Do wymiany swiece czy kable ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Eszko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr paź 24, 2007 10:44
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

Do wymiany swiece czy kable ??

Post autor: Eszko » śr paź 24, 2007 12:38

Witam. Jeszcze jeden problem. Jak odpalam silnik i probuje ruszyc to strasznie mi szarpie samochodem ;/ i gasnie czesto bo traci jakby obroty myslalem ze to moze byc zapchany filtr paliwa i dostarcza momentami ale wymienilem i dzieje sie to samo moze troszke cos pomoglo pompka paliwowa dziala bez zarzutow. Kiedy zaczely sie te przymrozki to to pojawim sie ten problem. Nie wiem powiedziano mi ze kable moga zamarzac ten problem pojawia sie chyba często??? Jak zaradzic :( ?? Mk2 Silnik 1.3 na wtrysku 1990 rok
Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 13:04 przez Eszko, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Waluch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2567
Rejestracja: czw lip 06, 2006 12:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Waluch » śr paź 24, 2007 12:58

Jaki silnik ?



Awatar użytkownika
szwendak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:14
Lokalizacja: TORUN
Kontakt:

Post autor: szwendak » śr paź 24, 2007 14:57

Hmm
A jak chodzi na wolnych? (bo jeśli dobrze to raczej kable iświece bedą dobre)
Jeśli nierówno,to odpal go po ciemku i sprawdź być może zauważysz iskrzenie pomiedzy kablami. U mnie kopułka i palec były do wymiany.
Trudno jest coś stwierdzić.
Jeśli na wolnych obrotach jest ok to przyczyna bedzie inna.


110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!

Awatar użytkownika
Eszko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr paź 24, 2007 10:44
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

Post autor: Eszko » śr paź 24, 2007 17:56

tzn na wolnych obrotach tez cos przerywa mozna to zaobserwowac patrzac na obroty przy zimnym silniku zalacza mi sie ssanie (odpala za pierwszym) i przerywa momentami dociagnie do 1100 obrotow i opada nieraz gasnie :( kurcze potrzebuje sprawny samochod do roboty a takie cos nie moze miec miejca prosze o odpowiedz dzieki


=silnik 1.3 rok 1990= sprzedam

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » śr paź 24, 2007 19:13

Tak jak koledzy pisza sprawdz po ciemku czy iska nie przeskakuje
a tak moim zdaniem to opstawiam palec i kopulke koszt kopulki 36 i palec 14 zl furmy Beru


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr paź 24, 2007 23:14

Witam :D
Sprawdz kopułkę i palec a takze stan przewodów. Szkoda podejmowac pochopnych decyzji. Jeśli styki są nadpalone dość mocno w kopulce to ją wymien. Kable mają nie mieć pęknięć. A palec nie powinien być nadpalony . Jaki jest stan uszczelki pod głowicą i innych związanych z dolotem powietrza do silnika???


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

thoudi78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt cze 16, 2006 15:01

Post autor: thoudi78 » pt paź 26, 2007 23:48

sprawdz sobie odme ja miałem zniszczony i dziurawy trójnik gumowy przez co zasysa lewe powietrze a w zimie odpalał i zaraz gasł



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 242 gości