komputer nie odpowiada!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
komputer nie odpowiada!!!!
Witam
Posiadam Polo 6N z '95. Nie moge podlaczyc Vag-a do samochodu. Wyswietla sie komunikat, ze komputer nie odpowiada. W zlaczu diagnostycznym znajduja sie 3 piny. Zasilanie we wtyczce jest, a linia K nie ma nigdzie przerwy (od zlacza diagnostycznego do wtyczki komputera). Poprzedni wlasciciem pzrekladal silnik i moze tutaj lezy przyczyna?? Jest to najprawdopodobniej silnik 1,4 ABD z golfa. Czy moze byc tak, ze sterownik nie zostal przelozony razem z silnikiem i czy moze byc tak ze sterownik z ^n nie pasuje do tego silnika?? A moze macie jakies inne pomysly??
Z gory wielkie dzieki
Pozdrawiam
Posiadam Polo 6N z '95. Nie moge podlaczyc Vag-a do samochodu. Wyswietla sie komunikat, ze komputer nie odpowiada. W zlaczu diagnostycznym znajduja sie 3 piny. Zasilanie we wtyczce jest, a linia K nie ma nigdzie przerwy (od zlacza diagnostycznego do wtyczki komputera). Poprzedni wlasciciem pzrekladal silnik i moze tutaj lezy przyczyna?? Jest to najprawdopodobniej silnik 1,4 ABD z golfa. Czy moze byc tak, ze sterownik nie zostal przelozony razem z silnikiem i czy moze byc tak ze sterownik z ^n nie pasuje do tego silnika?? A moze macie jakies inne pomysly??
Z gory wielkie dzieki
Pozdrawiam
Re: komputer nie odpowiada!!!!
krzys-c pisze:Witam
Posiadam Polo 6N z '95. Nie moge podlaczyc Vag-a do samochodu. Wyswietla sie komunikat, ze komputer nie odpowiada. W zlaczu diagnostycznym znajduja sie 3 piny. Zasilanie we wtyczce jest, a linia K nie ma nigdzie przerwy (od zlacza diagnostycznego do wtyczki komputera). Poprzedni wlasciciem pzrekladal silnik i moze tutaj lezy przyczyna?? Jest to najprawdopodobniej silnik 1,4 ABD z golfa. Czy moze byc tak, ze sterownik nie zostal przelozony razem z silnikiem i czy moze byc tak ze sterownik z ^n nie pasuje do tego silnika?? A moze macie jakies inne pomysly??
Z gory wielkie dzieki
Pozdrawiam
WITAM,
jaki masz interfejs?KKL, KL czy K line?
pzdr
Jarco
krzys-c pisze:nie wiem jaki to interfejs, ale sa tylko 3 piny: "+";"-" i linia K, wiec z tych ktore wymieniles chyba K line
a gdzie nabyles fejsa?moze podaj link to wtedy bede wiecej wiedzial.ja mam 1.4ABD.niedawno meczylem sie z fejsem k+l line i wyszlo ze musze wymienic na l line i teraz wsio dziala bez zarzutu.do tego program vw tool 2.0.9 zdaje sie i mozesz sobie zajrzec tu i owdzie.
a mozesz jeszcze sprawdzic napiecie na pinach.na jednym jest stale ok 12V a na drugim po wlaczeniu stacyjkijest ok 10V.jesli masz te wartosci tzn ze uklad dziala bez zarzutu i trza sie bedzie bardziej przyjrzec fejsowi
pzdr
jarco
Ja nic nie wgrywalem. Po prostu tak jak kupilem samochod tak nic z tego nie ruszalem. Chce podlaczyc komputer, bo musze znalezc przyczyny dlaczego moje polo pali 15 l benzyny!!!A szukanie takie bez podpiecia kompa mija sie chyba z celem...
Sprawdzalem napiecie na pinach przy wlaczonym zapolnie i bylo 12V, nie probowalem przy wylaczonym czy jest te 10. Jak sprobuje to napisze. A wies zmoze jakie sa koszta wgrania takiego fejsa?? I jak takie cos sie robi??
Dzieki za pomoc
Sprawdzalem napiecie na pinach przy wlaczonym zapolnie i bylo 12V, nie probowalem przy wylaczonym czy jest te 10. Jak sprobuje to napisze. A wies zmoze jakie sa koszta wgrania takiego fejsa?? I jak takie cos sie robi??
Dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 22:28 przez krzys-c, łącznie zmieniany 1 raz.
Orginalnie byl tam wlozony silknik 1,6. A dokladnie jaki to napisze jutro jak spojrze na tabliczke. tez tak sadze, ze sterownik nie zostal zmienino przy wymianie silnika. I moje pytanie brzmi: czy moze to wszytsko zadzialas na tym sterowniku czy musze poszukac jakiegos konkretnie pod silnik ktory mam??
A domyslam sie, ze jest to akurat ABD bo pasowalo mi juz pare czesci pod ten silnik, ale 100% pewnosci nie mam. Niestety auto sprowadzone z niemiec wiec nie mam mozliwosci dopytania poprzedniego wlasciciela...
A sterownik ma nr kat. 030 906 026 K firmy Bosh
A domyslam sie, ze jest to akurat ABD bo pasowalo mi juz pare czesci pod ten silnik, ale 100% pewnosci nie mam. Niestety auto sprowadzone z niemiec wiec nie mam mozliwosci dopytania poprzedniego wlasciciela...
A sterownik ma nr kat. 030 906 026 K firmy Bosh
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 23:19 przez krzys-c, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak jak napisalem. Spisalem nr ktory na nim widnieje. Super, wielkie dzieki. Bede czekalna wiadomosc
Pozdrawiam
[ Dodano: 19 Paź 2007 11:07 ]
Sprawdzilem sobie po nr kat. ten sterownik i wychodzi ze jest on z golfa III 1,4 ABD.Wiec na pewno przy wymianie silnika zostal przelozony sterownik. Podejrzewam, ze sam ten sterownik jest zepsuty. Moje pytanie brzmi: jak sprawdzic czy sterownik jest zepsuty?? Moze po prostu tylko on nie dziala i dlatego tak duze zuzycie paliwa??A drugie pytanie to czy silnik moze dzialac bez tego sterownika w trybie awaryjnym??
Pozdrawiam
[ Dodano: 19 Paź 2007 11:07 ]
Sprawdzilem sobie po nr kat. ten sterownik i wychodzi ze jest on z golfa III 1,4 ABD.Wiec na pewno przy wymianie silnika zostal przelozony sterownik. Podejrzewam, ze sam ten sterownik jest zepsuty. Moje pytanie brzmi: jak sprawdzic czy sterownik jest zepsuty?? Moze po prostu tylko on nie dziala i dlatego tak duze zuzycie paliwa??A drugie pytanie to czy silnik moze dzialac bez tego sterownika w trybie awaryjnym??
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2007 11:11 przez krzys-c, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 197 gości