Wyciek oleju ze skrzyni biegów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jancik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:09
Lokalizacja: Bytom

Wyciek oleju ze skrzyni biegów

Post autor: jancik » śr paź 17, 2007 16:38

Witam!!!
Proszę was o poradę lub jakiś link do fotoporady na temat wymiany uszczelniaczy na półosiach.Szukam już dosyc długo i nie mogę nic takiego znaleźć.



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr paź 17, 2007 16:42

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... p%F3%B3osi


Kto szuka Ten znajdzie



jancik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:09
Lokalizacja: Bytom

Post autor: jancik » śr paź 17, 2007 16:48

marecki_vitor pisze:http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... p%F3%B3osi


Kto szuka Ten znajdzie
Dzięki! oto mi chodziło.



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr paź 17, 2007 16:49

Nie ma za co ;)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr paź 17, 2007 16:54

odkręcasz przeguby wewnętrzne , jest tam szesć śrub na klucz wpustowy 8 mm , odchylasz przeguby i masz dostęp do plastikowej zaślepki , wyjmujesz tą zaślepke , dosyć mocno siedzi w gnieżdzie flanszy ale wyjmiesz ją śrubokrętem , jak zniszczysz to nie ma problemu bo i tak zawsze wymieniam je na nowe , potem zdejmujesz pierścien sprężysty , i tu uwaga bo flansza ma pod spodem dosyć mocną sprężyne która wypchnie Ci flansze , jak masz ją wyjętą to pierścień uszczelniający wyjmiesz śrubokrętem jak każdy inny simering , nabijasz nowy i zakładasz wszystko tak jak było , tulejke , sprężyne flansze , podkładke wklęsła , pierścień sprężysty , a na końcu wbijasz nową zaślepke , największy problem to dopchnąć flansze abyś mógł założyć pierścień sprężysty , do tego potrzeba kogoś do pomocy

[ Dodano: 17 Paź 2007 17:02 ]
marecki_vitor pisze:http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... p%F3%B3osi


Kt o szuka Ten znajdzie
ta porada dotyczy wymiany osłon przegubu , a Tobie jak leje ze skrzyni to musisz wymienić simeringi flansz



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr paź 17, 2007 17:15

Jak przeczytasz do konca to bedziesz wiedział . Pozdrooo



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr paź 17, 2007 17:19

Fakt nie doczytałem :blush: pozdro



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr paź 17, 2007 17:39

Zdaza sie najlepszym ;) pozdrooo



jancik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:09
Lokalizacja: Bytom

Post autor: jancik » śr paź 17, 2007 23:06

Czy z tego mogę wywnioskować ,że nie muszę demontować całej półośki,tylko jej tylną część,żeby wymienić te simmeringi???



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » czw paź 18, 2007 09:50

Hahaha , jak jesteś tak silny to próbuj czego nie polecam lepiej zdejmij całą i będzie po problemie . Pozdrooo



Awatar użytkownika
Votek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw gru 23, 2004 23:05
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Votek » czw paź 18, 2007 10:22

ja ostatnio jak zmieniałem uszczelniacz to żeby flanszę docisnąć użyłem takiego patentu, a więc kawałek płaskownika z otworem, płaskownik dłuższy jak średnica flanszy, a następnie przez otwór w płaskowniku wkręcałem śrubę w ośkę na którą nachodzi flansza i automatycznie śruba dociąga flanszę tak że można założyć zabezpieczenie i można zrobić to samemu, pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]

jancik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:09
Lokalizacja: Bytom

Post autor: jancik » czw paź 18, 2007 21:01

Votek pisze:ja ostatnio jak zmieniałem uszczelniacz to żeby flanszę docisnąć użyłem takiego patentu, a więc kawałek płaskownika z otworem, płaskownik dłuższy jak średnica flanszy, a następnie przez otwór w płaskowniku wkręcałem śrubę w ośkę na którą nachodzi flansza i automatycznie śruba dociąga flanszę tak że można założyć zabezpieczenie i można zrobić to samemu, pozdrawiam
A nie pamiętasz jaki tam jest gwint w tej ośce?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości