angel eyes (do czego ten schemat)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

angel eyes (do czego ten schemat)

Post autor: skubip » pt paź 19, 2007 15:32

witam mam takie pytanie do znawcow pradu co zmieni mi ten schemat jezeli podepne lampy wedlug niego (teraz podpiete sa bezposrednio pod orginalne przewody) lampy na zarowkach H7 orginalnie lampy byly na zarowkach h4 teraz jadac na mijania i przelanczajac na dlugie gasna mijania i pala sie tylko dlugie chcialbym aby zapalaly sie razem czy to cos zmieni
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2007 15:34 przez skubip, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 19, 2007 16:16

Przekaźnik widoczny na srodku włączy prąd na tą żarówkę co jest zasilana szarym przewodem. Która to to sobie zobacz. Chyba to zbędne. Jeśli już zakładac przekaźniki to na długi i krótkie a nie tylko jedne z nich. Chyba że to nie jest zwykły przekaźnik tylko jakiś obniżający napięcie i ma zasilać jakieś diodowe lub neonowe postojówki. Jest tam coś takiego w tych anielich oczkach?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » pt paź 19, 2007 20:36

nie nie ma zadnych neonow czy diod tylko zwykle zarowki h7 i zwykle postoje tyle ze lacznie jest ich 12



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pt paź 19, 2007 22:44

wygląda na podpięcie lamp przez przekaźnik ale, jakiś dziwny ten schemat, dostałeś wszystko do kompletu takie przedłużki jak na instrukcji?



Awatar użytkownika
kwitecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: kwitecki » pt paź 19, 2007 22:49

A te ringi pala Ci sie odrazu jak zapalasz swiatla pozycyjne ..??
Bo ja tez sobie zalozylem angel eyes'y tylko do MKIV i na przekazniku musialem wg zalaczonego schematu i odpowiedniego okablowania podlaczyc zasialanie do samych ringow bezposrednio z akumulatora a z oryginalnej instalki byl brany tylko impuls na zalaczenie ringow.


Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=18947&postdays=0&postorder=asc&start=1140&sid=3125aafe34a6e4ea9a51c6a94b07628e

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob paź 20, 2007 08:30

skubip, kupiłeś FK ??
miałem takie lampki i podłączałem je bezpośrednio do kostek wychodzących z fabrycznej instalacji
wszystko hulało jak trzeba
a a te wszystkie kabelki lezały sobie spokojnie w opakowaniu


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Re: angel eyes (do czego ten schemat)

Post autor: pszczyna » sob paź 20, 2007 13:47

skubip pisze: h4 teraz jadac na mijania i przelanczajac na dlugie gasna mijania i pala sie tylko dlugie[/URL]
Tak powinno być że w H4 zapalają się światłe naprzemiennie , jedynie w H7 mogą się święcić razem ponieważ mają osobne odblaski a w H4 byś je szybko zniszczył gdyby świeciły dwa włókna jednocześnie jedyna sytuacja jaka jest dopuszczona to funkcja FLESZ [chwilowe doświetlenie] jak kto woli Mruganie



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » sob paź 20, 2007 14:45

pszczyna, to troche bez sensu, bo ktoś kiedyś mówił że do lamp hella dają blaszke do robienia mostka, a tu taka plontanina :|



Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » sob paź 20, 2007 22:48

wszystko jest orginalne kupione razem z lapami po bezposrednim podlaczeniu wszystko dziala jak wlanczam pozycujne to sie zapalaja ale lampyzachowuja sie jak na zarowkach h4 czyli zapalaja sie naprzemiennie

czy da sie to zmienic



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz paź 21, 2007 12:36

W chwili przełączanie się świateł na drogowe[długie] przekaźnik przechodzi w stan spoczynku czyli nie ma podtrzymania , można mu dać sterowanie z żarówki długich i wówczas będą świeciły obie :bigok:

[ Dodano: Nie Paź 21, 2007 12:41 ]
Co prawda ten schemat jest kiepski lecz mówi żeby rozpiąć kabel i skąd wsiąść sterowanie



Awatar użytkownika
boro50
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 03, 2007 16:23
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: boro50 » pn paź 22, 2007 11:20

Witam.
Miałem ten sam problem. Ori żarówki H4, Angel Eyes H1. Prz okazji rozwiązałem dwa problemy. Zrobiłem przekaźniki oddzielnie do mijania i do długich oraz lampy przy włączeniu długich zapalają się razem z mijania. Schemat - odrobinę zmodyfikowany ten co jest na forum:

Obrazek

Opis:
Przekaźniki 541 od Polinezji 2szt.
Diody (nie LEDY) 2 szt. - modelu nie pamiętam ale są to jakieś szybkie diody do 3A.

I tak: pozycje zostają bez zmian, co daje nam możliwość zapalania pozycji po kolei (prawa, lewa) przy wyłączonym zapłonie. Diody powodują, że prąd nie cofa się i nie włącza przekaźnika, który nie jest w danej chwili potrzebny. Włączenie Mijania załącza pierwszy przekaźnik, włączenie długich załącza oba przekaźniki, co eliminuje spadki napięcia. Bezpieczniki dobrać zależnie od mocy żarówek (dla zwukłych 55W wystarczy po 10A). Każdy w miarę rozgarnięty odczyta schemat. Działa bez zarzutu.
Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego "Strażaka".


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124618]VW Golf III 1.9TD by boro50, teraz już TDI :D[/url] - Zapraszam!
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » pn paź 22, 2007 11:53

powinieneś dać bezpieczniki po stronie żarówek (na każda żarówkę 1 szt) czyli 4 sztuki. Bezpieczniki 10A są za małe, mogą przepalać się przypadkowo (byłyby dobre na pojedyńcze żarówki)



Awatar użytkownika
boro50
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 03, 2007 16:23
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: boro50 » pn paź 22, 2007 13:03

bezpieczniki są po stronie żarówek, tzn przed stykiem tak jak fabrycznie (przed włącznikiem) do 55W 10A ma jeszcze kilka watów zapasu. Nawet przy 12V moc pobierana przez żarówki to 110W, a 110W/12V to 9,16A. Przy 13,8 (włączony silnik) to 7,97A więc zapas jest wystarczający. Można dać 15A na stronę, ale IMHO to już bardziej sztuka dla sztuki. Lepiej niech zadziała za wcześnie, niż ma się coś spalić. Zapasowy bezpiecznik w schowku dużo miejsca nie zajmuje, a kosztuje ok 1zł.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124618]VW Golf III 1.9TD by boro50, teraz już TDI :D[/url] - Zapraszam!
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » pn paź 22, 2007 16:17

boro50 pisze:bezpieczniki są po stronie żarówek, tzn przed stykiem tak jak fabrycznie (przed włącznikiem)
na schemacie są przed przekaźnikiem, w oryginale są po przełączniku a przed żarówkami

dlaczego założyłeś, że prąd spadnie jak napięcie wzrośnie???? przecież żarówka zaświeci jaśniej, jej moc wzrośnie więc bezpiecznik 10A będzie za słaby na 2 żarówki. Pomijam to że będzie się nagrzewał i będzie na nim spadek napięcia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 393 gości