[MK3] Kontrolka oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

automobilevw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lip 10, 2006 17:16
Lokalizacja: VW place

[MK3] Kontrolka oleju

Post autor: automobilevw » pt paź 26, 2007 17:27

Zalozylem nowy licznik do mojego mk3 wszystko jest ok zreszta to nie pierwszy ktory zmienialem na wyswietlaczu pojawia sie IN 02 ale ok bo to mozna usunąć po przejechaniu kilkunastu metrow i przygazowaniu pojawia sie kontrolka oleju i piszczy (dzieje sie to gdy silnik wejdzie tylko w troche wieksze obroty) Powiedzcie czy to wina inspekcji czy cos z tym licznikiem jest nie tak mam golfa 1.4 teraz zamontowalem licznik z 1.6 co ma 7 tys na obrotku ale czytalem ze nie powinno byc problemu powiedzcie prosze co z tym fantem zrobic?



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pt paź 26, 2007 18:17

Kolego w moim golfie działo się podobnie po przejechaniu kilku kilometrów piszczało i mrugało tak jak u Ciebie i okazało się, że wina leżała w oleju mianowicie zmieniłem olej i filtr i wszystko wróciło do normy:) Nie wiem czy to pomoże ale spróbuj również przeczyścić styki od czujnika oleju jakimś papierem ściernym albo scyzorykiem.
Pozdrawiam



automobilevw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lip 10, 2006 17:16
Lokalizacja: VW place

Post autor: automobilevw » sob paź 27, 2007 13:35

spróbuje zastanawiam sie tylko czy tamtem licznik byl zepsuty ze tego nie wyswietlal czy ten ktory teraz jest bo stalo sie to od wczoraj kiedy go przelozylem czy w liczniku jest jakis modul ktory za to odpowiada mam 2 licznik wiec ewentualnie czy daloby sie go przelutowac lub naprawic bo mechanik powiedzial mi ze z olejem jest wszystko ok i to jest wina licznika wie ktos cos moze na ten temat?



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » sob paź 27, 2007 14:22

To spróbuj włożyc stary licznik . jak bedzie pikac i mrygas to znaczy olej , a jak nie to licznik cos nawala , Pozdrooo



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » sob paź 27, 2007 14:49

U mnie po przekręceniu kluczyka pojawia się również a le to jest diagnostyka.Co do piszczenia to miałem jak padła mi uszczelka.Jeździłem od mechanika do mechanika jeden zmienił czujki drugi olej i filtr a trzeci musiał juz panewki i uszczelki

[ Dodano: 27 Paź 2007 14:51 ]
Te INO2 znika po 3 sek i włącza sie stan licznika lub trip.Jeszcze przed rozruchem.Może spróbuj od styków.Coś nie łączy lub zwiera.Pozdro



automobilevw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lip 10, 2006 17:16
Lokalizacja: VW place

Post autor: automobilevw » sob paź 27, 2007 17:32

Dzis pobawilem sie jeszcze z autem i jestem w stanie stwierdzic ze obecny problem to na 100% wina licznika wmontowalem stary przejechalem sie gazowalem i nic po zalozeniu nowego nieproszony efekt znów sie pojawił narazie zostałem przy starym liczniku jednak chcialbym zalozyc nowy pochodzi on z wersji cabrio z orginalnym niebieskim podswietlaniem orientuje sie ktos z was czy idzie taki problem naprawic podobno nawalil odpowiedzialny za to modul tzn slyszalem juz taka opinie nie wiem czy ktos jest to w stanie naprawic albo naprawia mi to w aso zalezy mi zeby wstawic ten nowy ktory mam bo tak wszystko jest z nim ok swieci i piszczy tylko kontrolka oleju jesli macie jeszcze jakies pomysly jak sie jej pozbyc z gory dzieki za porady



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob paź 27, 2007 18:24

moim zdaniem przekladka podswietlenia i korekta stanu licznika

[ Dodano: 27 Paź 2007 18:25 ]
hmm a problem z piszczeniem moze byc tego typu ze do golfow i seatow rozne firmy robily liczniki odczytaj oryginalnego producenta i porownaj z tym licznikiem od cabrio;d


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » sob paź 27, 2007 21:49

Problem z liczeniem obrotów silnika (konkretnie 2000rpm) w nowym liczniku.


Passat B4 Variant 1,8 ADZ Freeway
http://www.forum.vw-passat.pl

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob paź 27, 2007 22:06

automobilevw pisze:Dzis pobawilem sie jeszcze z autem i jestem w stanie stwierdzic ze obecny problem to na 100% wina licznika wmontowalem stary przejechalem sie gazowalem i nic po zalozeniu nowego nieproszony efekt znów sie pojawił narazie zostałem przy starym liczniku jednak chcialbym zalozyc nowy pochodzi on z wersji cabrio z orginalnym niebieskim podswietlaniem orientuje sie ktos z was czy idzie taki problem naprawic podobno nawalil odpowiedzialny za to modul tzn slyszalem juz taka opinie nie wiem czy ktos jest to w stanie naprawic albo naprawia mi to w aso zalezy mi zeby wstawic ten nowy ktory mam bo tak wszystko jest z nim ok swieci i piszczy tylko kontrolka oleju jesli macie jeszcze jakies pomysly jak sie jej pozbyc z gory dzieki za porady
Problemem jest albo niewlasciwe podlaczenie czujnikow oleju albo ich brak. Jesli miales licznik bez obrotomierza, to prawdopodobnie masz tylko jeden czujnik cisnienia oleju (w glowicy) i on zapala lampke tylko i wylacznie jesli cisnienie w glowicy spadnie ponizej 0,8 bara.

Auta ktore mialy liczniki z obrotomierzem byly wyposazane zazwyczaj w 2 czujniki cisnienia oleju (jeden w glowicy drugi w podstawce filtra oleju). No i w takim przypadku lampka zapali sie gdy cisnienie na glowicy spadnie ponizej 0,8 bara oraz wtedy gdy cisnienie na wale spadnie ponizej 1,8 bara przy obrotach wyzszych niz 2100 obrotow na minute. Jesli zatem nie masz czujnika 1,8 bara a zakladasz licznik ktory pobiera z niego sygnal to lampka zawsze bedzie sie swiecic po przekroczeniu 2100 obrotow.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » sob paź 27, 2007 22:39

Co do tego in02 jest to inspekcja serwisowa która jest dokładnie opisana tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=33052. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
wireks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 07, 2007 00:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: wireks » ndz paź 28, 2007 14:58

skad wyczailes zegary od cabrio ? kurde tez by mi sie przydaly, zapodaj jakas fotk ebo hcialbym zobaczyc jak to wyglada!!


Dieu me pardonnera. C`est son metier.
Bóg mi wybaczy. To jego zawód.

thorgil1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 17:29
Lokalizacja: reda

Post autor: thorgil1 » ndz paź 28, 2007 18:29

witam ja mam taki sam problem z kontrolką i brzęczkiem jak przejade pare km hm tyle że mi sie to włącza nawet jak mam ściągniete kable z obu czujników mam golfa 2 1,6 benz

[ Dodano: 28 Paź 2007 21:35 ]
nieqmam moze mi ktoś wtym pomóc?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 382 gości