Pomocy w rozpoznaniu gaźnika w MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » ndz paź 28, 2007 13:44

A ja troszkę odkopię temat...Jaki ja mogę mieć gaźnik w MK2 1,6 EZ ?? :grin:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz paź 28, 2007 14:15

Witam :D
Jest to z całą pewności Pierburg 2e3.
Montowany był w sionikach 1,3 55KM.
OTo info>>
http://www.ruddies.business.t-online.de/2e3vwdat.htm
Pozdro :D
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 14:18 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

ben
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:45
Kontakt:

Post autor: ben » ndz paź 28, 2007 14:27

Z tego co się orientuję to gaźnik 2e3 był montowany w silnikach 1.3 wiec raczej odpada, gaźnik 2ee w 1,6 PN, a 2e2 był montowany w silnikach 1,6 i 1,8. Więc chyba to ten. Chodziło o silnik 1,6 EZ wiec to będzie 2e2
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 15:04 przez ben, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz paź 28, 2007 18:40

Krótko to podumuję :D
Jeżeli masz silnik 1,6 to wówczas :
Kod silnika EZ - Pierburg 2e2
Kod RF - także pierburg 2e2
KOd PN - fabrycznie Pierburg 2ee ale często zmieniany na 2e2

Pojemność 1,3 - Pierburg 2e3

Wszelkie inne konfiguracje to już inna bajka. Tak to wygląda książkowo. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » ndz paź 28, 2007 21:01

ben, Maćkooo, Dzięki wielkie :) :pub:



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz paź 28, 2007 21:45

Maćkooo pisze:Krótko to podumuję :D
Jeżeli masz silnik 1,6 to wówczas :
Kod silnika EZ - Pierburg 2e2
Kod RF - także pierburg 2e2
KOd PN - fabrycznie Pierburg 2ee ale często zmieniany na 2e2

Pojemność 1,3 - Pierburg 2e3

Wszelkie inne konfiguracje to już inna bajka. Tak to wygląda książkowo. :D
A czy taki gaźniki 2e2 można zaadoptować do 1,8? pytam tak z czystej ciekawości bo jak nie doprowadzę do użyteczności mono wtrysku to chyba wywalę ta elektornike!:) tylko wtedy nie wiem jak będzie działał automat:(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 28, 2007 22:02

raf1al pisze:tylko wtedy nie wiem jak będzie działał automat:(
trzeba dołożyć do 2e2 elektrozawór który podniesie mu obroty, tak samo jak przy klimie zresztą ściąg sobie szczegóły ze stronki Scirocco
http://www.scirocco.pl/download.php?id=008


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 318 gości