na czym polega ta różnica DX-JH???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzybelik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 08, 2007 21:35
Lokalizacja: Secemin

na czym polega ta różnica DX-JH???

Post autor: krzybelik » sob paź 27, 2007 11:16

Miałem w swoim mk1 silnik 1.8 gti kod DX- książkowe 112 KM lecz padł:( kupiłem drugi od cabrio i tu muj bład ze nie sprawdziłem oznaczenia silnika... Sądziłem ze zasilanie K-Jetronic było stosowane tylko w 112KM a tu sprawdzam oznaczenie JH i 95KM!!! Silniki różnia sie tylko stopniem sprężania 8.5-10. I tu moje pytanie- CZY W SILNIKU JH DA SIĘ ZAMIENIĆ TO SPRĘŻANIE AJEŻELI TAK TO CO MUSZE ZROBIĆ? Prosze o pomoc wkońcu strata "17" kucy to boli...
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 11:17 przez krzybelik, łącznie zmieniany 1 raz.


dleka droga przedemną

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 27, 2007 11:20

nie mam dziś pod ręką tabeli z róznicami, ale nie wiem czy to tylko kwestia sprężania, czy nie ma różnic w katach wałka rozrządu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krzybelik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 08, 2007 21:35
Lokalizacja: Secemin

Post autor: krzybelik » sob paź 27, 2007 11:30

mam głowice od dx, ale czy jej zmiana pomoże?


dleka droga przedemną

Awatar użytkownika
Tomasz Mk 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 15:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz Mk 1 » pn gru 31, 2007 00:10

Witaj.
Różnica pomiędzy tymi dwoma silnikami (DX-JH ) jest kolosalna!
1. w silniki JH zastosowano inne tłoki, inne korbowody przez co silnik został odprężony
2. w silniku DX zastosowany został wałek oznaczony literom G. to oznaczenie jest jednym z najbardziej agresywnych wałków stosowanych w seryjnych samochodach schodzących z taśmy VW.
W ogólnym podsumowaniu różnica pomiędzy dwoma jednostkami jest bardzo duża na ogromną korzyść DX.
DX był produkowany około 8-9 lat i miał swoje trzy odsłony (drobne fabryczne modernizacje)
PS.
Posiadam szczegółowe informacje techniczne firmy Dr. SCHRICK jak poprzez modyfikacje silnika, głowicy ,układu zasilania paliwa K-Jetronik uzyskujemy około 140 KM.


TomKarlo Mk1

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 202 gości