rodzaj silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
rodzaj silnika
Sluchajcie mam problem. Nie moge dojsc konca jaki mam silnik. Mam dwojeczke z 90r. 1.6, 51 cm3 katalizator. I teraz nie wiem czy to jest PN czy EZ? w bagazniku mam naklejke troche wytarta i nie odczytam symbolu. Czy musze szukac tego na bloku silnika czy jest jakis inny sposob na to?
Silniki 1,6 w dwójkach były tylko gaźnikowe.RychuK pisze:Silnik na gaźniku czy na mono wtrysku
PN ma katalizator, a w podszybiu po stronie kierowcy komputer sterujący gaźnikiem.
Chyba miało być 51KW to by wyglądało na PN
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 17:16 przez ceasar, łącznie zmieniany 2 razy.
VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline
VW Golf MK1 Carbio
VW Golf MK1 Carbio
Wtrysk jednopunktowy był w silniku RP o pojemności 1.8l
a 1.6l w Golfach II tylko gaźniki, no chyba, że przeróbka jakaś.
Więc jeśli komp w podszybiu, pojemność 1,6l, żadnych przeróbek to masz PN i nieszczęsny gaźnik 2EE.
Jak byś miał jakieś zdjęcie z pod maski (gaźnik) to bym ci to potwierdził.
a 1.6l w Golfach II tylko gaźniki, no chyba, że przeróbka jakaś.
Więc jeśli komp w podszybiu, pojemność 1,6l, żadnych przeróbek to masz PN i nieszczęsny gaźnik 2EE.
Jak byś miał jakieś zdjęcie z pod maski (gaźnik) to bym ci to potwierdził.
VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline
VW Golf MK1 Carbio
VW Golf MK1 Carbio
jutro Ci podesle wieczorkiem bo dzis nie mam aparatu. Powiedz mi co moze byc: skacza mi obroty nawet do 4 tys. Jak opadna to nawet czasami gasnie. Jak obroty sa wysokie to pedal sie przycina i nie wiem czy to linka, czy to cos w gazniku. Mam nowa linke ale nie zakladalem, dzisiaj sciagnalem linke i obroty opadaly do jakies 500 obrotow i same sie ratowaly do 900. czy to napewno linka? chwile mialem zle nalozona obudowe na gaznik, moze jakiegos syfu mi naciaglo? prosze o rade,
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
Sam je zbuduj !!!!! to proste !!
http://vw2.info/vwforum/kody/
[ Dodano: 18 Paź 2007 18:30 ]
Ja zbudowałem trochę inna konstrukcję i nadaje sie nie tylko do VW
http://vw2.info/vwforum/kody/
[ Dodano: 18 Paź 2007 18:30 ]
Ja zbudowałem trochę inna konstrukcję i nadaje sie nie tylko do VW
Sprawdź podstawę gaźnika to dość częsta usterka, przez tą podstawę łapie lewe powietrze i dlatego obroty latają.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 18:58 przez ceasar, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline
VW Golf MK1 Carbio
VW Golf MK1 Carbio
Ale przy uszkodzeniu podstawy gaźnika skoki obrotów nie dochodziłyby do 4 tysięcyceasar pisze:Sprawdź podstawę gaźnika to dość częsta usterka, przez tą podstawę łapie lewe powietrze i dlatego obroty latają.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 19:29 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 261 gości