Problem z przerywaniem w 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grotu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr gru 22, 2004 19:17
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Problem z przerywaniem w 1.8

Post autor: Grotu » wt paź 23, 2007 09:35

Witam,mam taki problem z moim golfikiem mianowicie czesto na ciepłym silniku podczas jazdy po zmianie biegu (z 1 na 2,z 2 na 3 i tak dalej),jak rowniez po szybkim wcisnieciu gazu do konca,na zimnym raczej tak nie robi dopiero jak sie troche zagrzeje.Napoczatku myslalem ze to kable zaplonowe ale okazalo sie po wymianie ze to nic nie zmienilo.Nie chciałbym wszystkiego po kolei wymieniac bo nie ma sensu jak w przypadku tych kabli.Dlatego zwracam sie na forum o pomoc.Z gory dziekuje za podpowiedzi co moze byc.
Dodam ze pojazd jezdzi na benzynie a nie na gazie.
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 17:38 przez Grotu, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III 1.8 90KM,Golf IV 1.9 TDI 90KM

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt paź 23, 2007 09:39

byc może pompa paliwa szwankuje...


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
yank
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 613
Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
Kontakt:

Post autor: yank » wt paź 23, 2007 10:07

może przepływomierz?



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » wt paź 23, 2007 10:13

ja bym obstawiał pompe paliwa, poszukaj gdzieś na forum było jak ją sprawdzić w prosty domowy sposób


Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt paź 23, 2007 10:26

przecież kable to nie jest cały układ zapłonowy trzeba sprawdzić aparat tzn palec kopułkę czujnik halla świece sam TPS



Awatar użytkownika
szwendak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:14
Lokalizacja: TORUN
Kontakt:

Post autor: szwendak » wt paź 23, 2007 10:41

Pewnie to nie wydolność układu palwowego.
Może filtr paliwa lub pompa.


110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » wt paź 23, 2007 11:02

ja mam tak samo ale jeżdze na LPG więc pompa paliwa odpada ( dodam że na gazie i na benzin to samo) wymiana kabli i świec nic nie dała ??? może cewka ??? a za co jest odpowiedzialny ten czujnik halla ??? np. rano odpalam po deszczowej nocy jest OK przejeżdzam 2 kilometry i na małych obrotach wciskam gaz a tu czkawka :(( i tak sie dzieje dokąd sie dobrze nie nagrzeje


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » wt paź 23, 2007 11:15

yank pisze:może przepływomierz?
1.8 nie ma przepływomierza. Ciężko jednoznacznie określic co to może być. Ja bym jednak obstawiał układ zapłonowy. To nie tylko przewody ale też cewka, palec, kopółka czy świece. Dogadaj się na forum z kims z twojej okolicy i poprzekładajcie sobie graty. Zajmuje to kilka minut a po kolei wykluczysz elementy układu zapłonowego.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

Awatar użytkownika
loverboy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 14, 2007 21:08
Lokalizacja: WA
Kontakt:

Post autor: loverboy » wt paź 23, 2007 12:33

czester,
mam prośbę napisz mi maila jak uda ci sie naprawić auto. mam to samo co ty i ten sam silnik.


Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » wt lis 27, 2007 17:07

zmieniłem cewke i nadal to samo już mi ręce opadają co robić ???


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 27, 2007 17:14

zajrzyj pod maskę po ciemku, dodawaj gazu ciągnąc za linkę, patrz czy iskry gdzieś nie skaczą. Częst uciekają po kopułce, zwłaszcz po jej plastykowej osłonie, po osłonach świec, nie kupuj nowych części póki nie zdiagnozujesz. Ostatecznie takie szaleństwa na cieplym często powoduje uszkodzony czujnik halla i tu najlepiej byłoby podmienić od kogoś aparat zapłonowy na próbę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » wt lis 27, 2007 17:16

test robiłem iskry nigdzie nie skaczą :(( a za co jest odpowiedzialny ten czujnik halla ???


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 27, 2007 17:39

podaje impulsy do sterownika silnika, a ten na ich podstawie i na podstawie innych czujników wysyła impulsy do modułu zapłonowego cewki. Jest pod kopułką rodzielacza.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 264 gości