Biały dym i woda z rury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Biały dym i woda z rury
Witam,
poczytalem troche postów na ten temat, jednak żaden nie opisuje dokładnie moich objawów.
rano przy nie rozgrzanym silniku leci z silnika bialy dym oraz widac w nim wode.
potem w miarę jazdy dym przestaje lecieć. z tego co zauwarzylem na korku od oleju nie ma zadnej mazi, plynu z chlodzenia ubywaja (o ile wogole ubywaja) naprawde sladowe ilosci, dodam ze jezdze na LPG, do tego auto wyposażone jest w klimatyzacje(moze to ma cos wspolnego?? ) a silnik to 2e.
niestety nie wiem czy dym lecial tez w cieple dni (auto kupilem niedawno ).
Pozdrawiam
poczytalem troche postów na ten temat, jednak żaden nie opisuje dokładnie moich objawów.
rano przy nie rozgrzanym silniku leci z silnika bialy dym oraz widac w nim wode.
potem w miarę jazdy dym przestaje lecieć. z tego co zauwarzylem na korku od oleju nie ma zadnej mazi, plynu z chlodzenia ubywaja (o ile wogole ubywaja) naprawde sladowe ilosci, dodam ze jezdze na LPG, do tego auto wyposażone jest w klimatyzacje(moze to ma cos wspolnego?? ) a silnik to 2e.
niestety nie wiem czy dym lecial tez w cieple dni (auto kupilem niedawno ).
Pozdrawiam
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
To najzupełniej normalne zjawisko. Potęgowane jeszcze jeśli jeździsz na gazie. W wydechu skrapla sie woda i leci z rury po odpaleniu. Później zmienia się w parę. Jeśli nie ubywa płynów ustrojowych to zupełnie nie ma czym sie przejmować.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
Potwierdzam, ze jest to zjawisko normalne. Bylo juz nawet kiedys o tym na forum. Nic sie nie martw, jezdzij dalej..
[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
no to ok , dzieki za odpowiedzi...
ale niestety zaniepokoila mnie pewna rzecz...pisalem ze plynu nie ubywa, a tu jednak troche mi ubylo, jak sparawdzalem na wlaczonym silniku to wszystko bylo ok, jednak na wylaczonym stan opadl ponizej minum....ale to posprawdzam jeszcze caky uklad czy gdzies nie cieknie...
oby to nie byla uszczelka pod glowica (czytalem ze plyn chlodniczy moze sie jakos wlewac bezposrednio do ukladu wydechowego , nie do oleju )...ale to zobaczymy jeszcze...pociesza mnie fakt ze to dzieje sie tylko jak sie rano go odpali, potem cala woda wyparowuje z ukladu u juz jest spokoj...
ale niestety zaniepokoila mnie pewna rzecz...pisalem ze plynu nie ubywa, a tu jednak troche mi ubylo, jak sparawdzalem na wlaczonym silniku to wszystko bylo ok, jednak na wylaczonym stan opadl ponizej minum....ale to posprawdzam jeszcze caky uklad czy gdzies nie cieknie...
oby to nie byla uszczelka pod glowica (czytalem ze plyn chlodniczy moze sie jakos wlewac bezposrednio do ukladu wydechowego , nie do oleju )...ale to zobaczymy jeszcze...pociesza mnie fakt ze to dzieje sie tylko jak sie rano go odpali, potem cala woda wyparowuje z ukladu u juz jest spokoj...
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Bo stan płynu kolego sprawdza się na wyłączonym i zimnym silniku. Układ chłodzenia jest pod cisnieniem więc kiedy silnik pracuje stan płynu jest wyższy niz przy wyłączonym silniku. Porównuj stany płynu zimnego silnika jeśli codziennie rano masz tyle samo płynu to olej sprawe parującej rury wydechowej. Dla potwierdzeniamisza1983 pisze: na wlaczonym silniku to wszystko bylo ok, jednak na wylaczonym stan opadl ponizej minum.
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 14:15 przez daniel2505, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 373 gości