[MK3 B4] pare pytań

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PAL MAL

[MK3 B4] pare pytań

Post autor: PAL MAL » ndz cze 26, 2005 14:50

Witam wszystkich,

Jestem szczesliwym posiadaczem Golfa III 1.9TD CL i Passata B4 1.9TDI CL.

Mam pare pytan:

1. Golfa posiadam od 5 lat gdy przebieg mial ok 23tys (sprowadzamy z niemiec), teraz ma ponad 150tys. Nie powiem bo zostalo do niego wpakowane tyle kasy ze teraz moglbym sobie za to pozwolic na zakup podobnego rocznika :) Serwisowalem go tylko u jednego mechanika. Ostatnio byla w nim robiona skrzynia i sprzeglo. Skrzynia chodzi tak jakby ktos do niej miod wlał a nie olej. Chodzi mułowato. Da sie cos z tym zrobic?

2. C.D. Golfa: chyba cos mu sie stalo z przegłubem (tak sie domyslam) poniewaz gdy zmieniam biegi to autem mi tak 2 razy delikatnie szarpnie. Nie szarpie tylko wtedy gdy zmieniam biegi na niskich obrotach i powolutku puszczam sprzeglo. Wiecie moze co z tym fantem zrobic?

3. C.D. Golfa: Poszukuje dobrego mechanika w krakowie ktory zajmuje sie VW i robi to bardzo solidnie i w miare tanio. Nie dam sobie juz tak auta skrzywdzic jak do tej pory.

4. Golf ma o wiele lepsze kopyto niz Passat. Moze dlatego ze ma lepsza sprezarke, ale zastanawia mnie fakt taki ze Golf pojdzie 185km/h i obrotomierz jest na czerwonym polu, a z Passata wydusze co najwyzej 175km/h z lekkiej gorki a wskazowce obrotomierza jeszcze troche brakuje by wejsc na czerwone pole. Golf ma na zegarze 200km/h a Passat 220km/h.

5. W Passacie (zakupiony w sierpniu tamtego roku; przebieg 160tys) od jakiegos czasu gdy obrotomierz wchodzi rowno na 2000 obrotow slysze buczenie z pod maski. Dzieje sie to tylko i wylacznie przy 2000 obrotach a potem wszystko jest ok. Zastanawiam sie co sie stalo, a przy okazji jest to denerwujace.


Narazie chyba mam tyle pytan. Prosilbym o udzielenie odpowiedzi.


Pozdrawiam,
Grzegorz



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz cze 26, 2005 17:11

Ad.1 Moim zdaniem za gęsty olej wlano...
Ad.4. To, ze mają tylt, a tyle na zegarze to nic nie znaczy...

Ale mnie dziwi to, ze ja Paskiem B4 1.9 TD poszedłem 180 a ty TDi tylko 175 ??? (oczywiście wskazówkę miałem na czerwonym)...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
crupez
Golf Lover
Golf Lover
Posty: 87
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: crupez » ndz cze 26, 2005 17:35

Co do Vmax, to jeszcze zalezy od skrzyni biegow, sprawdz oznaczenia, potem porownaj parametry i bedziesz wszystko wiedzial.


[url=http://www.twojafura.pl/auta/2403/crupez-citroen-saxo]Moje auto znajdziesz na [b]TwojaFura.pl[/b][/url]

PAL MAL

Post autor: PAL MAL » pn cze 27, 2005 10:16

ma ktos jeszcze jakies pomysly lub odpowiedzi ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 162 gości