[MK3] Kontrolka oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 17:16
- Lokalizacja: VW place
[MK3] Kontrolka oleju
Zalozylem nowy licznik do mojego mk3 wszystko jest ok zreszta to nie pierwszy ktory zmienialem na wyswietlaczu pojawia sie IN 02 ale ok bo to mozna usunąć po przejechaniu kilkunastu metrow i przygazowaniu pojawia sie kontrolka oleju i piszczy (dzieje sie to gdy silnik wejdzie tylko w troche wieksze obroty) Powiedzcie czy to wina inspekcji czy cos z tym licznikiem jest nie tak mam golfa 1.4 teraz zamontowalem licznik z 1.6 co ma 7 tys na obrotku ale czytalem ze nie powinno byc problemu powiedzcie prosze co z tym fantem zrobic?
Kolego w moim golfie działo się podobnie po przejechaniu kilku kilometrów piszczało i mrugało tak jak u Ciebie i okazało się, że wina leżała w oleju mianowicie zmieniłem olej i filtr i wszystko wróciło do normy:) Nie wiem czy to pomoże ale spróbuj również przeczyścić styki od czujnika oleju jakimś papierem ściernym albo scyzorykiem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 17:16
- Lokalizacja: VW place
spróbuje zastanawiam sie tylko czy tamtem licznik byl zepsuty ze tego nie wyswietlal czy ten ktory teraz jest bo stalo sie to od wczoraj kiedy go przelozylem czy w liczniku jest jakis modul ktory za to odpowiada mam 2 licznik wiec ewentualnie czy daloby sie go przelutowac lub naprawic bo mechanik powiedzial mi ze z olejem jest wszystko ok i to jest wina licznika wie ktos cos moze na ten temat?
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
U mnie po przekręceniu kluczyka pojawia się również a le to jest diagnostyka.Co do piszczenia to miałem jak padła mi uszczelka.Jeździłem od mechanika do mechanika jeden zmienił czujki drugi olej i filtr a trzeci musiał juz panewki i uszczelki
[ Dodano: 27 Paź 2007 14:51 ]
Te INO2 znika po 3 sek i włącza sie stan licznika lub trip.Jeszcze przed rozruchem.Może spróbuj od styków.Coś nie łączy lub zwiera.Pozdro
[ Dodano: 27 Paź 2007 14:51 ]
Te INO2 znika po 3 sek i włącza sie stan licznika lub trip.Jeszcze przed rozruchem.Może spróbuj od styków.Coś nie łączy lub zwiera.Pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 17:16
- Lokalizacja: VW place
Dzis pobawilem sie jeszcze z autem i jestem w stanie stwierdzic ze obecny problem to na 100% wina licznika wmontowalem stary przejechalem sie gazowalem i nic po zalozeniu nowego nieproszony efekt znów sie pojawił narazie zostałem przy starym liczniku jednak chcialbym zalozyc nowy pochodzi on z wersji cabrio z orginalnym niebieskim podswietlaniem orientuje sie ktos z was czy idzie taki problem naprawic podobno nawalil odpowiedzialny za to modul tzn slyszalem juz taka opinie nie wiem czy ktos jest to w stanie naprawic albo naprawia mi to w aso zalezy mi zeby wstawic ten nowy ktory mam bo tak wszystko jest z nim ok swieci i piszczy tylko kontrolka oleju jesli macie jeszcze jakies pomysly jak sie jej pozbyc z gory dzieki za porady
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Problemem jest albo niewlasciwe podlaczenie czujnikow oleju albo ich brak. Jesli miales licznik bez obrotomierza, to prawdopodobnie masz tylko jeden czujnik cisnienia oleju (w glowicy) i on zapala lampke tylko i wylacznie jesli cisnienie w glowicy spadnie ponizej 0,8 bara.automobilevw pisze:Dzis pobawilem sie jeszcze z autem i jestem w stanie stwierdzic ze obecny problem to na 100% wina licznika wmontowalem stary przejechalem sie gazowalem i nic po zalozeniu nowego nieproszony efekt znów sie pojawił narazie zostałem przy starym liczniku jednak chcialbym zalozyc nowy pochodzi on z wersji cabrio z orginalnym niebieskim podswietlaniem orientuje sie ktos z was czy idzie taki problem naprawic podobno nawalil odpowiedzialny za to modul tzn slyszalem juz taka opinie nie wiem czy ktos jest to w stanie naprawic albo naprawia mi to w aso zalezy mi zeby wstawic ten nowy ktory mam bo tak wszystko jest z nim ok swieci i piszczy tylko kontrolka oleju jesli macie jeszcze jakies pomysly jak sie jej pozbyc z gory dzieki za porady
Auta ktore mialy liczniki z obrotomierzem byly wyposazane zazwyczaj w 2 czujniki cisnienia oleju (jeden w glowicy drugi w podstawce filtra oleju). No i w takim przypadku lampka zapali sie gdy cisnienie na glowicy spadnie ponizej 0,8 bara oraz wtedy gdy cisnienie na wale spadnie ponizej 1,8 bara przy obrotach wyzszych niz 2100 obrotow na minute. Jesli zatem nie masz czujnika 1,8 bara a zakladasz licznik ktory pobiera z niego sygnal to lampka zawsze bedzie sie swiecic po przekroczeniu 2100 obrotow.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Co do tego in02 jest to inspekcja serwisowa która jest dokładnie opisana tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=33052. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 382 gości