośrednie
<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
bedzie idealnie -40Z tym, ze mozna sie spodziewac ze w mega lekkich silnikach (1.4 /1.6) moze dojsc do tego ze auto z przodu stanie sie baaardzo wysokie
u mnie w TDI glebło -60 ale te springi sa dedykowane do silników 1.4-1.8 i wszystko bedzie OK
[ Dodano: Pon Paź 15, 2007 09:11 ]
sorki teraz doczytałem o co chodzi
Temat raz juz byl poruszany na forum, kolor sprężyn nic do twardości nie ma.
Żaden producent nie podaje wartości twardości, nie ma na to miary. Jedyne co to mozna sie opierac na doświadczeniach uzytkowników "co kto miał" i spekulowac na temat twardości.
Np. pierwsze serie sprezyn HR wychodzily czerwone, potem byly niebieskie aktualnie sa w grafitowym metalicu.
Napewno z doswiadczenia wiadomo ze springi Eibach, H&R, Weitec bedą twarde gdyż sa riobione na ciepło. Natiomiast VOGTLAND, Power Tech, AP czy K.A.W z reguly są ciut mieksze bardziej komfortowe.
Czasami jakis producent wypuści serie sprezyn "Performance coś tam" i poda ze są do wyscigów po torze , to takie wiadomo napewno bedą twarde
Żaden producent nie podaje wartości twardości, nie ma na to miary. Jedyne co to mozna sie opierac na doświadczeniach uzytkowników "co kto miał" i spekulowac na temat twardości.
Np. pierwsze serie sprezyn HR wychodzily czerwone, potem byly niebieskie aktualnie sa w grafitowym metalicu.
Napewno z doswiadczenia wiadomo ze springi Eibach, H&R, Weitec bedą twarde gdyż sa riobione na ciepło. Natiomiast VOGTLAND, Power Tech, AP czy K.A.W z reguly są ciut mieksze bardziej komfortowe.
Czasami jakis producent wypuści serie sprezyn "Performance coś tam" i poda ze są do wyscigów po torze , to takie wiadomo napewno bedą twarde
- Daniel84
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
To jak doradzacie będe wymieniał amortyzatory i chcę go troche obniżyć polecacie jakieś sprężyny, które nie spowodują zniszczenia amortyzatorów albo też zakładać sprężyny z GT albo GTI ??
<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
jaszczur, Witam,
Widzę, że się dobrze orientujesz w sprawach sprężyn i ogólnie gleby...
W związku z tym mam pytanie... Posiadam GOLFA III z 93roku poj. 1,4 LPG.
CL - czyli jest to czysty seryjny GOLFIK, chciałem założyć sportowe sprężyny -60/60...
Mój znajomy ma do sprzedania takie sprężyny ale do rocznika ok 95 - czy będą pasowały do mojego GOLFA z 93 ??
Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam
Widzę, że się dobrze orientujesz w sprawach sprężyn i ogólnie gleby...
W związku z tym mam pytanie... Posiadam GOLFA III z 93roku poj. 1,4 LPG.
CL - czyli jest to czysty seryjny GOLFIK, chciałem założyć sportowe sprężyny -60/60...
Mój znajomy ma do sprzedania takie sprężyny ale do rocznika ok 95 - czy będą pasowały do mojego GOLFA z 93 ??
Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam
Nie będą pasowały napewno, talerzyki są inne można podobno zmienić ale wiadomo, że po cos robili te orginalne. Od 94 wrzesnia już sie zminieały. Co do springów -60mm to odradzam jak nie jeden uczęstkim pewnie forum na zwykłe amory, do nich tylko -40mm i też badną niedługo siadały. Ja planuje założyć -40mm na zwykłe.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103113&postdays=0&postorder=asc&start=0
Angel Ayes Chrom str.9
Angel Ayes Chrom str.9
-60/60 sprężyny sportowe
Ok, to już wiem, że przód nie bardzo będzie pasował... a jak wygląda sprawa z tyłem samochodu??
Czy sprężyny z 95roku będą pasowały do mojego 93 ?? Czy też jest jakaś różnica wymiarów ??
POZDRAWIAM
Czy sprężyny z 95roku będą pasowały do mojego 93 ?? Czy też jest jakaś różnica wymiarów ??
POZDRAWIAM
witam jak obniżać to tylko ze standardu najlepiej komplet np: http://moto.allegro.pl/item258541702_za ... pline.html
nie bedzie problemów jak masz auto do 94 powinna pasowac wersja sprezyn do mk2. PS. Kumpel cupline do Bmw 3 założyl i sa one mniej twarde od tego co miał wczesniej przy mocnej glebie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/271 ... 36104.html - na wczesniejszym zawiasie
nie bedzie problemów jak masz auto do 94 powinna pasowac wersja sprezyn do mk2. PS. Kumpel cupline do Bmw 3 założyl i sa one mniej twarde od tego co miał wczesniej przy mocnej glebie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/271 ... 36104.html - na wczesniejszym zawiasie
Ostatnio zmieniony pn paź 29, 2007 18:23 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości