Problem z temperaturą silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » pn paź 22, 2007 22:03

ssuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło
to on nie jest samoodpowietrzający?



Awatar użytkownika
loverboy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 14, 2007 21:08
Lokalizacja: WA
Kontakt:

Post autor: loverboy » pn paź 22, 2007 22:07

ssuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło i uszczelnienie jednego z przewodów niby nie ciekło ale stworzył się osad na łączeniu kroćca z chłodnica
z tego co sie orientuję to układ sam się odpowietrza


Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn paź 22, 2007 22:38

a czy nie jest tak ze:

termostat jest na dole na wyjsciu płynu chłodniczego w strone chłodnicy ,a czujnik temperatury jest na króćcu ktory znajduje sie na powrocie z chłodnicy


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt paź 23, 2007 06:59

shift pisze:to on nie jest samoodpowietrzający?
Jest


pozdrowienia el Kopyto

Szwajcar1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 09, 2007 13:01
Lokalizacja: Górny Slask

Post autor: Szwajcar1976 » wt paź 23, 2007 07:27

:okej: Witam,panowie u mnie znowu wskaźnik pokazuje tylko 70 stopni :crazy: ,w lato w korku pokazywał normalnie :chytry: .co to może być,i czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden??Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora.Za odpowiedzi dziękuje :pub:



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt paź 23, 2007 07:32

Szwajcar1976 pisze:czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden
Jest jeden podójny (od świec i od wskaźnika temp) na rurze wychodzącej z głowicy do chłodnicy.
Szwajcar1976 pisze:Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora
Ten załącza tylko wentylator


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt paź 23, 2007 09:17

Szwajcar1976 pisze::okej: Witam,panowie u mnie znowu wskaźnik pokazuje tylko 70 stopni :crazy: ,w lato w korku pokazywał normalnie :chytry: .co to może być,i czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden??Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora.Za odpowiedzi dziękuje :pub:
a termostat masz ok?



bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » wt paź 23, 2007 12:12

witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy miasto czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 12:22 przez bogik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
loverboy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 14, 2007 21:08
Lokalizacja: WA
Kontakt:

Post autor: loverboy » wt paź 23, 2007 12:22

bogik pisze:witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy korek czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??
chciał bym tak mieć :crazy: :(


Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś

Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » śr paź 24, 2007 17:41

ale to 92 stopnie to dużo? u mnie to była norma.. latem 96-98 w korku... na autostradzie dochodził do 110 stopni przy 170km/h i 5tysiacach (silnik 1.8 abs). po co bawić się w termostaty? wszystko w normie, jeździł, hulał, nie grzał się.... (tzn takie były wskazania temp. oleju)
Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 17:43 przez mieciu7, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » śr paź 24, 2007 19:27

loverboy pisze:bogik napisał/a:
witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy korek czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??

chciał bym tak mieć :crazy: :(
Idealnie, tylko pozazdroscic

tez u siebie mialem problemy ze wskazaniem temperatury , na trasie 50 po miescie okolo 80 zmienilem czujnik temperatury na niemiecki dalem 70 zl z żółtym paskiem wedlug katalogu i tera pokazuje 110 na trasie jak i po miescie u elektromechanika mialem mierzona temperature silnika termometrem laserowym i byla 92

z tymi czujnikami w golfach to jest czarna magia

[ Dodano: 24 Paź 2007 19:30 ]
Idzie przestawic wskazowke na zegarze tak aby wskazywala 90 ?? a nie 110 bo to troche razi w oczy ;) chociaz juz sie przyzwyczailem
Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 19:28 przez Dzaba83, łącznie zmieniany 1 raz.


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
ssuchyy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 20:26
Lokalizacja: LUBLIN-CENTRUM
Kontakt:

Post autor: ssuchyy » pt paź 26, 2007 20:35

jak układ sam się moze odpowietrzyc jak zamkniety jest korek i nie ma odpowietrznikow
sam sie nie odpowietrzy :food:

[ Dodano: 26 Paź 2007 20:37 ]
loverboy sie mylisz jesli nie ma odpowietrzenia to sie nigdy nie odpowietrzy

[ Dodano: 26 Paź 2007 20:45 ]
są dwie sruby odpowietrzajace jedna przy nagrzewincy i jedna na rurce u dołu jesli ich nie ma trzeba odpowietrzyc sciaga :food: jac korek wlewowy



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » sob paź 27, 2007 08:46

ssuchyy pisze:jak układ sam się moze odpowietrzyc jak zamkniety jest korek i nie ma odpowietrznikow
sam sie nie odpowietrzy

[ Dodano: 26 Paź 2007 20:37 ]
loverboy sie mylisz jesli nie ma odpowietrzenia to sie nigdy nie odpowietrzy

[ Dodano: 26 Paź 2007 20:45 ]
są dwie sruby odpowietrzajace jedna przy nagrzewincy i jedna na rurce u dołu jesli ich nie ma trzeba odpowietrzyc sciaga jac korek wlewowy
Pierwsze słysze że silnik w golfie się nie odpowietrzy sam jeśli chodzi o płyn chłodniczy. Jakoś zawsze we wszystkich moich golfach lub silnikach golfa które robiłem zalewało się płynem i jechało po tym jak poszło ciepłe powietrze z nagrzewnicy dolewało się płynu do zbiorniczka wyrównawczego i było dobrze. A jeżeli u ciebie w silniku TD układ sam się nie odpowietrza to sprawdź działanie korka w zbiorniczku wyrównawczym. Dodam ponadto że w moim VW T3 z silnikiem 1Y jak nie zakręce korka w zbiorniku wyrównawczym to nie mam szans na odpowietrzenie nagrzewnic.


pozdrowienia el Kopyto

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 250 gości