Problem z temperaturą silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z temperaturą silnika
Witam
Mam niewielki problem ale nikt mi nie jest wstanie powiedzieć dokładnie co jest przyczyną!
A mianowicie, podczas normalnej jazdy wskaźnik temperatury wskazuje 80c a w korku max 92c.
Wymieniłem już 2 termostaty i dalej jest to samo. Pierwszy termostat był firmy Topran a teraz jest Wahler.
Czy wina leży po stronie czujnika temperatury?
Co jest przyczyną?
Mam niewielki problem ale nikt mi nie jest wstanie powiedzieć dokładnie co jest przyczyną!
A mianowicie, podczas normalnej jazdy wskaźnik temperatury wskazuje 80c a w korku max 92c.
Wymieniłem już 2 termostaty i dalej jest to samo. Pierwszy termostat był firmy Topran a teraz jest Wahler.
Czy wina leży po stronie czujnika temperatury?
Co jest przyczyną?
Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
no tak ale lepiej sie patrzy na wskaznik ktory pokazuje polowe sprawdz czujnik, miernik w dlon i do dziela, tu wartosci http://img137.imageshack.us/my.php?imag ... empem1.jpg
Zgadza sie, lepiej jak wskazówka stoi prosto , termostat ma temperaturę otwarcia 87cgOOzOl pisze:no tak ale lepiej sie patrzy na wskaznik ktory pokazuje polowe sprawdz czujnik, miernik w dlon i do dziela, tu wartosci http://img137.imageshack.us/my.php?imag ... empem1.jpg
silnik sie nie gotuje wentylator się włącza, wskazówka nie przekracza 92c.
Mechanior mi polecił żebym zakrył część chłodnicy, co o tym myślicie?
Ostatnio zmieniony pn paź 22, 2007 00:04 przez loverboy, łącznie zmieniany 2 razy.
Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś
ok! sprawdzę opornośćgOOzOl pisze:bez sensu. przy sprawnym termostacie i tak sie bedzie nagrzewal ok. zrob tak, jak ci sie wlaczy went to zmierz ten czujnik, ma miec opor o wartosci takiej jak temp zalaczenia went czyli te 90 pare stopni.
Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś
Jeżeli mechanior ci powiedział żebyś zakrył część chłodnicy to więcej do niego nie jedź, bo to nie rozwiąże problemu a mechanior nie ma pojęcia o tym co robi. Posprawdzaj oporności, możesz też włożyć termometr do zbiorniczka wyrównawczego (pamiętej że jest pod ciśnieniem) i zobacz przy jakiej temperaturze otwiera się termostat i będziesz wiedzał czy to czujnik czy coś innego.
Jak kupiłem nowy czujnik temp do golfa III silnik 1Y to termostat otwierał mi się przy 110 stopniach (wg wskaźnika temp), a na starym czujniku przy 90 więc z tymi czujnikami też różnie bywa.
Jak kupiłem nowy czujnik temp do golfa III silnik 1Y to termostat otwierał mi się przy 110 stopniach (wg wskaźnika temp), a na starym czujniku przy 90 więc z tymi czujnikami też różnie bywa.
pozdrowienia el Kopyto
teraz to już nie wiem o co chodzi. Zrobiłem test po jeździe gdy była temperatura niby 80c zatrzymałem auto i sprawdziłem kiedy nagrzeje sie dolna rura od chłodnicy. silnik nagrzał sie do 90 i rura zrobiła sie gorąca, temperatura wzrosła do 92 i włączył się wentylator, temperatura zeszła do 90 i tak stała. jak zacząłem jechać dalej to samo 80c.
niestety nie mogę znaleźć miernika i jeszcze nie mierzyłem oporności
co radzicie?
niestety nie mogę znaleźć miernika i jeszcze nie mierzyłem oporności
co radzicie?
Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości