Podłączenie przekaznika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

..::wojtek::..

Podłączenie przekaznika

Post autor: ..::wojtek::.. » czw cze 23, 2005 22:18

Witam
Czy wie ktos moze jak podlaczyc przekaznik, np taki? Ma on odlaczac elektryczna pompe paliwa.
Obrazek



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw cze 23, 2005 22:41

30 - 87a wpinasz w przewód pompy paliwa ,86 + 12V po stacyjce ,95 -



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » czw cze 23, 2005 22:47

miomio1 pisze:30 - 87a wpinasz w przewód pompy paliwa ,86 + 12V po stacyjce ,95 -
W taki sposób odetniesz pompę po przekręceniu kluczyka...
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Re: Podłączenie przekaznika

Post autor: Marek 81l » czw cze 23, 2005 23:07

..::wojtek::.. pisze:Witam
Czy wie ktos moze jak podlaczyc przekaznik, np taki? Ma on odlaczac elektryczna pompe paliwa.
Obrazek
Ale co ją ma odlączac alarm czy np jakis osobny przycisk.Przeciez ona sama sie wyłącza po wylaczeniu zaplonu.Musisz to zrobic prawie tak jak napisal kolega wyzej z tym pod 86 sterowanie tego przekaznika np alarm lub ukryty przełączni ktory po podaniu plusa rozłaczy pompe.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

..::wojtek::..

Post autor: ..::wojtek::.. » czw cze 23, 2005 23:08

Nie chce tak. Pompa ma byc odcianana wylacznikiem.



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » czw cze 23, 2005 23:28

..::wojtek::.. pisze:Nie chce tak. Pompa ma byc odcianana wylacznikiem.
To po co Ci przekaźnik? Wystarczy wyłącznik z pojedynczym stykiem...
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pt cze 24, 2005 06:33

przekaźnik to daje się do alarmu a do zwykłego przełącznika jest nie potrzebny



..::wojtek::..

Post autor: ..::wojtek::.. » pt cze 24, 2005 10:31

Musi byc przekaznik bo tam duzy prad idzie, a pompa nie znosi spadkow napiecia.



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » pt cze 24, 2005 11:50

ale odpowiedni włącznik np 20A nie wywoła spadków napięcia bo działa tak jak styki przekażnika


MORE POWER

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pt cze 24, 2005 17:56

i dodatkowo bezpiecznik , a co do pomki paliwa to odetnij masę a nie prąd



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości