Problem z odpaleniem auta
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 17:20
- Lokalizacja: poznan
- Kontakt:
Re: Problem z odpaleniem auta
witam. naprawiam zamki i stacyjki samochodowe i w 90% przyczyną jest wygięta końcówka wkładu stacji. wyciągnij wkład nagnij lekko końcówke i będzie ok. jeśli nie wiesz jak wyciąga się wkład jedz do serwisu kluczowego (jak go tam u Ciebie zwą, ktoś kto to robi) i to Ci zrobi. pozdrawiam
Na ciepłym silniku (odpalonym) wyciągnąłem wtyczkę od tego czujnika ale nic z obrotami się nie stało. Były tak jak zawsze. Zauważyłem też że po wyciągnięciu wtyczki miejsce koło tych "bolców" w czujniku jest mokre. Czyli wychodzi na to jak pisał Dzaba83 że czujnik do wymiany.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Tak dokładnie tam masz ten czujnik temperatury. Tylko jezeli będziesz chciał go wyjąć z auta to wystudź silnik do zimnego bo inaczej ci sporo płynu chłodzącego wycieknie.mdamian86 pisze:Czy to jest ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej?
[ Dodano: 25 Paź 2007 17:58 ]
Kolego z chęcią pojechał bym ale auto nie zapala a poza tym powiedz czy w sytuacji gdy byłaby to stacyjka czy auto kreciłoby i byłaby iskra na świecach??mateuszzyg pisze:witam. naprawiam zamki i stacyjki samochodowe i w 90% przyczyną jest wygięta końcówka wkładu stacji. wyciągnij wkład nagnij lekko końcówke i będzie ok. jeśli nie wiesz jak wyciąga się wkład jedz do serwisu kluczowego (jak go tam u Ciebie zwą, ktoś kto to robi) i to Ci zrobi. pozdrawiam
[ Dodano: 26 Paź 2007 18:10 ]
Koledzy moja piękna nadal nie odpaliła:( Mam do was takie pytanie wobec tego za jakie zadanie odpowiadają te 3 kostki zaznaczone na zdjęciu pozdejmowałem je dzisiaj i ta oznaczona na zielono była cała zalana wodą:(
Jeszcze jedno pytanie jaka ma być kolejność przewodów wysokiego napięcia bo był dzisiaj u mnie "mechanik" i podejrzewam, że mi poprzestawiał przewody na kopułce bo jakoś nie miał przekonania co do pierwowzoru a auto i tak nie pali:( Napiszcie jeżeli możecie który ma być pierwszy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Bez wyciągania kostki -podaj + na cewkę prosto z aku - wyeliminujesz stacyjkęmucholus pisze:[ Dodano: 25 Paź 2007 17:58 ]
mateuszzyg napisał/a:
witam. naprawiam zamki i stacyjki samochodowe i w 90% przyczyną jest wygięta końcówka wkładu stacji. wyciągnij wkład nagnij lekko końcówke i będzie ok. jeśli nie wiesz jak wyciąga się wkład jedz do serwisu kluczowego (jak go tam u Ciebie zwą, ktoś kto to robi) i to Ci zrobi. pozdrawiam
Kolego z chęcią pojechał bym ale auto nie zapala a poza tym powiedz czy w sytuacji gdy byłaby to stacyjka czy auto kreciłoby i byłaby iskra na świecach??
jak chcesz dokładnie podłaczyc przewody WN to odkręć sobie korek na skrzyni biegów , potem pokręc za śrube wału korbowego az znak na kole zamachowym pokryje sie ze znakiem na obudowie skrzyni , widac to w otworze po korku , zdejmij kopułke i zobacz gdzie jest palec rozdzielacza , powinien byc skierowany w strone głowicy troszke bardziej na prawo , i w tym miejscu masz zapłon na pierwszy cylinder , załóz kopułke pamiętając o wycięciu w aparacie do którego ma wskoczyć nadlew kopułki , a potem łączysz , do otworu gdzie był palec wkładasz kabel najdłuższy i łączysz z pierwszym garem , ten od rozrządu , i teraz zgodnie z ruchem wskazówek , druga dziura do trzeciego cylindra , trzecia do czwartego a ostatnia do drugiego czyli 1-3-4-2
Za przekaźnik pompy paliwowej zapłaciłem 18 zł wymieniłem kopułkę i palec i razem kosztowało mnie to 50 zł no i za świece ngk zapłaciłem 50zł. Sama naprawa nie kosztowała mnie nic bo sam się za to zabrałem. Musze jeszcze ustawić zapłon i mój znajomy ma do tego ucho i rękę więc pewnie też za free, a ja jestem za mało delikatny:)
Jak na moje skromne doświadczenia z naprawami to spróbował bym na Twoim miejscu przełożyć przekaźnik na próbę od kogoś znajomego to ten nad bezpiecznikami od 22 do 20 i sprawdził czy coś pomoże, mój przekaźnik był koloru lekko przysmażonego
A jak nie to to może zapłon ci się przestawia:(
Pozdrawiam i życzę szczęścia
Jak na moje skromne doświadczenia z naprawami to spróbował bym na Twoim miejscu przełożyć przekaźnik na próbę od kogoś znajomego to ten nad bezpiecznikami od 22 do 20 i sprawdził czy coś pomoże, mój przekaźnik był koloru lekko przysmażonego
A jak nie to to może zapłon ci się przestawia:(
Pozdrawiam i życzę szczęścia
mucholus dzieki za pomoc !!...dopiero teraz pisze bo tak wyszlo... z autkiem okej narazie wymienilem tylko palec (10zl) bo kopulka byla nowa ale palec juz czarny, pewnie nie wymieniana dosc czasu przed zakupem tego auta.....jesli sie znow pojawi ten problem to pewnie przez pompe juz tak jak mowiles......lub przekaznik.....
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 02:33 przez subik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 205 gości