brak mocy mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JASKÓŁ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt cze 21, 2005 20:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała okolice

brak mocy mk2

Post autor: JASKÓŁ » wt cze 21, 2005 22:56

Mam taki dylemat mój mk2 nie domaga brakuje mu mocy powyżej 140 KM\h wsumie
niedawno zmieniłem silnik z 1,6 na 1,8 ten nowy zostawiłem na gaźniku ale teraz doszedłem do wniosku ze jednak zamieniłbym na jednopunkt czy może ktoś zna temat od czego zacząć no chyba ze to co innego ?



Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » wt cze 21, 2005 23:53

wydaje mi sie ze to gaznik niedomaga.. a jesli chodzi o monowtrysk to na www.vwgolf.pl w dziale porady mniej wiecej pisze co potrzeba


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » wt cze 21, 2005 23:56

Ja bym sie za to niezabieral.Trzeba zalozyc pompe paliwa elektryczną pod auto,przewody wysokocisnieniowe,sterownik wtrysku,sam wtrysk,kupe przerobek w elektryce samochodu.Moim zdaniem gra niewarta swieczki,a czy az taki przyrost mocy bedzie??


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Pitt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 15:28
Lokalizacja: 100 km do Wawy

Post autor: Pitt » śr cze 22, 2005 07:26

Witam
Miałem taką samą przypadłość, 140 i więcej nic.
Przyczyna - lewe powietrze. Sprawdz stan podstawy pod gaźnikiem. Guma nie musi byc popękana, ważna jest też uszczelka w podstawie od strony kolektora dolotowego.
Pozdrawiam, Pitt


Dobre auto to doinwestowane auto

Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » śr cze 22, 2005 13:48

moze to i być lewe powietrze ale wydaje mi sie ze bylo by to odczuwalne podczas gwaltownego przyspieszania rózwniez na niskich predkosciach.. ale sprawdzic zawsze warto.


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Awatar użytkownika
JASKÓŁ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt cze 21, 2005 20:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała okolice

Post autor: JASKÓŁ » śr cze 22, 2005 15:15

Mogę się zgodzić z tym lewym powietrzem bo to był odwieczny problem nawet przy starym silniku falowały obroty i wogule ale pużniej obsadziłem podstawe gaźnika na silikonie tak samo mieszak i wszystko się uspokoiło zapomniałem dopisać ze mam LPG jest świeżo po regulacji i nic pyzatym wydaje mi się ze ma większy apetyt niż powinien teraz chce sprawdzić ile spali lpg przy spokojnej jeździe może wiecie ile mniej więcej powinien łykać na setkę mk2 90r 1,8 RP



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr cze 22, 2005 15:23

moze masz opuzniony zapłon i silnik sie zmulił??


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
JASKÓŁ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt cze 21, 2005 20:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała okolice

Post autor: JASKÓŁ » śr cze 22, 2005 22:05

z tym zapłonem to nie wydaje mi się bo silnik był wymieniony miesiąc temu wymieniany był w profesionalnym warsztacie pewnie wszystko zostało zrobione ok



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 349 gości