Wyciek oleju ze skrzyni biegów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wyciek oleju ze skrzyni biegów
Witam!!!
Proszę was o poradę lub jakiś link do fotoporady na temat wymiany uszczelniaczy na półosiach.Szukam już dosyc długo i nie mogę nic takiego znaleźć.
Proszę was o poradę lub jakiś link do fotoporady na temat wymiany uszczelniaczy na półosiach.Szukam już dosyc długo i nie mogę nic takiego znaleźć.
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
odkręcasz przeguby wewnętrzne , jest tam szesć śrub na klucz wpustowy 8 mm , odchylasz przeguby i masz dostęp do plastikowej zaślepki , wyjmujesz tą zaślepke , dosyć mocno siedzi w gnieżdzie flanszy ale wyjmiesz ją śrubokrętem , jak zniszczysz to nie ma problemu bo i tak zawsze wymieniam je na nowe , potem zdejmujesz pierścien sprężysty , i tu uwaga bo flansza ma pod spodem dosyć mocną sprężyne która wypchnie Ci flansze , jak masz ją wyjętą to pierścień uszczelniający wyjmiesz śrubokrętem jak każdy inny simering , nabijasz nowy i zakładasz wszystko tak jak było , tulejke , sprężyne flansze , podkładke wklęsła , pierścień sprężysty , a na końcu wbijasz nową zaślepke , największy problem to dopchnąć flansze abyś mógł założyć pierścień sprężysty , do tego potrzeba kogoś do pomocy
[ Dodano: 17 Paź 2007 17:02 ]
[ Dodano: 17 Paź 2007 17:02 ]
ta porada dotyczy wymiany osłon przegubu , a Tobie jak leje ze skrzyni to musisz wymienić simeringi flansz
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
ja ostatnio jak zmieniałem uszczelniacz to żeby flanszę docisnąć użyłem takiego patentu, a więc kawałek płaskownika z otworem, płaskownik dłuższy jak średnica flanszy, a następnie przez otwór w płaskowniku wkręcałem śrubę w ośkę na którą nachodzi flansza i automatycznie śruba dociąga flanszę tak że można założyć zabezpieczenie i można zrobić to samemu, pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]
A nie pamiętasz jaki tam jest gwint w tej ośce?Votek pisze:ja ostatnio jak zmieniałem uszczelniacz to żeby flanszę docisnąć użyłem takiego patentu, a więc kawałek płaskownika z otworem, płaskownik dłuższy jak średnica flanszy, a następnie przez otwór w płaskowniku wkręcałem śrubę w ośkę na którą nachodzi flansza i automatycznie śruba dociąga flanszę tak że można założyć zabezpieczenie i można zrobić to samemu, pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 268 gości