Błędy airbag - co może być przyczyną

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Błędy airbag - co może być przyczyną

Post autor: Jaco » pt paź 19, 2007 10:58

Mam problem z poduszkami powietrza. Odkąd kupiłem mojego golfa świeciła mi sie kontrolka od poduszek. Podłaczyłem laptopa i w programie Vag zostały pokazane 2 błędy których nie mozna skasować.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 DTC's Found:
65535 - No Errors Or Control Module Malfunction (ambiguos: sorry!)
00-00 - Unknow Error Elaboration

00532 - Voltage Supply B+
07-10 - Signal To Low - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czy wie ktoś co mogłbym zrobić aby przywrócic działanie poduszkom ?
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2007 11:00 przez Jaco, łącznie zmieniany 1 raz.



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt paź 19, 2007 11:11

bledy poduszek mozna skasowac tylko i wylacznie przez fejs crash data. najpierw to sprawdz czy w ogole masz poduszki fizycznie w aucie, moze masz uszkodzony komputer sterujacy albo jakis sensor.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt paź 19, 2007 11:22

ja skasowalem bledy airbag zwyklym vag-comem



Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » pt paź 19, 2007 11:28

Od strony kierowcy jest na 100% poduszka natomiast od pasazera musze sprawdzic zeby sie upewnic. Gdzie moge znalezc ten sterownik od poduszek ? Czy "fejs crash data" jest programem ktory laczy sie tak samo jak vag-com przez OBD II ?



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt paź 19, 2007 11:35

podobnie
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=23

[ Dodano: Pią Paź 19, 2007 11:37 ]
norek111 pisze:ja skasowalem bledy airbag zwyklym vag-comem
ale jakie bledy poduszek?? kolega napisale ze nie moze ich skasowac bo pewnie sa to powazne bledy takie jak np. po wystrzale poduszki



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt paź 19, 2007 11:41

mi wyskakiwal blad cos ze slabym zasilaniem ale jak ma uszkodzony sterownik to nic nie zrobi bo na to wyglada ze awaria sterownika



Awatar użytkownika
makeć
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:10
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: makeć » pt paź 19, 2007 21:24

norek111 pisze:na to wyglada ze awaria sterownika
faktycznie na to wygląda.
Marioo pisze:bledy poduszek mozna skasowac tylko i wylacznie przez fejs crash data
nie prawda, ja mam HEX-a i nie potrzebuję crash data ;)
00532-Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator)
65535-Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) !!! Jeśli błąd pojawi się w danym testowanym module to dotyczy tego modułu!!!
Jeżeli masz poduszki ,są podłączone to można sprawdzić jeszcze wszystkie złącza, wtyki itp. ,może być ,że sterownik nie jest uszkodzony a jedynie gdzieś nie styka, to tak dla pocieszenia ;) pozdrawiam


Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).

Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » czw paź 25, 2007 18:19

Troche to trwało ale sprawdziłem, obie poduszki sa fizycznie w samochodzie. I nie wygląda samochód jakby był po uderzeniu, tym bardziej że instalacjia klimatyzacji działa prawidłowo :). Zostaje mi sprawdzić czujniki i sterownik w związku z tym zy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie sie znajdują te części ?



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » czw paź 25, 2007 20:14

w tej serwisówce na stronie 333 jest dzial o airbagach, polecam przestudiowanie
Obrazek



Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » czw paź 25, 2007 20:28

Dziekuje ten opis napewno mi pomorze :).



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » sob paź 27, 2007 21:26

jjacekkx pisze:00532-Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator)
00532 - u mnie ten sam błąd, świeci sie kontrolka airbag, pierwsze co zalecane w takim przypadku to sprawdzenie regulatora napięcia przy alternatorze. Otwieram mache, a akumulator juz zaczyna kipieć. Jest za duże napięcie ładowania, po wymianie regulatora, mam nadzieje że wszystko powróci do normy. U Ciebie może prawdopodobnie być przez uszkodzony regulator podawane za małe napięcie ładowania. Zmierz napięcie akumulatora przy odpalonym silniku, powinno być w granicach 14,5V

[ Dodano: 27 Paź 2007 21:30 ]
aha, powodem za niskiego napięcia (które będzie też powodowało ten błąd) może być również sam alternator, bądź akumulator.



BLACK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn paź 01, 2007 23:37
Lokalizacja: Z kątowni

Post autor: BLACK » sob paź 27, 2007 22:29

A sprawdzales tasme w kierownicy 99% przyczyn swiecenia kontrolki to peknieta tasma w kieronicy jezeli ona jest ok powiem Ci jak szukac dalej ale stawiam na Tasme bo peka czesto i takie sa objawy.Zmien tasme i bedzie ok a jak nie wtedy napisze Ci co sprawdzic dalej pozdro.



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » sob paź 27, 2007 22:35

BLACK pisze:Zmien tasme i bedzie ok
według oryginalnych materiałów serwisowych vw, vag powinien w takim przypadku wyrzucić kod 00588 (który wskazuje jednoznacznie na przerwe obwodu od strony kierowcy)
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 22:37 przez shift, łącznie zmieniany 1 raz.



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » sob paź 27, 2007 23:36

shift pisze:w tej serwisówce
a jest jakis dokladny opis po polsku??...calego mk3 najlepiej...
wszystkie instrukcje sa na niewdziecznym rapidzie...moze ktos ma na innym serwerze jakas instrukcje, serwisowke?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości