kontrolka oleju podnobnie jak u wszystkich ale nie tak samo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

thorgil1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 17:29
Lokalizacja: reda

kontrolka oleju podnobnie jak u wszystkich ale nie tak samo

Post autor: thorgil1 » ndz paź 28, 2007 22:37

witam ja mam taki sam problem z kontrolką i brzęczkiem jak przejade pare km hm tyle że mi sie to włącza nawet jak mam ściągniete kable z obu czujników mam golfa 2 1,6 benz i niewiem co jest grane bo rozumiem jak bym kable miał na czujnikach ale mam ściągniete i sie włącza chore to moze mi ktoś pomóc??



Awatar użytkownika
Votek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw gru 23, 2004 23:05
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Votek » ndz paź 28, 2007 22:42

jak masz ściągnięte kable to tym bardziej będzie brzęczeć i mrugać


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]

thorgil1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 17:29
Lokalizacja: reda

Post autor: thorgil1 » ndz paź 28, 2007 22:49

tzn jak sa kable to dopiero jak sie lekko zagrzeje a jak zdejme kable to nawet jak zimny



Awatar użytkownika
Votek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw gru 23, 2004 23:05
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Votek » ndz paź 28, 2007 22:54

bez kabli to będzie zawsze na zimnym i na gorącym,
a z kablami jak się zagrzeje to może oznaczać brak ciśnienia oleju, powinno zacząć brzęczeć po osiągnięciu około 2tyś obrotów silnika to oznacza że nie ma ciśnienia, wykręć ten czujnik oleju (biały) wkręć manometr i sprawdź ciśnienie, jak będzie dobre to padnięty czujnik, jeżeli dalej się będzi tak działo to coś z elektyką


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]

thorgil1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 17:29
Lokalizacja: reda

Post autor: thorgil1 » ndz paź 28, 2007 22:56

cisnienie ma bo jak by niemiał to przy mojej jeździe by juz padł dawno heh e



Awatar użytkownika
Votek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw gru 23, 2004 23:05
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Votek » ndz paź 28, 2007 22:57

u mnie czasem jak go pogonie to też brzęczy przy 2tyś obrotów, wtedy redukuję i obroty jak pójdą wyżej to przestaję wyć, ciśnienie zmierzyłem jest dobre, jeżdżę tak i się przyzwyczaiłem do tego, nie chce mi się szukać

[ Dodano: Nie Paź 28, 2007 21:59 ]
thorgil1 pisze:cisnienie ma bo jak by niemiał to przy mojej jeździe by juz padł dawno heh e
to wymień czujnik, jeżeli dalej to coś z elektryką,
a sprawdzałeś to ciśnienie??
po nagrzaniu buczy cały cas czy przestaje po jakimś czasie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]

thorgil1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 17:29
Lokalizacja: reda

Post autor: thorgil1 » ndz paź 28, 2007 23:23

hm buczy chyba że wcisne sprzegło i przygazuje to przestaje ale pochwili na obrotach znowu brzeczy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 341 gości