Gaśnie, zimny silnik.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie, zimny silnik.
Witam. Ten temat byl juz rozwijany wiele razy ale nie znalazlem odpowiedzi.Mam mały problem, posiadam silnik 1,3 benzynka. Gdy silnik jest zimny tzn zaraz po odpaleniu, gdy dojeżdżam np. do swiateł albo zdarzy sie jakis mały koreczek auto po zatrzymaniu sie lub bo wrzuceniu ma "luz" gaśnie. Dzieje sie to tylko gdy silnik jest zimny i gdy zrobi sie troche zimniej tzn. jak teraz. Gdy silnik sie nagrzeje problem znika. Prosze o rady. dzieki bardzo.
Nagrzewa sie taka jak powinno po przejechaniu kilku km jest na srodku a wiec mysle ze jest ok. a z obrotami jest tez mysle ze wporzadku nie falują poprostu dioda akumulatora zaczyna migac i po chwili gasnie silnikRychuK pisze:A czy silnik szybko się nagrzewa? Czy temperatura na wskaźniku szybko się podności? Może być tak że silnik się tobie nie dogrzewa. A jak z obrotami? falują czy od razu spadają i gaśnie?
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 16:42 przez zarowa7, łącznie zmieniany 1 raz.
podkleje sie do tematu mam taki problem 1.8 igaz odplam na benzynie wskoczy na gaz i lipa gasnie co mozna zrobic jak przejade sie troche i sie nagrzeje to jest ok. Jesli chodzi o obroty to na zimnym spadaja prawie do 200 auto całe sie trzesie ale na goracym jest ok co nalezało by zrobic z tym aby było ok
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
masz tam w NZ taki ogrzewany prądem zawór puszczający dodatkowe powietrze w fazie rozgrzewania, to jest do sprawdzenia zaraz po czujniku temp.zarowa7 pisze:Witam. Ten temat byl juz rozwijany wiele razy ale nie znalazlem odpowiedzi.Mam mały problem, posiadam silnik 1,3 benzynka. Gdy silnik jest zimny tzn zaraz po odpaleniu, gdy dojeżdżam np. do swiateł albo zdarzy sie jakis mały koreczek auto po zatrzymaniu sie lub bo wrzuceniu ma "luz" gaśnie. Dzieje sie to tylko gdy silnik jest zimny i gdy zrobi sie troche zimniej tzn. jak teraz. Gdy silnik sie nagrzeje problem znika. Prosze o rady. dzieki bardzo.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zawór jest na wężu koło wtrysku, na zimnym silniku jest otwarty, po ogrzaniu prądem w trakcie pracy silnika się zamyka. Jeśli jest zepsuty to u ciebie musiałby się zaiesić w pozycji zamkniętej. Wystarczy odpiąć węże i dmuchnąć.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości