odboje tylnego zawieszenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
odboje tylnego zawieszenia
Jak w temacie.
Czy któryś z szanownych forumowiczów mógłby wesprzeć swoją wiedzę "nowicjusza"? Szykuję się do wymiany tylnych odbojów i przyznam, że nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.. Jeśli, ktoś przy tym już dłubał to będę wdzięczny za poradę: co trzeba (jakieś specjalne klucze, ściągacze, itp?) i co zrobić, żeby nie spieprzyć..
Czy któryś z szanownych forumowiczów mógłby wesprzeć swoją wiedzę "nowicjusza"? Szykuję się do wymiany tylnych odbojów i przyznam, że nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.. Jeśli, ktoś przy tym już dłubał to będę wdzięczny za poradę: co trzeba (jakieś specjalne klucze, ściągacze, itp?) i co zrobić, żeby nie spieprzyć..
Kolarz
podstawa - ściągacze do sprężyn, bo te odboje są w środku kolumny (wewnątrz sprężyny, na trzpieniu amortyzatora).
Trzeba wymontować kolumnę, założyć ściągacze na sprężynę, ściągnąć ją, rozmontować kolumnę, zdjąć sprężynę (cały czas napiętą w ściągaczu), zdjąć odbój i założyć nowy, zmontować do kupy całość.
Jesteś pewny, że amorki z tyłu są ok? Ja wymieniłem odboje nie sprawdzając stanu amortyzatorów (wydawały mi się ok...), ujechałem 10 tysia km i znowu do wymiany, okazało się, że to amorki są do d.... Z wymianą amorków to ta sama robota, a szkoda wywalić 80 zetka na odboje, które zaraz polecą.
Trzeba wymontować kolumnę, założyć ściągacze na sprężynę, ściągnąć ją, rozmontować kolumnę, zdjąć sprężynę (cały czas napiętą w ściągaczu), zdjąć odbój i założyć nowy, zmontować do kupy całość.
Jesteś pewny, że amorki z tyłu są ok? Ja wymieniłem odboje nie sprawdzając stanu amortyzatorów (wydawały mi się ok...), ujechałem 10 tysia km i znowu do wymiany, okazało się, że to amorki są do d.... Z wymianą amorków to ta sama robota, a szkoda wywalić 80 zetka na odboje, które zaraz polecą.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
podstawa - ściągacze do sprężyn, bo te odboje są w środku kolumny (wewnątrz sprężyny, na trzpieniu amortyzatora).
Trzeba wymontować kolumnę, założyć ściągacze na sprężynę, ściągnąć ją, rozmontować kolumnę, zdjąć sprężynę (cały czas napiętą w ściągaczu), zdjąć odbój i założyć nowy, zmontować do kupy całość.
Jesteś pewny, że amorki z tyłu są ok? Ja wymieniłem odboje nie sprawdzając stanu amortyzatorów (wydawały mi się ok...), ujechałem 10 tysia km i znowu do wymiany, okazało się, że to amorki są do d.... Z wymianą amorków to ta sama robota, a szkoda wywalić 80 zetka na odboje, które zaraz polecą.
Trzeba wymontować kolumnę, założyć ściągacze na sprężynę, ściągnąć ją, rozmontować kolumnę, zdjąć sprężynę (cały czas napiętą w ściągaczu), zdjąć odbój i założyć nowy, zmontować do kupy całość.
Jesteś pewny, że amorki z tyłu są ok? Ja wymieniłem odboje nie sprawdzając stanu amortyzatorów (wydawały mi się ok...), ujechałem 10 tysia km i znowu do wymiany, okazało się, że to amorki są do d.... Z wymianą amorków to ta sama robota, a szkoda wywalić 80 zetka na odboje, które zaraz polecą.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 315 gości