rodzaj silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

rodzaj silnika

Post autor: tursky » czw paź 18, 2007 15:08

Sluchajcie mam problem. Nie moge dojsc konca jaki mam silnik. Mam dwojeczke z 90r. 1.6, 51 cm3 katalizator. I teraz nie wiem czy to jest PN czy EZ? w bagazniku mam naklejke troche wytarta i nie odczytam symbolu. Czy musze szukac tego na bloku silnika czy jest jakis inny sposob na to?



RychuK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 13:04
Lokalizacja: POMORZE

Post autor: RychuK » czw paź 18, 2007 15:11

Silnik na gaźniku czy na mono wtrysku


SzalonyKoleś

Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » czw paź 18, 2007 15:18

Z tego co pamiętam to powinna być jeszcze tabliczka pod maską po lewej stronie :bajer: Sprawdz :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw paź 18, 2007 15:48

EZ był zasilany przez gaźnik Pierburg 2e2 lub 2e3 lub Solex i nie miał katalizatora



Awatar użytkownika
ceasar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob gru 03, 2005 15:32
Lokalizacja: WWL

Post autor: ceasar » czw paź 18, 2007 17:06

RychuK pisze:Silnik na gaźniku czy na mono wtrysku
Silniki 1,6 w dwójkach były tylko gaźnikowe.
PN ma katalizator, a w podszybiu po stronie kierowcy komputer sterujący gaźnikiem.

Chyba miało być 51KW to by wyglądało na PN
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 17:16 przez ceasar, łącznie zmieniany 2 razy.


VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline Obrazek
VW Golf MK1 Carbio

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw paź 18, 2007 17:22

tak, mam kompa w potrzybiu, czyli to jest PN, tak? mam tez ta wtyczke to sprawdzania kompa ta malutka. Czy to nie jest Mono-Jet Tronic?



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » czw paź 18, 2007 17:28

tursky pisze:Czy to nie jest Mono-Jet Tronic?
Nie !!
To jest gaznik 2ee ... sterowany elektronicznie



Awatar użytkownika
ceasar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob gru 03, 2005 15:32
Lokalizacja: WWL

Post autor: ceasar » czw paź 18, 2007 17:28

Wtrysk jednopunktowy był w silniku RP o pojemności 1.8l
a 1.6l w Golfach II tylko gaźniki, no chyba, że przeróbka jakaś.

Więc jeśli komp w podszybiu, pojemność 1,6l, żadnych przeróbek to masz PN i nieszczęsny gaźnik 2EE.
Jak byś miał jakieś zdjęcie z pod maski (gaźnik) to bym ci to potwierdził.


VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline Obrazek
VW Golf MK1 Carbio

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw paź 18, 2007 17:57

jutro Ci podesle wieczorkiem bo dzis nie mam aparatu. Powiedz mi co moze byc: skacza mi obroty nawet do 4 tys. Jak opadna to nawet czasami gasnie. Jak obroty sa wysokie to pedal sie przycina i nie wiem czy to linka, czy to cos w gazniku. Mam nowa linke ale nie zakladalem, dzisiaj sciagnalem linke i obroty opadaly do jakies 500 obrotow i same sie ratowaly do 900. czy to napewno linka? chwile mialem zle nalozona obudowe na gaznik, moze jakiegos syfu mi naciaglo? prosze o rade,



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » czw paź 18, 2007 18:02

tursky pisze:czy to napewno linka?
odczytaj kody błędów jeśli potrafisz .... korzystając z kabelka o którym wcześniej pisałeś!!!



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw paź 18, 2007 18:17

wiesz, jestem poczatkujacym uzytkownikiem golfa, jak narazie to same problemy z tym samochodem, a jak chodzi o te kody to nie umie, tylko wyczytalem na forum....gdzie mozna dostac to urządzonko?



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » czw paź 18, 2007 18:29

Sam je zbuduj !!!!! to proste !!
http://vw2.info/vwforum/kody/

[ Dodano: 18 Paź 2007 18:30 ]
Ja zbudowałem trochę inna konstrukcję i nadaje sie nie tylko do VW



Awatar użytkownika
ceasar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob gru 03, 2005 15:32
Lokalizacja: WWL

Post autor: ceasar » czw paź 18, 2007 18:52

Sprawdź podstawę gaźnika to dość częsta usterka, przez tą podstawę łapie lewe powietrze i dlatego obroty latają.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 18:58 przez ceasar, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline Obrazek
VW Golf MK1 Carbio

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw paź 18, 2007 19:23

ceasar pisze:Sprawdź podstawę gaźnika to dość częsta usterka, przez tą podstawę łapie lewe powietrze i dlatego obroty latają.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Ale przy uszkodzeniu podstawy gaźnika skoki obrotów nie dochodziłyby do 4 tysięcy
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 19:29 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości