co to i czy mam sie czego bac?? tył przy hamulcach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » czw paź 25, 2007 20:28

wiem ze to jest najwazniejsze...ale jak to naprawic skoro sruba ktora kupilem nie pasuje...a w etce ktora serwis VW mial to byla poprawna sruba



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 25, 2007 20:32

zamontuj taka jaka bedzie pasowac bo zaraz poide na kanal i sprawdze



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » czw paź 25, 2007 20:35

teraz pytanie...sa 2 miejsca przy belce od zawieszenia lub po drugiej stronie...gdzie mam tą jakąkolwiek srube wkrecic??popatrz na zdjecia



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 25, 2007 20:38

napewno do aluminiowego korektora to jedna calosc ta dzwignia



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » czw paź 25, 2007 20:42

Obrazek
tu masz rysunek i zaznaczone 2miejsca mozliwego zaczepienia...w ktore mam wsadzic srube...i uspokoj sie bo jestes za bardzo nerwowy



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 25, 2007 20:47

w to szersze miejsce kolego czyli od strony silnika bedziesz musial wybic ten stary trzpien
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 20:49 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » czw paź 25, 2007 20:50

aha...ok to musze tylko znalezc srubke i to jakos zamocowac...

a i jeszcze 2 sprawy...
1)jak dlugo w tym miejscu wytrzyma ta spinka do kabli??
2)sruba musi wejsc w to wciecie w korektorze??i jak mocno skrecac



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 25, 2007 20:53

niewiem o jaka spinke chodzi ale dzwignie skrec aby mogla pracowac



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » czw paź 25, 2007 20:54

taka spinke jak sie spina kable by mniej zajmowaly...zapomnialem jak to sie nazywa normalnie...takie plastikowe dlugie...



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 25, 2007 20:55

teraz wiem skrec to drutem metalowym ale to nie ja pisalem



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » czw paź 25, 2007 20:57

aha...jak zdobede odpowiednia srube to dopiero bede sie tym bawil ew przy wymianie sprzegla poprosze mechanika o pomoc



kemal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 14:15
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kemal » czw paź 25, 2007 21:56

mivhal_f pisze:aha...ok to musze tylko znalezc srubke i to jakos zamocowac...

a i jeszcze 2 sprawy...
1)jak dlugo w tym miejscu wytrzyma ta spinka do kabli??
2)sruba musi wejsc w to wciecie w korektorze??i jak mocno skrecac

:mlotek: Człowieku drogi, skąd ktoś ma wiedzieć ile czasu korektor będzie się trzymał na spince do kabli? Po takich wypowiedziach dziwisz się, że ktoś kto marnuje swój cenny czas na takie głupie porady robi się nerwowy.Nie wolno tak jeździć, bo jak korektor się urwie podczas jazdy to pedał hamulca będziesz mógł naciskać jak gumową lalke,wystarczy?A od czego to?Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem nazwę - korektor siły hamowania.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt paź 26, 2007 06:41

mivhal_f pisze:...jak sadzicie dlugo wytrzyma
nie
mivhal_f pisze:a wogle czy ktos moze mi wyjasnic do czego to jest?
korektor siły hamowania - służy on do regulacji ciś. w układzie ham. kół tylnych - czyli jeżeli tył jest obciążony (np: 2 osoby z tyłu) to korektor za pomocą tej dzwigni / zaworu zwieksza ciś. płynu ham. na tylne koła a co za tym idzie koła tylne mocniej ham. jast to po to by na pustym aucie nie blokowało tylnych kół


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 256 gości